Pradžia

[LiMA rekomenduoja] PREMIUM mokymai verslui. Prekyba per AMAZON.

[LiMA rekomenduoja] PREMIUM mokymai verslui. Prekyba per AMAZON.

[LiMA rekomenduoja] PREMIUM mokymai verslui. Prekyba per AMAZON.

2019-11-21 13:00, Vilnius, Technopolis/GAMA, J. Bačikonio g. Vilnius | Dalyvauja: 0 Registracijos terminas: 2019-11-21

PREMIUM mokymai augančiam verslui, ieškančiam naujų rinkų!

Priežastys, kodėl būtina apsvarstyti pardavimo strategiją „Amazon“ platformoje:
  • - Visi verslai gali pasiekti didesnį kiekį klientų.
  • - Kiekvieną mėnesį „Amazon“ apsilanko 206 milijonai žmonių.
  • - Dauguma vartotojų pradeda internetinių pirkinių paieškas būtent „Amazon“ platformoje.
  • - Kiekvieną valandą įvyksta vidutiniškai sandorių už 17 milijonų JAV dolerių.
  • - 4 iš 10 paauglių sako, kad „Amazon” yra jų mėgstamiausia internetinė parduotuvė.
Todėl nenuostabu, kad dauguma prekybininkų, tiek didelių, tiek mažų, vienoje didžiausių pasaulio mažmeninės prekybos internetinių prekyviečių, domisi  galimybėmis, prekybos ir produkto strategijų pasirinkimu, reklamos strategijų pasirinkimu.

KVIEČIAME atrasti savo aukso gyslą ir išnaudoti visas rinkos siūlomas galimybes bei pasirinkti tinkamą strategiją prekiauti! 


BILIETAI ČIA. 
NUOLAIDOS KODAS -  LIMALOYAL
13.00–13.45 I DALIS. AMAZON pardavimo strategijos
Pranešėjas dr. Žydrūnas Stankevičius

• „Amazon“ veiklos modelių apžvalga: „Online“ ir „Retail“ arbitražas, „Dropshipping“, „Wholesale“ ir „Private Label“. „Amazon“ pardavėjai.
• Kokia strategija tinkamiausia jūsų verslui?
• „Amazon“ kainodara ir jos skirtumai nuo verslui įprastos.
• „Amazon“ rinkos: ES, JAV ir kt.
• Galimi įėjimo į platformą „Amazon“ būdai ir išlaidos.
• „Amazon“ veiklai reikalinga infrastruktūra.

13.45–13.55 Klausimai ir atsakymai per „Sli.do“

13.55–14.40 II DALIS. Produkto strategija
Pranešėjas dr. Žydrūnas Stankevičius

• Platformai „Amazon“ tinkami ir netinkami produktai
• Produktų analizė ir perspektyvų įvertinimas
• Produktų kainodaros strategijos
• „Amazon“ veiklos analizės įrankiai
• „Amazon“ veiklos optimizavimas

14.40–14.50 Klausimai ir atsakymai per „Sli.do“

14.50–15.20 Pertrauka

„DHL Lietuva” konsultacijos siuntų pristatymo į „Amazon” Europos bei Amerikos sandėlius klausimais:  kainodara, pristatymo būdai, papildomi transporto dokumentai kroviniams.

Pokalbiai su pranešėjais (individualūs klausimai)

15.20–15.40 III DALIS. Dažniausios teisinės klaidos, dėl kurių AMAZON gali uždaryti paskyrą
Pranešėja Giedrė Rimkūnaitė-Mankė

Svarbiausios sutarties su „Amazon“ nuostatos, kurias turi žinoti pardavėjas:
• intelektinės nuosavybės pažeidimai ir nereagavimas į pranešimus;
• prekėms taikomų reikalavimų pažeidimas, draudžiamos prekės;
• blogi pirkėjų atsiliepimai, pranešimai apie netikras prekes;
• manipuliavimas paskyromis ir kt.

15.40–15.45 Klausimai ir atsakymai per „Sli.do“

15.45–17.15 IV DALIS. Pelninga AMAZON rinkodaros strategija
Pranešėjas Simas Želvys

„Amazon“ produkto puslapio optimizavimas:
• produkto pavadinimas;
• produkto nuotrauka;
• produkto ypatybės;
• produkto aprašymas;
• patobulintas prekių ženklo turinys (angl. Enhanced Brand Content, EBC).

„Amazon“ rinkodaros strategija:
• „Amazon“ reklama;
• „Amazon“ SEO;
• suradimas (angl. discoverability);
• atsiliepimai apie produktą.

Tiesioginės rinkodaros strategijos:
• tiesioginė rinkodara;
• el. laiškas, socialinė žiniasklaida;
• partnerių rinkodara (angl. affiliate marketing).

17.15–17.30 Klausimai ir atsakymai per „Sli.do“

17.30–18.00 Pertrauka

„DHL Lietuva” konsultacijos siuntų pristatymo į „Amazon” Europos bei Amerikos sandėlius klausimais:  kainodara, pristatymo būdai, papildomi transporto dokumentai kroviniams.

Pokalbiai su pranešėjais (individualūs klausimai)


18.00 Pabaiga
 


Pranešėjai:

 

Dr. Žydrūnas Stankevičius 

UAB „Seminal Work“  | direktorius ir bendrasavininkis.
www.seminalwork.eu, profesionaliai plėtojantis pardavimus platformoje „Amazon“ keliasdešimt unikalių produktų, 14 skirtingų „Amazon“ pagrindinių kategorijų. „Amazon US“, „Amazon UK“ ir „Amazon DE“ parduota produktų daugiau nei už 6 mln. eurų. Ž. Stankevičius yra išbandęs šias „Amazon“ rinkas: US, UK, JP, FR, ESP, DE, IT, CA

 

Simas Želvys

AMZ Group | bendraįkūrėjis

lgametę patirtį sukaupęs profesionalas, vystantis įvarius e. prekybos verslus nuo 2010 m., „AMZ Group“ bendraįkūrėjis. Nuosavų prekių ženklų (angl. private label) produktais platformoje „Amazon“ vykdo prekybą nuo 2014 m. ir yra puikiai įvaldęs US, CA, MX, UK, DE, FR, IT, ES, JP, AU rinkų subtilybes. Sėkmingai sukūręs ir plėtojantis skirtingų kategorijų prekių ženklus, kurie platformoje „Amazon“ generuoja septynženklę metinę apyvartą.

 

Giedrė Rimkūnaitė-Mankė

GLIMSTEDT | advokatė, ekspertė

Ji vadovauja GLIMSTEDT intelektinės nuosavybės, technologijų, žiniasklaidos ir komunikacijų teisės bei duomenų apsaugos praktikoms ir yra projekto „GLIMSTEDT jaunam verslui“ iniciatorė. G. Rimkūnaitė-Manke yra išbandžiusi prekybą „Amazon“, todėl su šia platforma susijusius teisinius aspektus išmano ne tik kaip teisės patarėja, bet ir kaip prekybininkė.

 

 Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) už šio renginio organizavimą ir turinio kokybę neatsako