Pradžia

[trend] Digital Marketing Update'20. Klaipėda

[trend] Digital Marketing Update'20. Klaipėda

[trend] Digital Marketing Update'20. Klaipėda

2020-01-21 13:00, Klaipėda, Kultūros fabrikas, Bangų g. 5A | Dalyvauja: 88 Registracijos terminas: 2020-01-21

6 pranešėjai – Lietuvos skaitmeninio marketingo profesionalai, praktikai, kurie pasidalins savo įžvalgomis apie marketingo tendencijas;

100+ min. turinio apie skaitmeninio marketingo tendencijas;

100+ marketingo, skaitmeninės komunikacijos ir verslo atstovų;

Dalyvių networking'as

 

Kokie pagrindiniai skaitmeniniai sprendimai turės didžiausią įtaką organizuojant marketingo veiksmus 2020 metais?

Į ką reikės atkreipti dėmesį socialinių tinklų administravime? Kokios naujovės laukia?

Kaip pasiruošti? 

Pirkti bilietą

 

Renginio pranešėjai:

Socialiniai tinklai: fokusuokimės į tikslingus komunikacijos veiksmus

Dar neseniai galėjai prasmukti komunikuojant tik Facebook. Dabar rinkodaros planuose atsiranda Instagram, LinkedIn, o nuėjus į porą konferencijų susidaro įspūdis, kad tuoj reiks spausti "Insert new row" ir įrašyti dar ir TikTok. Ką jau kalbėti apie naujus formatus, reklamos taktikas ir augančius standartus turinio kokybei. Kaip viską spėti padaryti gerai? Iš kitos pusės - ar reikia viską spėti?

Karolis Rimkus, CAPTION vadovas

 

 

Ko neįsivertiname kurdami skaitmeninę strategiją?

2020 metai yra ne išimtis – skaitmeninėje rinkodaroje iškils naujos tendencijos bei pokyčiai. Tai skatins vis daugiau domėtis naujienomis, o su tuo augs ir noras viską išbandyti. Visgi svarbu nepasiduoti trend’ams ir kuriant skaitmeninę strategiją nepamiršti universaliųjų principų, kurie nesensta. Pranešimo metu pasidalinsime patarimais, kurių nereikėtų nustumti į antrą planą dėl madingųjų ir naujųjų tendencijų.

 

Kamilė Sinkevičiūtė, EVOLVERY veiklos procesų vadovė

Gintarė Šležaitė, EVOLVERY prioritetinių projektų vadovė

 

VIDEO CONTENT 2020: Koks turinys bus aktualus?

Video turinys vis dar gąsdina prekės ženklus. Didelės investicijos. Daug darbo. Sunku pamatuoti rezultatus. Ar iš tiesų taip yra? Koks video turinys bus aktualus socialinėje medijoje ir internete 2020 metais? Kokie žingsniai veda link sėkmingo video turinio kūrimo?

Mantvydas Leknickas, WHAT ABOUT vadovas

Vienas, du... hype!

Po pranešimų, susijusių su tendencijomis arba kaip jaunimas pasakytų „hype‘ovais dalykais“ dizaine ir naudotojų patyrime, įvairiais kanalais sulaukiau klausimų apie įvairias tendencijas: Ar verta investuoti į dirbtinį intelektą? Ar tikrai nieko blogo, kad mano svetainė panaši į konkurentų? Kokius dalykus jau galima taikyti, o su kuriais palaukti? Pranešimo metu papasakosiu, kaip atskirti įprastą šurmulį dėl naujų tendencijų nuo realių svarbių pokyčių.

Igor Gubaidulin, NFQ dizaino vadovas

Reklamos evoliucija: keičiamės kartu su vartotojais

Nereikalingų prekių ar paslaugų nebūna - būna tik nuobodžios ir neveiksmingos jų reklamos. Įtraukiantis, įdomus, naudingas turinys - naujosios kartos kasdienybė. “Ką daryti?" - dažnai klausia reklamos užsakovai. Atsakymą išgirsite pranešimo metu.

Inesa Budginė, STAND UP reklamos agentūros vadovė ir įkūrėja

Renginio programa

 

12:30 - 13:00 Dalyvių registracija ir pasitikimo kava
13:00 - 13:30 Karolis Rimkus | Socialiniai tinklai: fokusuokimės į tikslingus komunikacijos veiksmus
13:30 - 14:00 Mantvydas Lenkickas | VIDEO CONTENT 2020: koks turinys bus aktualus?
14:00 - 14:30 Kamilė Sinkevičiūtė ir Gintarė Šležaitė | Ko neįsivertiname kurdami skaitmeninę strategiją?
14:30 - 15:00 Kavos pertrauka ir dalyvių networkingas
15:00 - 15:30 Igor Gubaidulin | Viens, du... hype!
15:30 - 16:00 Inesa Budginė | Reklamos evoliucija: keičiamės kartu su vartotojais

 

 

Renginio partneriai

 

Sritis:

Marketingas, skaitmeninis marketingas, socialiniai tinklai

Tema:

Digital Marketing Update'20

Forma:

Seminaras

Vieta:

Bangų g. 5A, Kultūros fabrikas, Klaipėda 

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Pritaikyta

Parkavimas: 

Miesto parkavimas

Data:

2020 m. sausio 21 d. (antradienis) 13:00 val.

Trukmė:

~2,5 val.

Organizatorius:

LiMA administracija,  info@lima.lt 

Dalyvio mokestis:

  

Vienkartinis bilietas: 45 Eur 

Registruotis

 

Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt

LiMA nariams, prasitęsusiems narystę 2020m.: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę 

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: 45 Eur

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM)

Įsigykite seminarų abonementą →

Bilietų grąžinimo politika

Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.