Pradžia

[pro] Kaip sėkmingai įeiti į naują rinką? | Kaunas

[pro] Kaip sėkmingai įeiti į naują rinką? | Kaunas

[pro] Kaip sėkmingai įeiti į naują rinką? | Kaunas

2020-02-11 17:00, Kaunas | Dalyvauja: 76 | Laisvų vietų skaičius: 24 Registracijos terminas: 2020-02-11

Eksportas: netinkama rinka ar neteisingas priėjimas?

Daugelis eksporto mitų pasakoja istorijas, kaip verslai sėkmingai vykdo veiklą užsienyje, tačiau nutyli apie nepavykusius bandymus, neatsipirkusias investicijas, išbandytas taktikas ir kiek iš tikrųjų truko ir kainavo pasiekti sėkmę. O net ir nepavykus, dažnai viskas nurašoma netinkamai rinkai, šalių skirtumams ar kitokiems vartotojų poreikiams nepaliekant galimybės, kad rinkos skirtumams ir specifikai galima buvo pasiruošti. Rinkoje daugybė tokių pavyzdžių, kai tikima, kad dalyvavimas tarptautinėje parodoje užtikrins išėjimą į naujas rinkas, tačiau stendo nusipirkimas užsienio parodoje nėra plėtros strategija. 

 

Seminare kalbėsime apie atvejus ir taktikas, kurios leidžia taikliau žengti į pasirinktas užsienio rinkas:

  • Rinkos patrauklumo vertinimas - kaip identifikuoti iššūkius ir pasiruošti jiems dar neįžengus į rinką;
  • Savęs pardavimas – kaip parduoti savo prekės ženklą, kai dar nėra užsitarnauto vardo ar reputacijos regione, kai prekės ženklas nėra žinomumas, o lietuviška kilmė neturi užtarnautų vertės atributų;
  • Partnerystės -  kaip partnerystės gali padėti vienu B2B pardavimu pasiekti norimą B2C segmentą;
  • Trumpalaikės taktikos – kaip sukurti trumpalaikę taktiką, leidžiančią įžengti į užsienio rinką, būti pastebėtiems ir pritraukti pirminę klientų bazę.

 

Seminaras skirtas: 

  • tiems, kurie bandė plėstis į užsienio rinkas, tačiau nepasiekė sėkmingų rezultatų,
  • tiems, kurie vykdo eksporto veiklą, tačiau ji reikalauja daugiau investicijų nei atneša grąžos,
  • ir tiems, kurie svarsto apie užsienio plėtrą, tačiau nėra įsitikinę, kaip pasirinkti tinkamą rinką, laiką ir priėjimą.  

 

Seminaro lektorė

 

Gailė Andriuškevičiūtė

SYNTHESIS strategė

 

Synthesis Consulting Group strategė, kurianti prekės, produkto strategijas verslams, fokusuojasi į kainodaros ir monetizacijos strategijas skaitmeniniams ir SaaS produktams bei skaitmeninių produktų vystymą skirtingose poreikių situacijose t.y. galimybių paieška, hipotezių validacija, produkto portfelio išgryninimas ir produktinės vizijos nustatymas.

 Renginio partneriai 

Sritis:

Marketingas, eksportas, tarptautinė rinka

Tema:

Kaip sėkmingai įeiti į naują rinką?

Forma:

Seminaras

Vieta:

Vieta bus patikslinta, Kaunas

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Pritaikyta

Parkavimas: 

Miesto parkavimas

Data:

2020 m. vasario 11 d. (antradienis) 17 val.

Trukmė:

~2,5 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Dalyvio mokestis:

Vienkartinis bilietas: 25 Eur 50 Eur

Registracija 

 

Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt

 

LiMA nariams, prasitęsusiems narystę 2020m.: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - paskaitykite apie narystę.

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

 

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM)  

 

Įsigykite seminarų abonementą → 

 

Bilietų grąžinimo politika

Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.

Registruotis
Registracija priimama iki 2020-02-11