Sertifikuotas marketingo vadovas (LiMA B)
Kviečiame marketingo vadovus į kvalifikacinius marketingo kursus, kuriuose galėsite gilinti savo kaip sprendimų-priemėjo ir stratego žinias ir kompetencijas.
Programa skirta įmonių (skyrių) vadovams, marketingo, produktų, komunikacijos, komercijos, (rinkų) plėtros, prekinio ženklo, projektų vadovams ir stipriems marketingo specialistams, siekiantiems lavinti savo gebėjimus kūrybingai ir kritiškai mąstyti sprendžiant marketingo situacijas. Programos metu dalyviai ne tik gaus marketingo žinių, bet ir lavins gebėjimą jas taikyti konkrečiose situacijose.
Sertifikuoto marketingo vadovo (LiMA B) programa susideda iš 2 modulių:
LiMA B1 - 9 praktiniai užsiėmimai ir LiMA B2 - taktinio marketingo plano rašymas vienai iš šių specializacijų: B2C, B2B arba DIGITAL
Plačiau apie sertifikavimą čia.
KURSŲ TRUKMĖ IR EGZAMINAI
Modulis | Egzamino data | Egzamino tipas |
LiMA B1 modulis | 2021 m. sausio 19 d. | raštu |
LiMA B2 modulis | 2021 m. kovo 18 d. | žodžiu |
KVALIFIKACINIŲ KURSŲ PROGRAMA
1 dalis | B1 modulis |
1 | Įvadas, verslo atvejai - kaip mokymosi priemonė, verslo strategijos ir marketingo sąsajos, marketingo planavimas |
2 | Įmonės finansinės veiklos (apskritai ir atskirtų projektų) vertinimas |
3 | Įmonės išorinės ir vidinės aplinkos analizė I dalis |
4 | Įmonės išorinės ir vidinės aplinkos analizė II dalis |
5 | Besikeičiančios klientų elgsenos supratimas |
6 | SSGG (angl. SWOT) suvestinė, esminių problemų identifikavimas |
7 | Alternatyvų formulavimas, alternatyvų vertinimas, alternatyvos pasirinkimas |
8 | Segmentavimas, tikslinio segmento (-ų) pasirinkimas ir pozicionavimas |
9 | Skaitmeninio marketingo strategija |
2 dalis | B2 modulis |
Dviejų dienų išvažiuojamoji rašymo sesija (nakvynės kaina | |
Taktinio marketingo plano rašymas |
Benas AdomavičiusISM Executive School Strateginio valdymo modulio vadovas, konsultantas. Benas yra „Creditinfo Lietuva" valdybos narys ir keleto įmonių akcininkas, MITA verslo planų ir investicinių projektų vertinimo ekspertas, asocijuotas „EKT Grupė" konsultantas, sertifikuotas verslo procesų valdymo ir veiklos vertinimo ekspertas, Strateginio valdymo asociacijos (SMS) narys. Be aktyvios profesinės veiklos, veda mokymus ir seminarus Vokietijoje, Estijoje, Švedijoje ir Baltarusijoje. |
|
Radvilas ŠeputisUAB „EVOLVERY“ strategas. Nuo karjeros skaitmeninėje rinkodaroje pradžios Radvilas serga už lankytojus, naudotojus ir vartotojus. Jų balsą perduoda analizuodamas duomenis ir juos versdamas naudinga informacija ir reikšmingomis įžvalgomis. |
|
Doc. Dr. Asta KlimavičienėDoc. dr. Asta Klimavičienė dėsto įmonių finansų kursus bakalauro bei magistrantūros studijose, yra el. vadovėlio „Finansų valdymas" autorė. Ji dalyvauja tarptautiniuose tyrimų ir mokymų projektuose, veda vidinius mokymus apie finansų valdymą verslo ir valstybinėms organizacijoms. |
|
Kristina MaikštėnienėISM Executive School Strateginės rinkodaros ir vertės inovacijų modulio Vadovų magistrantūroje, ekspertė-konsultantė. Studijavo Northwestern University Kellogg School of Management, Central European University & University of the State of New York, stažavosi Wharton usiness School, Harward Business School, Stanfort University, MIT, University of Chicago (JAV), Fudan University (Kinija), Singapore Management University, Copenhagen Business School ir kitose pasaulio verslo mokyklose. Strategic Management Society (SMS), American Marketing Association (AMA), Professional Pricing Society (PPS) ir Academy of International Business (AIB) narė. |
|
Doc. Dr. Indrė PikturnienėISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė, vadybos mokslų daktarė. Dėstytoja stažavosi Tarptautinėje vadybos dėstytojų asociacijoje (IMTA, Bled School of Management), turi daug universitetinės tarptautinės dėstymo patirties. Nuo 2016 m. pavasario koordinuoja LiMA Marketingo specialistų ir vadovų sertifikavimo projektą ISM universitete. |
KAINA IR REGISTRACIJA
Kvalifikacinių kursų ir egzaminų kaina LiMA nariams: 2679 Eur
Kvalifikacinių kursų kaina svečiams: 2799 Eur
Pastaba: PVM netaikomas.
*Už kursus galima mokėti dalimis. 700 Eur avansas mokamas iki kursų pradžios, likusi suma pagal susitarimą. Avansas mokamas per mėnesį nuo registracijos, bet ne vėliau nei iki kursų pradžios. Nesumokėjus avanso per nurodytą laikotarpį, kaina bus automatiškai pakelta.
Sritis: | Kvalifikacinai marketingo kursai ir egzaminai vadovams |
Skirta: | Įmonių (skyrių) vadovams, marketingo, produktų, komunikacijos, komercijos, (rinkų) plėtros, prekinio ženklo, projektų vadovams ir stipriems marketingo specialistams. |
Forma: |
Marketingo kursas: *Vakarinės paskaitos nuo 18:00 val. (pasiruošimas B1 egzaminui) *Individualus operacinio marketingo plano rengimas (pasiruošimas B2 egzaminui) |
Vieta: |
ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas, Arklių g. 18, Vilnius arba nuotoliniu būdu per Microsoft Teams platformą |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Pritaikyta (pilnai) |
Datos: |
Užsiėmimai vyks 2020 m. spalio 12 d. - 2021 m. kovo 18 d. |
Trukmė: |
B1 modulio trukmė: 36 akademinės valandos. B2 modulio trukmė: 16 akademinių valandų ir apie 140 valandų savarankiško darbo. |
Detali programa: | |
Organizatoriai: |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas |
Kvalifikacinių kursų ir egzaminų kaina: |
kaina LiMA nariams: 2679 Eur Kaina svečiams: 2799 Eur (Nesi narys? Kviečiame juo tapti) |
Kontaktai pasiteiravimui: |
LiMA sertifikavimo vadovė Veronika Davidovičienė + 370 635 11789 |