Pradžia

[LiMA rekomenduoja] Horeca tendencijos

[LiMA rekomenduoja] Horeca tendencijos

[LiMA rekomenduoja] Horeca tendencijos

2020-03-03 14:00, Klaipėda, Light House Coworking Klaipėda, Liepų g. 83, Klaipėda | Dalyvauja: 0 Registracijos terminas: 2020-03-03

LiMA nariams taikoma speciali kaina!

 Specialų kodą rasite prisijungę prie LiMA vidinės komunikacijos sistemos

 

Paskaita progresyviems ir šiuolaikiškiems horeca (hotel, restaurant, catering) verslų savininkams, vadovams, sprendimų priėmėjams ir susijusiems su šia industrija profesionalams. 

  • Potyrių dizaino tendencijos
  • Prabangaus svetingumo ateitis
  • Horeca interjero tendencijos
  • Maisto ir gėrimų tendencijos
  • Socialinės platformos ir horeca verslas. Komunikacijos strategijos

Svetingumo paslaugų, horeca ir potyrių dizaino industrijos yra sparčiausiai augančios ir patiriančios nemažus pokyčius. Daugelis įmonių vis dar netaiko tinkamų strategijų, todėl laimi tie, kurie žino, kokios strategijos veikia šiandien ir kokios strategijos bus veiksmingos artimoje ateityje. Horeca verslų savininkams ir vadovams yra labai svarbu aiškiai suprasti ir žinoti, kur ir kokios, pasaulinių tendencijų akivaizdoje, yra Jūsų paslaugos ir prekės. Buvimas lyderiu šiandien, neužtikrina verslo sėkmės ateityje. Tuo tarpu, gebėjimas globaliai mąstyti apie sektorių, leidžia kurti ir įgyvendinti konkurencingas strategijas. Šį paskaita padės geriau suprasti globalias horeca ir potyrių dizaino kryptis, subsektorių tipus, naujas rinkos galimybes ir naujų paslaugų kaštus.

 

Strateginės žinios sustiprins Jūsų verslą

 

Paskaitoje apie patyrimų dizaino dabartį ir ateitį į horeca sektoriaus įmones žvelgsime kaip į prekės ženklus, o ne tik kaip paslaugų teikėjas. Mokinsimės paslaugų prekės ženklų kūrimo ir kaip pastebėti galimybes kurti naujus produktus ir paslaugas; kaip, įsigalint tarpsektoriškumui, padaryti prekės ženklus stipresnius, dinamiškesnius, kuriant produktus ir įtraukiant klientus.

Ši paskaita taip pat skirta kaip visapusiška pagalba sprendimų priėmėjams. Nuo interjero iki techninių aspektų, nuo rinkodaros planų iki paslaugų dizaino, kiekvienas sprendimas kuria prekės ženklą.

Ši paskaita yra gidas, kaip sukurti stiprų ir šiuolaikinį prekės ženklą.

 

PO PASKAITOS TURĖSITE:

 

- žinias apie artėjančias horeca ir potyrių dizaino tendencijas;

- įžvalgas apie galimybes naujų paslaugų ir produktų sukūrimui, susikertant sektoriams;

- pagrindinių veiksnių ekspertinę analizę, kur kreipti energiją ir finansines investicijas, kad išvengtumėte nuostolių;

- horeca sektoriaus ateities tvarumo supratimą ir supratimą, koks geriausias būdas įtraukti klientus išvengiant investicijų nuostolių;

- supratimą apie horeca ir potyrių dizaino organizacijų brendingą;

- žinias, kaip išsirinkti partnerius ir kaip sukurti rinkodaros strategiją geriausiai išnaudojant socialines platformas;

- inspiracijų ir supratimą apie interjero tendencijas;

- inspiracijų ir supratimą apie naujų paslaugų tendencijas;

- inspiracijų ir supratimą apie produktų kūrimo tendencijas.

 

PRANEŠĖJA


VICTORIA DIAS  yra tekstilės inžinierė, mados prekės ženklų inovatorė, konceptualių mados produktų ir prekių ženklų įvaizdžio kūrėja. Pastaruosius 17 metų konsultuoja pasaulinius mados ir gyvenimo būdo prekių ženklus bei agentūras, teikdama strateginius duomenis, makro tendencijų prognozes, medžiagų tyrimus ir dizaino inovacijas. Victoria dirba su pasaulinių prekės ženklų („Missoni“, „Lululemon“, „Sweaty Betty“, „Deciem“, „Marni“, „Filippa-k“) studijomis ir agentūromis (WGSN, „The Future Laboratory“) kaip prekių ženklų vystytoja, komunikacijos ir tvarumo strategė. Taip pat yra dirbusi su tokiomis įmonėmis kaip Inditex, WGSN, Fendi, Nike, Adidas ir Euromonitor.

Kaip tendencijų prognozuotoja Victoria analizuoja meno, mokslo, dirbtinio intelekto, mados dizaino, technologijų ir vartotojų kultūros sąsajas.  

Taip pat dirba dirbtinio intelekto srityje, siekdama tobulinti socialinių medijų strategijas ir jų ryšį su duomenų tyrimais, kad prekės ženklai turėtų galimybę geriau suprasti klientų poreikius ir globalinių rinkų judėjimo kryptį.

Daugiau informacijos apie Victoria - www.victoriadias.com ir www.instagram.com/veedias

Tema:

  Horeca tendencijos

Forma:

  Paskaita

Vieta:

  Light House Coworking Klaipėda, Liepų g. 83, Klaipėda

Laikas:

 Kovo 3d., 14.00-16.00

Trukmė:

 2 valandos

Organizatorius: 

Daugiau informacijos info@28zingsniai.lt, 861438376.

Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, kurie gali būti patalpinti viešai prieinamose vietose: socialiniuose tinkluose, žiniasklaidoje bei tolimesnėje renginio komunikacijoje.



LiMA už šio renginio organizavimą ir turinio kokybę neatsako.