Pradžia

LiMA ONLINE: Lietuvos prekės ženklo atvejo analizė

LiMA ONLINE: Lietuvos prekės ženklo atvejo analizė

LiMA ONLINE: Lietuvos prekės ženklo atvejo analizė

2020-06-18 16:00, Online | Dalyvauja: 211 Registracijos terminas: 2020-06-18

 

Kaip Lietuva atrodo šiandien ir kaip atrodys ateityje?

 

Įprastai nagrinėjami privačių prekės ženklų žinomumas ir įvaizdis kaip (ne)sekmės atvejai. Lietuvos valstybinių švenčių laikotarpio proga LiMA kartu su LR Vyriausybe ir KOG institutu kviečia pasižiūrėti į Lietuvą kaip prekės ženklą.

 

- Kokia Lietuvos reputacija yra dabar?

- Kaip Lietuvą mato ir ką apie ją žino užsieniečiai?

- Koks Lietuvos įvaizdis galėtų būti ateityje?

- Kokią įtaką Lietuvos įvaizdis daro verslo bendruomenei?

 

Renginio pranešėjai: 

 

Lietuvos žinomumo ir reputacijos tyrimo rezultatai: kaip mus mato užsienis ir kaip matome save patys?

Rūta Matulaitienė | KOG instituto tyrimų ir įžvalgų vadovė

Rūta turi 10 metų visuomenės nuomonės, prekės ženklų komunikacijos, reklamos, vartotojų elgsenos, klientų patirties, reputacijos tyrimų patirtį. Jos įgyvendinti projektai apima viešojo ir verslo paslaugų sektorius, automobilių, finansų, greito apyvartumo prekių kategorijų tyrimus. 2019 m. vadovavo Vyriausybės kanceliarijos užsakymu atliktam Lietuvos žinomumo ir reputacijos Lietuvoje ir užsienio šalyse tyrimui.

 

 

Kokia Lietuvos įvaizdžio nauda ir ką reikia daryti, kad ją gautume?

Gediminas Užkuraitis Synthesis Consulting Group Partneris

Gediminas yra prekės ženklų kūrimo ekspertas ir Synthesis Consulting Group partneris, atsakingas už prekės ženklų padalinį - Origin.
Jo kuriamos strategijos tampa tokių įmonių kaip Ignitis, Sorainen ar Šiaulių Bankas dizainu, pardavimų medžiaga ir komunikacijos veiksmais.
Gediminas dirba prie Lietuvos ilgalaikio įvaizdžio strategijos parengimo.

 

Diskusijos „Kaip sėkmingas Lietuvos įvaizdis gali padėti verslui ir visuomenei?“ dalyviai:

 

Rūta Matulaitienė

KOG instituto tyrimų ir įžvalgų vadovė

Rūta turi 10 metų visuomenės nuomonės, prekės ženklų komunikacijos, reklamos, vartotojų elgsenos, klientų patirties, reputacijos tyrimų patirtį. Jos įgyvendinti projektai apima viešojo ir verslo paslaugų sektorius, automobilių, finansų, greito apyvartumo prekių kategorijų tyrimus. 2019 m. vadovavo Vyriausybės kanceliarijos užsakymu atliktam Lietuvos žinomumo ir reputacijos Lietuvoje ir užsienio šalyse tyrimui.

 

 

Eglė Kudzmanienė

 LRVK Lietuvos įvaizdžio grupės vyriausioji patarėja, projekto vadovė

Eglė Kudzmanienė 1995 m. baigė TSPMI institutą. Ne vienerius metus dirbo turizmo rinkodaros srityje, buvo UNESCO ir NATIONAL GEOGRAPHIC įgyvendinamo projekto „World Heritage Journeys“ kuratorė. 2008-2015 m. gyvendama užsienyje, aktyviai dirbo kaip kultūrinių renginių kuratorė, rašė Lietuvos spaudai. Jos vedamieji politiniai straipsniai ne kartą pasirodė svarbiausių dienraščių puslapiuose prieš oficialius Turkijos aukščiausių šalies vadovų vizitus į mūsų šalį. Eglė 2016-2017 m. kaip svečias skaitė paskaitas Vilniaus universitete apie modernios Turkijos istoriją.

 

 

Ornela Ramašauskaitė

ORKLA CARE rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims 

Komunikacijos ir rinkodaros strategė, investavimo į meno kūrinius konsultantė. Šiuo metu dirba lyderiaujančios skandinavų koorporacijos ORKLA CARE rinkodaros ir komunikacijos vadove Baltijos šalims, yra KTU docentė-praktikė, "Institute of Trends" ir "artXchange Global" steigėja, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) ir Lietuvos atsakingo verslo asociacijos (LAVA) valdybų narė, aktyviai mentoriauja įvairiose programose.

 

 

 

Gediminas Užkuraitis

Synthesis Consulting Group Partneris

Gediminas yra prekės ženklų kūrimo ekspertas ir Synthesis Consulting Group partneris, atsakingas už prekės ženklų padalinį - Origin.
Jo kuriamos strategijos tampa tokių įmonių kaip Ignitis, Sorainen ar Šiaulių Bankas dizainu, pardavimų medžiaga ir komunikacijos veiksmais.
Gediminas dirba prie Lietuvos ilgalaikio įvaizdžio strategijos parengimo.

 

Diskusijos moderatorius

 

Andrius Milinavičius

LiMA valdybos narys, BALTIC SANDBOX verslo plėtros vadovas

Andrius turi daugiau nei 12 metų marketingo, komunikacijos, projektų valdymo patirtį. Savo karjeroje Andrius koordinavo, kūrė ir valdė projektus tokiose kompanijose kaip „MTV Networks Baltic“, „Olympic Entertainment Group“, „Akropolis Lt“ ir kitose. Vystomi projektai buvo įgyvendinami trijose Baltijos šalyse. Šiandien Andrius konsultuoja startuolius bei yra Lietuvos Marketingo asociacijos valdybos narys. Taip pat organizuoja ir veda konferencijas bei seminarus. Andrius yra prisidėjęs prie tokių renginių kaip LOGIN, What’s Next, Kultūros naktis organizavimo ir procesų koordinavimo.

 

Renginio programa

16:00 - 16:30 Rūta Matulaitienė, KOG instituto tyrimų ir įžvalgų vadovė | Lietuvos žinomumo ir reputacijos tyrimo rezultatai: kaip mus mato užsienis ir kaip matome save patys?
16:30 - 17:00 Gediminas Užkuraitis, Synthesis Consulting Group partneris | Kokia Lietuvos įvaizdžio nauda ir ką reikia daryti, kad ją gautume?
17:00 - 18:00 Diskusija: Kaip sėkmingas Lietuvos įvaizdis gali padėti verslui ir visuomenei? Diskusijoje dalyvaus Rūta Matulaitienė - KOG instituto tyrimų ir įžvalgų vadovė, Eglė Kudzmanienė - LRVK Lietuvos įvaizdžio grupės vyriausioji patarėja, projekto vadovė, Ornela Ramašauskaitė - ORKLA CARE rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims, Gediminas Užkuraitis - Synthesis Consulting Group Partneris.

 

Renginys nemokamas, tačiau būtina registracija.

Forma:

Online seminaras

Data:

2020 m. birželio 18 d. (ketvirtadienis), 16 val.

Trukmė:

~2 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis.

Dalyvio mokestis:

Renginys nemokamas visiems, tačiau būtina išankstinė registracija.