LiMA ONLINE: Turinio marketingas 2020

LiMA ONLINE: Turinio marketingas 2020

2020-05-12 15:00 | Dalyvauja: 418 Registracijos terminas: 2020-05-12



PRISTATO

Kaip turinio marketingo pagalba kurti ilgalaikę vertę vartotojams? Kaip prekių ženklams atkreipti auditorijos dėmesį?

 

Jau pastebimos pasaulinės tendencijos, jog prekių ženklams nebeužtenka tik į pardavimus orientuotų marketingo sprendimų. Vis dažniau grįžtama prie esmių esmės – prekės ženklo vertės kūrimo.

 

 

Renginio metu išgirsite:

  • Kokie komunikacijos principai galioja krizės metu?
  • Kaip turinio marketingo pagalba kurti ilgalaikę vertę vartotojams?
  • Kaip prekių ženklams atkreipti auditorijos dėmesį?
  • Kaip dizainas gali padėti atskleisti prekės ženklo unikalumą ir kodėl vertėtų į tai investuoti?
  • Kokių istorijų laukia turinio vartotojai?
  • Kaip prekių ženklų sukurtas turinys gali efektyviai skleistis skirtingais marketingo kanalais?

 

Renginio pranešėjai

 

 

 

 

Subrendęs turinys

Sąžiningai. Taip prekių ženklai laikosi turinio higienos savo socialiniuose profiliuose. Reguliarūs įrašai, kampanijų adaptacijos, retkarčiais – eksperimentai su naujomis formomis. Bet turinys turi žymiai daugiau galios, nei vien palaikyti pulsą. Dabar - pats laikas subrendusiam turiniui.

 

Aistė Jūrė, reklamos agentūros NEW! kūrybos vadovė 

Aistė apie save sako: „Pradėjusi nuo junior kūrybininkės pozicijos, dirbu toje pačioje reklamos agentūroje dešimtus metus. Per tą laiką prisidėjau prie bene visų didžiausių Lietuvos įmonių komunikacijos. Neretai, o dabar - vis dažniau, reklamines kampanijas papildo turinio projektai. O su asmeniniu turinio projektu esu laimėjusi LOGIN apdovanojimą geriausio asmeninio tinklaraščio kategorijoje."

 

 

 

 

Susipažinkite su reguliariais brandais

Pranešimo metu bus kalbama apie tai, kad prekės ženklai vietoje to, kad išsiskirtų, priešingai – ima ir suvienodėja. Kaip dizainas gali padėti atskleisti prekės ženklo unikalumą ir kodėl vertėtų į tai investuoti?

 

Adomas Jazdauskas, DDB VILNIUS dizaino vadovas 

Adomas dešimt metų dirba reklamos industrijoje, pradedant nuo dizainerio iki meno ir kūrybos vadovo. Šiuo metu vadovauja dizaino ir brandingo projektams DDB Vilnius agentūroje.

 

 

 

 

Amžinai traukiančios istorijos: duokite man tą patį, tik kitaip

Kol kino kūrėjai keikia televiziją, reklamos kūrybininkai šaiposi iš žiniasklaidos primityvumo, o knygas neva rašo bet kas, turinio vartotojai laukia tų pačių istorijų, kurių laukė prieš du šimtus metų.

 

Akvilė Kavaliauskaitė, rašytoja, šįmet pasirodžiusios knygos „Kūnai“ autorė, LRT laidos „(Ne)emigrantai“ kūrėja, laisvai samdoma kūrybininkė

Darbas televizijoje, reklamos kūryba, rašymas žurnalams, socialiniams tinklams, perskaitytos knygos apie istorijų kūrimą privertė giliau permąstyti, kokios istorijos visada traukia žmones ir kodėl.

 

 

 

 

Kokius pokyčius prekės ženklams atnešė 2020 pavasaris? 

 Netikėtai atsidūrus griežtuose apribojimuose neišvengiamai pasikeitė tiek žmonių elgsena, tiek prekės ženklų veikla. Kaip pasikeitė žmonių sąlyčio taškai su prekių ženklais, kas išliko nepakitę ir ką tai reiškia trumpuoju ir ilguoju laikotarpiu? 

 

Marta Jurkšaitienė, digital agentūros AD FINGERS vadovė 

Marta Jurkšaitienė turi daugiau negu 10 metų patirties formuojant, vystant ir transformuojant prekės ženklus digital kanaluose ir platformose, 4000+ digital kampanijų, 800+ projektų Europos rinkose kasmet. Kasdien dirbanti su didžiaisiais Lietuvos ir pasaulio prekės ženklų pozicijų stiprinimu ir konkurencinio pranašumo formavimu.

 

 

 

 

Komunikacija krizių metu, kai taisyklės keičiasi

Kokį turinį pasiūlyti, kai skaito tik apie užsikrėtusiųjų kiekį? Ką matuoti, kai žinučių kiekis padidėja penkis kartus? Kurią auditoriją „gaudyti“, o kuriai suteikti pirmenybę vaistinėse? Apie viešą komunikaciją per konkrečius pavyzdžius ir patirtį.

 

Laura Bielskė, EUROVAISTINĖ komunikacijos vadovė 

Laura apie save sako: „Esu darytoja. Dieną ir naktį. Pamiegu ir vėl mėgstu ne tik pagalvoti kaip kitaip, bet ir pati nuo nulio imtis pačių įvairiausių projektų. Širdyje vis dar žurnalistika, o komunikacijos įvairiose srityse dirbu jau 18 metų. Kaip patarėja iš išorės ir komunikacijos žmogus viduje. Labiausiai motyvuoja aplinkinių – tai neįmanoma. Dar pažiūrėsim.”

 

Renginio programa

15:00 - 15:10 Renginio atidarymas
15:10 - 15:40 Aistė Jūrė | Subrendęs turinys
15:40 - 16:10 Adomas Jazdauskas | Susipažinkite su reguliariais brandais
16:10 - 16:40 Akvilė Kavaliauskaitė | Amžinai traukiančios istorijos: duokite man tą patį, tik kitaip
16:40 - 16:50 Pertrauka
16:50 - 17:20 Marta Jurkšaitienė | Kokius pokyčius prekės ženklams atnešė 2020 pavasaris?
17:20 - 17:50 Laura Bielskė | Komunikacija krizių metu, kai taisyklės keičiasi
17:50 - 18:00 Klausimų ir atsakymų sesija, renginio uždarymas

LiMA nariams, prasitęsusiems narystę 2020 m., dalyvavimas nemokamas! 

 

Sritis:

Komunikacija, marketingas, reklama

Forma:

Online renginys

Data:

2020 m. gegužės 12 d. (antradienis) 15:00 - 18:00 val.

Trukmė:

~ 3 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis.

Dalyvio mokestis:

 

Vienkartinis bilietas: 35 Eur

Registracija → 

 

Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt

 

LiMA nariams, prasitęsusiems narystę 2020 m.: nemokamai

Prisijungimas prie LiMA intraneto → 

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

Įsigykite seminarų abonementą →