Pradžia

Turinio marketingas 2020 | Vilnius

Turinio marketingas 2020 | Vilnius

Turinio marketingas 2020 | Vilnius

2020-04-28 15:00, Vilnius, Socialinių mokslų kolegija, Kalvarijų g. 137E | Dalyvauja: 110 | Laisvų vietų skaičius: 90 Registracijos terminas: 2020-04-28

Kaip turinio marketingo pagalba kurti ilgalaikę vertę vartotojams? Kaip prekių ženklams atkreipti auditorijos dėmesį?

 

Jau pastebimos pasaulinės tendencijos, jog prekių ženklams nebeužtenka tik į pardavimus orientuotų marketingo sprendimų. Vis dažniau grįžtama prie esmių esmės – prekės ženklo vertės kūrimo.

 

 

Renginio metu išgirsite:

  • Kaip dizainas gali padėti atskleisti prekės ženklo unikalumą ir kodėl vertėtų į tai investuoti?
  • Kokių istorijų laukia turinio vartotojai?
  • Kas vyksta fotosesijų užkulisiuose?
  • Kaip video formatas padeda atskleisti prekės ženklo unikalumą?
  • Kaip prekių ženklų sukurtas turinys gali efektyviai skleistis skirtingais marketingo kanalais?

 

Renginio pranešėjai

 

 

 

 

Subrendęs turinys

Sąžiningai. Taip prekių ženklai laikosi turinio higienos savo socialiniuose profiliuose. Reguliarūs įrašai, kampanijų adaptacijos, retkarčiais – eksperimentai su naujomis formomis. Bet turinys turi žymiai daugiau galios, nei vien palaikyti pulsą. Atėjo laikas subrendusiam turiniui.

 

Aistė Jūrė, reklamos agentūros NEW! kūrybos vadovė 

Aistė apie save sako: „Pradėjusi nuo junior kūrybininkės pozicijos, dirbu toje pačioje reklamos agentūroje dešimtus metus. Per tą laiką prisidėjau prie bene visų didžiausių Lietuvos įmonių komunikacijos. Neretai, o dabar - vis dažniau, reklamines kampanijas papildo turinio projektai. O su asmeniniu turinio projektu esu laimėjusi LOGIN apdovanojimą geriausio asmeninio Jnklaraščio kategorijoje."

 

 

 

 

Susipažinkite su reguliariais brandais

Pranešimo metu bus kalbama apie tai, kad prekės ženklai vietoje to, kad išsiskirtų, priešingai – ima ir suvienodėja. Kaip dizainas gali padėti atskleisti prekės ženklo unikalumą ir kodėl vertėtų į tai investuoti?

 

Adomas Jazdauskas, DDB VILNIUS kūrybos vadovas 

Adomas dešimt metų dirba reklamos industrijoje, pradedant nuo dizainerio iki meno ir kūrybos vadovo. Šiuo metu vadovauja dizaino ir brandingo projektams DDB Vilnius agentūroje.

 

 

 

 

Amžinai traukiančios istorijos: duokite man tą patį, tik kitaip

Kol kino kūrėjai keikia televiziją, reklamos kūrybininkai šaiposi iš žiniasklaidos primityvumo, o knygas neva rašo bet kas, turinio vartotojai laukia tų pačių istorijų, kurių laukė prieš du šimtus metų.

 

Akvilė Kavaliauskaitė, rašytoja, šįmet pasirodžiusios knygos „Kūnai“ autorė, LRT laidos „(Ne)emigrantai“ kūrėja, laisvai samdoma kūrybininkė

Darbas televizijoje, reklamos kūryba, rašymas žurnalams, socialiniams tinklams, perskaitytos knygos apie istorijų kūrimą privertė giliau permąstyti, kokios istorijos visada traukia žmones ir kodėl.

 

 

 

 

Kas vyksta už kadro?

Pranešimo metu bus kalbama apie fotosesijos pasiruošiamuosius ir organizacinius darbus, kainodarą, komunikaciją su kūrybine komanda. Remiantis praktinėmis žiniomis, aptarsime šių užkulisinių procesų svarbą siekiant sklandaus darbo, kokybiško turinio - gero rezultato.

  

Greta Gedminaitė, laisvai samdoma fotografė 

Aštuonis metus dirba mados, reklaminės ir portretinės fotografijos srityse, o žinias gilino Taikomosios fotografijos studijose. Fotografijoje Gretą  labiausiai domina žmogus ir akimirkos žavesio įamžinimas, o dirbant komercinėje srityje – produkto įvaizdžio ir prekės ženklo pridėtinės vertės kūrimas nuotraukomis. Teko dirbti su tokiais klientais kaip Esprit, Šiaulių bankas, Vytautas Mineral SPA, Audimas, Orion securities, PwC Lietuva, Go Vilnius, žurnalas “Laimė” ir kt.

 

 

 

 

Prekės ženklo turinys 2020: Kur ir kada vartotoją stebinti būtina, kur ir kada – negalima? 

 Nuolat konkuruojant dėl vartotojų dėmesio su kitais prekių ženklais ir algoritmais ateina momentas kai turi apsispręsti kaip patraukti ir išlaikyti vartotojo dėmesį visame pirkimo kelyje. Ar vartotoją iš tiesų reikia stebinti? Kartais taip, kartais ne. 

 

Marta Jurkšaitienė, digital agentūros AD FINGERS vadovė 

Marta Jurkšaitienė turi daugiau negu 10 metų patirties formuojant, vystant ir transformuojant prekės ženklus digital kanaluose ir platformose, 4000+ digital kampanijų, 800+ projektų Europos rinkose kasmet. Kasdien dirbanti su didžiaisiais Lietuvos ir pasaulio prekės ženklų pozicijų stiprinimu ir konkurencinio pranašumo formavimu.

 

 

 

 

„Eurovaistinės“ komunikacija be stabdžių – daugiau triukšmo ar naudos?

Kaip sukurti šitiek turinio ir kokios temos pasiteisina? Verta skaičiuoti žinučių kiekį, pasiektą auditoriją, ar naujienų portalus? Apie viešą komunikaciją per konkrečius pavyzdžius ir patirtį.

 

Laura Bielskė, EUROVAISTINĖ komunikacijos vadovė 

Laura apie save sako: „Įmonėje rūpinuosi viskuo, kas nėra reklama. Ir tai įvairiose srityse darau 18 metų. Kaip patarėja iš išorės ir komunikacijos žmogus viduje. Šampaną šaunu kai matau, kad dviese su kolege pasiekiame 70 proc. visų žiniasklaidos priemonių paminėjimų (vaistinių rinka).”

LiMA nariams, prasitęsusiems narystę 2020 m., dalyvavimas nemokamas! 

 

Sritis:

Komunikacija, marketingas, reklama

Forma:

Seminaras

Vieta:

Socialinių mokslų kolegija, Kalvarijų g. 137E

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Pritaikyta

Parkavimas: 

Miesto parkavimas

Data:

2020 m. balandžio 28 d. (antradienis) 15:00 - 19:00 val.

Trukmė:

~ 4 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Dalyvio mokestis:

(apmokant iki balandžio 17 d. imtinai)

Vienkartinis bilietas: 25 Eur 50 Eur

Registracija → 

 

Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt

 

LiMA nariams, prasitęsusiems narystę 2020m.: nemokamai 50 Eur

Prisijungimas prie LiMA intraneto → 

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 50 Eur 

Įsigykite seminarų abonementą →

Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.

Registruotis
Registracija priimama iki 2020-04-28