Pradžia

LiMA ONLINE: Kaip adaptuoti produktą krizės metu?

LiMA ONLINE: Kaip adaptuoti produktą krizės metu?

LiMA ONLINE: Kaip adaptuoti produktą krizės metu?

2020-03-26 17:00 | Dalyvauja: 266 Registracijos terminas: 2020-03-26

 

Pasaulinė pandemija palietė ne tik sveikatos sistemą, bet ir smarkiai sukrėtė ekonomiką, verslą bei marketingo sektorių.
 
Karantino metu kiekvieną ketvirtadienį kviesime Jus dalyvauti LiMA online pokalbių klube, kur kalbėsime apie esamą rinkos situaciją, ieškosime sprendimų, kaip padėti marketingo sektoriui lengviau išsilaikyti.
 
Pokalbių klubo tikslas: pasidalinti rinkos aktualijomis, sėkmės pavyzdžiais ir kartu įkvėpti marketingo bendruomenę, skatinti ieškoti išeičių ir nenuleisti rankų.
 
Pokalbių dalyviai: Lietuvos verslo profesionalai, ekspertai, praktikai bei sėkmės pavyzdžiai.

Renginys skirtas: marketingo vadovams,
kitiems su marketingu susijusios srities vadovams, marketingo specialistams, organizacijų vadovams ir verslo lyderiams.
 

Diskusijos metu išgirsite:

- Kaip išsigryninti greitai besikeičiančius vartotojų poreikius krizės metu?
- Ką daryti verslui? Kaip adaptuotis? Kas turi būti įtrauktas į sprendimų kūrimą?
- Kaip adaptuoti, keisti produktą?
- Kaip komunikuoti su vartotojais?
- Kokias galimybes atveria krizės?

 Pašnekovai

 

Gediminas Užkuraitis

Synthesis Consulting Group partneris

Branding strategas ir „Synthesis Consulting Group“ partneris, atsakingas už prekės ženklų kūrimą ir strategiją. Jo įžvalgos apie vertę vartotojams, įmonių ir produktų pozicionavimą keičia didžiųjų Lietuvos įmonių veidus ir kuria naujus. Gediminas su partneriais šiuo metu taip pat kuria Lietuvos ilgalaikio įvaizdžio strategiją.

 

Algirdas Ramaška 

„Kino pavasaris“ generalinis direktorius

Didžiausio Lietuvoje tarptautinio kino festivalio „Kino pavasaris“ generalinis direktorius, turintis daugiau nei 15-os metų kino industrijoje patirtį. Jo žinios aprėpia ne tik kultūrinio renginio organizavimo lauką, bet ir komunikacijos, marketingo bei rėmimų sritis.

 

Rokas Mituzas 

„Vilniaus Degtinė“ generalinis direktorius

Rokas Mituzas – didžiausios etilo alkoholio gamintojos ir vienos iš alkoholinių gėrimų gamybos lyderių Baltijos šalyse AB “Vilniaus Degtinė” generalinis direktorius. Sukaupė didžiulę pardavimų ir marketingo patirtį FMCG versle - tarptautinėse įmonėse (Unilever, Reckitt Benckiser) ir paskutiniu metu specializuojasi alkoholio industrijoje.

 Diskusijos moderatorius

 

Andrius Milinavičius 

LiMA valdybos narys, „Baltic Sandbox" verslo plėtros vadovas 

 

  Kviečiame registruotis!

Užsiregistravę dalyviai gaus nuorodą į tiesioginę transliaciją ir priminimus apie renginį.

Forma:

Online diskusija

Data:

2020 m. kovo 26 d. (ketvirtadienis) 17:00 val.

Trukmė:

~ 1,5 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Dalyvavimas: 

Nemokamas

 

Dalyvius kviečiame registruotis!

Užsiregistravę dalyviai gaus nuorodą į tiesioginę transliaciją ir priminimus apie renginį.

 

Registracija LiMA nariams

Registracija svečiams →