Pradžia

LiMA ONLINE: Kaip verslui sėkmingai pereiti į ONLINE krizės metu?

LiMA ONLINE: Kaip verslui sėkmingai pereiti į ONLINE krizės metu?

LiMA ONLINE: Kaip verslui sėkmingai pereiti į ONLINE krizės metu?

2020-04-02 17:00 | Dalyvauja: 196 Registracijos terminas: 2020-04-02

 

Pasaulinė pandemija palietė ne tik sveikatos sistemą, bet ir smarkiai sukrėtė ekonomiką, verslą bei marketingo sektorių.
 
Karantino metu kiekvieną ketvirtadienį kviesime Jus dalyvauti LiMA online pokalbių klube, kur kalbėsime apie esamą rinkos situaciją, ieškosime sprendimų, kaip padėti marketingo sektoriui lengviau išsilaikyti.
 
Pokalbių klubo tikslas: pasidalinti rinkos aktualijomis, sėkmės pavyzdžiais ir kartu įkvėpti marketingo bendruomenę, skatinti ieškoti išeičių ir nenuleisti rankų.
 
Pokalbių dalyviai: Lietuvos verslo profesionalai, ekspertai, praktikai bei sėkmės pavyzdžiai.

Renginys skirtas: marketingo vadovams,
kitiems su marketingu susijusios srities vadovams, marketingo specialistams, organizacijų vadovams ir verslo lyderiams.
 
 
Įvedus karantiną, verslo veikimas online tapo nebe prabanga, o būtinybe.

Pokalbio metu išgirsite:

- Kokiomis sąlygomis reikia svarstyti produktą ar visą verslą perkelti į online?
Kokią infrastruktūrą naudoti?
- Kada verta kurti savo elektroninę parduotuvę, o kada naudotis jau sukurta?

Kaip greitai ir efektyviai pradėti prekiauti online?
Kokius kanalus naudoti klientų pritraukimui?
Ko galima pasimokyti iš sėkmės atvejų?

 Pašnekovai

 

Jolita Mažeikienė

„Versli Lietuva“ rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovė

Daugiau nei 10 metų darbo žiniasklaidoje patirtis: verslo žurnalistė ir redaktorė žiniasklaidos priemonėse „Lietuvos žinios“, „Veidas“, „Vilniaus diena“, „Verslo žinios“. Daugiau kaip 4 metų patirtis rinkodaros ir komunikacijos srityje: komunikacijos agentūra „Fabula“, verslumo ir eksporto skatinimo agentūra „Versli Lietuva“.

Papasakos, kaip kampanija „Parodyk savo prekę pasauliui“ per savaitgalį virto pagalbos verslui iniciatyvą „Internete karantino nėra“.

 

 

Tadas Četkauskas 

„NFQ Technologies verslo plėtros vadovas

Turi daugiau negu 10 metų patirtį versle ir pardavimuose, pastaruosius du metus vadovauja NFQ Verslo plėtros skyriui.

Papasakos, ką daryti ir kaip greitai persikelti į internetą, jeigu neturi nei finansų, nei patirties? Arba jeigu turi finansų, bet neturi patirties?

    

 

 

Ernestas Kačerauskas

„Pigu“ rinkodaros vadovas Baltijos šalims

Turi didesnę nei 15 metų darbo patirtį, dirbdamas įvairiose pozicijose, vystė elektroninės prekybos platformose veikiančius verslus. E. Kačerauskui teko vadovauti įmonėms bei atskiroms jų strateginėms sritims, tokioms kaip marketingas, komercija, operacijos bei analitika. Vystęs gerai žinomas el. prekybos platformas „Tiketa“, „Gera dovana“ „Senukai.lt“, pastaruosius keletą metų yra atsakingas už rinkodaros bei duomenų analitikos sritis „Pigu“ grupėje.

Pasidalins „Pigu.lt“ e. prekyvietės sėkmės patirtimi ir naudingomis įžvalgomis.

 

 

Audrius Lučiūnas

„Zynky optika“ vadovas

Antrepreneris, verslo transformavimo, el. komercijos ir growth hacking'o specialistas

Pasidalins patirtimi, kaip efektyviai verslą transformuoti į Online ir pateiks asmeninio verslo Zynky optikos perkėlimo į ONLINE pavyzdį.

   

 

Pokalbio moderatorius

 

Andrius Milinavičius 

LiMA valdybos narys, „Baltic Sandbox" verslo plėtros vadovas 

 

  Kviečiame registruotis!

Užsiregistravę dalyviai gaus nuorodą į tiesioginę transliaciją ir priminimus apie renginį.

Forma:

Online pokalbių klubas

Data:

2020 m. balandžio 2 d. (ketvirtadienis) 17:00 val.

Trukmė:

~ 1,5 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Dalyvavimas: 

Nemokamas

 

Dalyvius kviečiame registruotis!

Užsiregistravę dalyviai gaus nuorodą į tiesioginę transliaciją ir priminimus apie renginį.

 

Registracija LiMA nariams

Registracija svečiams →