Pradžia

LiMA ONLINE: Kaip išlaikyti verslo reputaciją krizės metu?

LiMA ONLINE: Kaip išlaikyti verslo reputaciją krizės metu?

LiMA ONLINE: Kaip išlaikyti verslo reputaciją krizės metu?

2020-04-09 17:00 | Dalyvauja: 181 | Laisvų vietų skaičius: 1 Registracijos terminas: 2020-04-09

 

Pasaulinė pandemija palietė ne tik sveikatos sistemą, bet ir smarkiai sukrėtė ekonomiką, verslą bei marketingo sektorių.
 
Karantino metu kiekvieną ketvirtadienį kviesime Jus dalyvauti LiMA online pokalbių klube, kur kalbėsime apie esamą rinkos situaciją, ieškosime sprendimų, kaip padėti marketingo sektoriui lengviau išsilaikyti.
 
Pokalbių klubo tikslas: pasidalinti rinkos aktualijomis, sėkmės pavyzdžiais ir kartu įkvėpti marketingo bendruomenę, skatinti ieškoti išeičių ir nenuleisti rankų.
 
Pokalbių dalyviai: Lietuvos verslo profesionalai, ekspertai, praktikai bei sėkmės pavyzdžiai.

Renginys skirtas: marketingo vadovams,
kitiems su marketingu susijusios srities vadovams, marketingo specialistams, organizacijų vadovams ir verslo lyderiams.
 
Pokalbio metu išgirsite:
Kaip pandemija gali paveikti verslo santykius, organizacijų kultūrą ir vartotojų elgesį?
Kokios Lietuvos įmonių vertybės išryškėja krizės metu?
Kokios didžiausios įmonių klaidos?
- Kodėl svarbu išsaugoti verslo reputaciją krizės metu?
Ko galima pasimokyti iš sėkmės pavyzdžių?
 

 Pašnekovai

 

Rūta Gaudiešienė

„Civitta“ partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė 

Marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė, turinti daugiau nei 20 metų patirtį, įgyvendinusi virš 5000 rinkos tyrimų projektų bei konsultavusi ne vieną TOP įmonę strategijų kūrimo ir formavimo klausimais. Rūtos ekspertizė fokusuojasi į strateginį marketingą - prekės ženklo pozicionavimą, vidinės ir išorinės komunikacijos valdymą, vartotojų elgesį ir vertybes, prekės ženklo vertę bei marketingo efektyvumo vertinimą ir valdymą. Viena iš esminių Rūtos ekspertinių sričių yra ir reputacija - Rūta yra sukūrusi reputacijos vertinimo metodologiją ir jau penktus metus koordinuoja didįjį Lietuvos įmonių reputacijos tyrimą.

  

      

 

Mykolas Katkus

„Fabula | Hill+Knowlton Strategies“ valdybos pirmininkas

Kai viešųjų ryšių rinka Lietuvoje dar tik budo, Mykolas jau buvo čia. Užsidegęs neblėstančiu susidomėjimu komunikacija, dosnus drąsiomis idėjomis, jis sugebėjo suburti ir išlaikyti geriausių profesionalų komandą ir „Fabula | Hill+Knowlton Strategies“ vadovauja jau nuo 1999-ųjų. Mykolas yra kviečiamas skaityti pranešimus daugelyje Lietuvos ir tarptautinių konferencijų, seminarų, mokymų, yra daugelio straipsnių bei komentarų apie komunikaciją ir komunikacijos strategiją autorius, „Laisvės TV“ podkasto „KATukai“ bendraautorius.

      

 

Birutė Eimontaitė 

„Telia Lietuva komunikacijos vadovė

„Telia Lietuva“ komunikacijos komandai vadovauja beveik dvejus metus. Prieš tai dešimt metų dirbo „Danske Bank“ komunikacijos ir rinkodaros srityje.

 

   

    

 

 

Gabija Siurbytė

„Dansu“ bendraįkūrėja ir vadovė, kino ir reklamų prodiuserė bei aktorė

2008 metais kartu su režisieriumi Ernestu Jankausku įkūrė kino ir reklamos gamybos paslaugas teikiančią kompaniją „Dansu“ ir nuo tada šiai įmonei vadovauja. Per tą laiką įmonė tapo viena didžiausių reklamos ir filmų gamintoja Baltijos šalyse. Dansu sukūrė daugiau nei 100 reklamų, tarp kurių darbai, apdovanoti tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Dansu filmografijoje ne tik užsienietiški filmai bei serialai, bet ir keli lietuviški darbai, tarp kurių ir pernai kino ekranus pasiekęs filmas apie įvaikinimą Čia buvo Saša. 2018 m. pagal Verslo žinios sudarytą reklamos agentūrų veikla užsiimančių bendrovių 30-tuką, Dansu augimas buvo sparčiausias ir siekė 112%. 

 

Giedrius Juozapavičius

Rinkodaros ir komunikacijos konsultantas, radijo laidos #rinkodarosguru autorius ir vedėjas, LiMA valdybos narys.

Daug metų dirbęs mažmeninės prekybos sektoriuje, buvo atsakingas už korporatyvinę rinkodarą, prekinių ženklų Akropolis, Maxima įvaizdžio strategiją ir taktiką, komunikaciją ir korporatyvinius santykius. Jau eilę metų vykdomo didžiausio Lietuvoje reputacijos tyrimo iniciatorius, užsakovas ir bendraautorius. 

 

Pokalbio moderatorius

 

Andrius Milinavičius 

LiMA valdybos narys, „Baltic Sandbox" verslo plėtros vadovas 

 

  Renginys nemokamas, tačiau būtina registracija!

Užsiregistravę dalyviai gaus nuorodą į tiesioginę transliaciją ir priminimus apie renginį.

Šios krizės metu Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) siekia dar labiau prisidėti motyvacija, parama ir aktualių žinių dalijimuisi bei taip palaikyti marketingo ir visą verslo bendruomenę.

LiMA visą balandžio mėnesį kuria nemokamą aktualų turinį įvairiomis formomis, rengia seminarus, diskusijas ir motyvacines sesijas, kuriuose kviečia visus dalyvauti NEMOKAMAI. Panaudojant online galimybes, marketingo profesinis turinys ir patirčių dalyba tampa prieinamesni dar platesnei auditorijai.
Dėkojame pranešėjams, kurie sutiko dalintis sukaupta patirtimi ir įžvalgomis neatlygintinai

Kartu norime padėti ir kitiems, todėl, jei Jums LiMA turinys patiko ir buvo naudingas, kviečiame prisidėti finansine parama prie iniciatyvos „Laikykitės, Medikai“:

Gavėjas: Laisvės TV
Banko sąskaitos numeris: LT16 7300 0101 5692 7144 
Aukojimo paskirtis: Laikykitės, medikai!

Kartu mes esame daug stipresni!

Forma:

Online pokalbių klubas

Data:

2020 m. balandžio 9 d. (ketvirtadienis) 17:00 val.

Trukmė:

~ 1,5 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Dalyvavimas: 

Nemokamas

 

Renginys nemokamas, tačiau būtina registracija!

Užsiregistravę dalyviai gaus nuorodą į tiesioginę transliaciją ir priminimus apie renginį.

 

Registracija LiMA nariams

Registracija svečiams →