KURSAI SKIRTI:
Įvairių sričių darbuotojams, laisvai samdomiems specialistams, stokojantiems sisteminių - teorinių marketingo žinių arba siekiantiems turimas žinias įtvirtinti, remiantis marketingo teorijomis bei praturtinti jas praktinėmis įžvalgomis.Rekomenduojama turėti praktinio darbo patirties marketingo ar su juo susijusiose srityse.
KVALIFIKACINIUOSE KURSUOSE JŪSŲ LAUKS:
TRUKMĖ IR INTENSYVUMAS:
SĖKMINGAI IŠLAIKIUS EGZAMINĄ:
Pirma dalis | Pagrindinės marketingo funkcijos ir elementai | |
1 | Marketingo vaidmuo ir funkcijų valdymas organizacijoje, marketingo aplinka | |
2 | Vartotojų elgsena | |
3 | Rinkos segmentavimas | |
4 | Rinkos tyrimai | |
5 | Marketingo kompleksas: produktas / prekės ženklas | |
6 | Marketingo kompleksas: kaina | |
7 | Marketingo kompleksas: integruota marketingo komunikacija | |
8 | Marketingo kompleksas: paskirstymas | |
9 | Verslas verslui marketingas (B2B) | |
Antra dalis | Marketingo strategija | |
10 | Strateginiai ir taktiniai marketingo lygmenys, SWOT analizė ir konkurentų analizė | |
11 | Marketingo rodiklių valdymas: analizė ir sprendimai | |
Trečia dalis | Skaitmeninis marketingas | |
12 | Paieškos varikliai, reklama internete, interneto puslapiai ir analitika | |
13 | Socialinių tinklų, naujienlaiškių marketingas |
Pilną programą* galite parsisiųsti čia.
*Tikslus paskaitų išdėliojimas bus patikslintas vėliau.
LEKTORIAI:
|
Doc. Dr. Indrė PikturnienėISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė, vadybos mokslų daktarė. Dėstytoja stažavosi Tarptautinėje vadybos dėstytojų asociacijoje (IMTA, Bled School of Management), turi daug universitetinės tarptautinės dėstymo patirties. Nuo 2016 m. pavasario koordinuoja LiMA Marketingo specialistų ir vadovų sertifikavimo projektą ISM universitete. |
|
Benas AdomavičiusISM Executive School Strateginio valdymo modulio vadovas, konsultantas. Benas yra „Creditinfo Lietuva" valdybos narys ir keleto įmonių akcininkas, MITA verslo planų ir investicinių projektų vertinimo ekspertas, asocijuotas „EKT Grupė" konsultantas, sertifikuotas verslo procesų valdymo ir veiklos vertinimo ekspertas, Strateginio valdymo asociacijos (SMS) narys. Be aktyvios profesinės veiklos, veda mokymus ir seminarus Vokietijoje, Estijoje, Švedijoje, ir Baltarusijoje. |
|
Kristina MaikštėnienėISM Executive School Rinkodaros strategijos ir valdymo modulio vadovė (nuo 2000 m.), ekspertė - konsultantė. Keletą metų dirbo kompanijos "Procter&Gamble" padaliniuose Rygoje ir Varšuvoje (rinkodara Baltijos šalių ir Baltarusijos rinkose). JAV rinkodaros asociacijos (AMA), Strateginio valdymo asociacijos (SMS), Kainodaros profesionalų asociacijos (PPS) narė, žurnalo "Baltic Journal of Management" redakcinės kolegijos narė, Kellogg vadybos mokyklos MBA studijų priėmimo komisijos narė Rytų Europai. |
|
Dr. Lineta RamonienėISM Vadybos ir ekonomikos universiteto vadybos mokslų daktarė, ISM Vadovų mokyklos Organizacijų konsultavimo modulio vadovė. Stažavosi IESE Business School (Ispanija), University of Chicago Booth School (JAV), University of South Florida (JAV), University of Leuven (Belgija), University of Twente (Nyderlandai) ir kitose pasaulio verslo mokyklose, skaitė paskaitas ir konferencijų pranešimus devyniose pasaulio šalyse. |
|
Evelina TrappSertifikuota AdWords bei Google Analytics specialistė, vedusi mokymus Digital Academy bei kitur ir dirbanti reklamos agentūroje bei marketingo klausimais konsultuojanti įvairius verslus. Evelina turi virš 5 metų patirtį darbe su skaitmenine reklama įvairiose platformose (AdWords, Facebook, Adform, Twitter, Yandex ir kt.) bei internetinio marketingo strategijų kūrimu, reklamos internete auditu bei efektyvumo įvertinimais. |
|
Dr. Dominyka VenciūtėISM Vadybos ir ekonomikos universiteto vadybos mosklų daktarė, Verslo vadybos ir analitikos programos direktorė ir dėstytoja. Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) Vilniaus skyriaus valdybos narė ir sertifikuota marketingo vadovė. Asmeninės ženklodaros ir rinkodaros konsultacijų projekto „Persona Cognita" įkūrėja. Veda mokymus ir konsultuoja asmeninės ženklodaros ir rinkodaros klausimais bei padeda vystyti asmeninį prekės ženklą įvairių sričių profesionalams. |
KAINA IR REGISTRACIJA:
Išankstinė kvalifikacinių kursų ir egzaminų kaina*:
LiMA nariams: 1779 Eur 1979 Eur
Svečiams: 1899 Eur 2100 Eur
*Už kursus galima mokėti dalimis. 500 Eur avansas mokamas iki kursų pradžios, likusi suma pagal susitarimą. Avansas mokamas per mėnesį nuo registracijos, bet ne vėliau nei iki kursų pradžios. Nesumokėjus avanso per nurodytą laikotarpį, kaina bus automatiškai pakelta.
PVM netaikomas.
PAGRINDINĖ INFORMACIJA:
Plačiau apie LiMA A kursus: |
|
Sritis: |
Kvalifikaciniai marketingo kursai |
Skirta: |
Įvairių sričių darbuotojams, konsultatams, specialistams, stokojantiems sisteminių - teorinių marketingo žinių arba siekiantiems jas įtvirtinti. |
Forma: |
Teorinis marketingo kursas. Vakarinės paskaitos kartą per savaitę nuo 18:00 val. |
Vieta: |
ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas, Arklių g. 18, Vilnius arba nuotoliniu būdu per Microsoft Teams platformą |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Pritaikyta (pilnai) |
Datos: |
Kursas: 2020 m. spalis - 2021 m. sausis Egzaminas (raštu): 2021 m. sausis |
Trukmė: |
16 savaičių |
Programa: |
|
Organizatorius: |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas |
Kvalifikacinių kursų kaina: |
Išankstinė kaina LiMA nariams: 1779 Eur 1979 Eur Išansktinė kaina: 1899 Eur 2100 Eur (Nesate narys? Kviečiame juo tapti)
*Galima mokėti dalimis: avansas - 500 Eur mokamas per mėnesį nuo registracijos, likusi suma gali būti mokama dalimis pagal susitarimą. |
Kontaktai pasiteiravimui: |
LiMA sertifikavimo vadovė Veronika Davidovičienė +370 635 11789 |