[trend] 3 renginių ciklas „Digital Marketing Update'21“ III DALIS

[trend] 3 renginių ciklas „Digital Marketing Update'21“ III DALIS

2021-01-21 16:00, Online | Dalyvauja: 592 Registracijos terminas: 2021-01-21

 Renginio pranešėjai III DALIS | Renginio programa


LiMA Digital Marketing Update‘21 – jau penktus metus Lietuvos marketingo asociacijos organizuojamas skaitmeninio marketingo tendencijų renginys, kuris šį kartą truks 3 popietes!

Kokie pagrindiniai skaitmeniniai sprendimai turės didžiausią įtaką organizuojant marketingo veiksmus 2021 metais?
Į ką reikės atkreipti dėmesį skaitmeninio marketingo strategijos ir kampanijų planavime?
Kokios skaitmeninio marketingo naujovės laukia?
Kaip pasiruošti?

Šiais metais renginys vyks online, 3 dienas, sausio 19, 20, 21 d. ir bus dedikuotas skaitmeninio marketingo strategijoms ir tendencijoms:

• Skaitmeninio marketingo tendencijos
• Skaitmeninių kanalų naujienos
• E.komercijos augimo strategijos ir tips&tricks

Pirkti bilietą

 

Renginio pranešėjai:

 

 

 

Burak Ağırbaş

Head of Account Management, EMEA & LATAM

Burak has been working at AdColony Account Management team for three years, covering both native and reseller regions in EMEA and LATAM. Including AdColony's own mobile in-app video solution Instant Play, he is also responsible for Spotify and YandexNavi teams.

 

AdColony - elevating mobile advertising*

*Pranešimas anglų kalba

 

 

 

Simas Šarmavičius

SARMAVICIUS.LT el. prekybos strategas

Simas Šarmavičius yra el. prekybos strategas, turintis 9 metų patirtį kuriant el. prekybos verslus, plečiant juos į užsienio rinkas bei kuriant prekyvietes (angl. marketplaces). Jis pats valdė reklamos kanalus, kūrė el. parduotuves, o vėlesniuose etapuose vadovavo tai įgyvendinančiai el. prekybos komandai. Šiuo metu Simas valdo savo el. prekybos konsultacijų įmonę ir dirba su smulkaus, vidutinio dydžio Lietuvos įmonėmis, padėdamas joms augti vietinėse ir užsienio rinkose.

 

El. prekybos reklamos kanalų strategija 2021-iems metams

Patarimai ir įžvalgos apie reklamos kanalų tendencijas – kas čia lieka taip pat, o kas atsiranda naujo? Į ką reikėtų atkreipti dėmesį, kad el. prekybos verslai galėtų sėkmingai augti 2021 m.?

 

 

 

Milda Zarankaitė

GOOGLE IRELAND Account Strategist, Baltics

Prie GOOGLE Milda Zarankaitė prisijungė prieš 3 metus - per šį laikotarpį dirbo su 300+ mažų ir vidutinių verslų marketingo komandomis ir agentūromis Baltijos šalyse. Jos pagrindinė užduotis - padėti verslams augti ir vykdyti plėtrą tiek Baltijos šalyse, tiek visame pasaulyje su GOOGLE skaitmeninės rinkodaros įrankiais.

 

Kaip žmogus priima sprendimą pirkti?

„Decoding Decisions”: Google atlikti elgsenos tyrimai siūlo alternatyvų sprendimų priėmimo modelį, kuriuo žmonės vadovaujasi šiomis dienomis. Pranešimo metu bus apžvelgtos tyrimo įžvalgos, kokie elgsenos mokslo principai daro didžiausią įtaką renkantis prekes ir produktus bei į ką svarbu atsižvelgti marketingo komandoms kuriant savo strategijas ir komunikaciją.

 

 

 

Radvilas Šeputis

EVOLVERY skaitmeninės rinkodaros strategas

Padeda pradedantiesiems verslams ir rinkos lyderiams įeiti į naujas rinkas ir paleisti naujus produktus. Radvilo, kaip stratego, pagrindinė užduotis yra padėti suprasti, kaip prekės ženklas, naudodamasis skaitmeninėmis priemonėmis, gali sukurti maksimalią vertę savo klientams. Radvilas taip pat yra LiMA B marketingo vadovo kursų lektorius.

 

10 dalykų, kuriuos tik jūs galite žinoti apie savo klientus

Vartotojo pažinimas nėra tikslas, o labiau pasekmė sustyguoto ir pastovaus proceso, kuris leidžia daryti vartotojo kelionę vis sklandesne ir paprastesne vartotojui. Vartotojo patirties žemėlapiai padės visai komandai, nuo marketingo iki logistikos, turėti bendrą suvokimą apie tai, kaip vartotojas išgyveną visą organizaciją. Vertinant vartotojo patirtį, visa eilė tyrimų ir analizės įrankių padės išsiaiškinti, kokios patirties tikisi vartotojai.

 

 

 

Matas Pocius

NFQ.email komandos vadovas, LiMA valdybos narys

Per karjerą sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį, šiuo metu vadovauja UAB NFQ TECHNOLOGIES el. pašto rinkodaros skyriui. Mato ir komandos sėkmingai įdiegti procesai klientams padeda patekti tarp TOP 5 pardavimų kanalų, vertinant el. pardavimų apyvartą. Matas taip pat yra LiMA valdybos narys, LiMA A sertifikuotas marketingo specialistas bei dėsto LiMA DIGITAL kursuose.

 

Ar „Apple Dark Mode“ įjungs žalią šviesą naujienlaiškiams marketingo mikse?

Pranešimo metu apžvelgsime:
• Paskutinių metų naujoves el. pašto rinkodaroje (Gmail atnaujinimai, Apple įrenginių naujienos ir kt.) bei kas laukia 2021 m.;
• Svarbias el. pašto rinkodaros praktikas bei jų efektyvumo duomenis (omnikanalinė komunikacija, tarp kanalinės kampanijos);
• El. pašto rinkodaros, kaip vieno iš TOP pardavimų kanalo vaidmenį el. komercijoje bei tipines neišnaudotas galimybes.

Peržiūrėti visus pranešėjus

 

Pirkti bilietą

Renginio programa:

SAUSIO 19 D. (antradienis) I DALIS

16:00 - 16:10

Renginio atidarymas

16:10 - 16:35

Renata Mackevičienė | Medijų vartojimo transformacija

16:35 - 17:00

Mantas Povelauskas | Spartus verslo augimas internete, kaip suderinti rezultatus su agentūra? O gal su agentūra nepakeliui?

17:00 - 17:25

Adomas Jazdauskas | Kodėl nereikia sureikšminti dizaino trendų?

17:25 - 18:00

Rokas Jurkevičius | Pokalbis apie tai, kaip kurti Nr.1 video turinį internete?

SAUSIO 20 D. (trečiadienis) II DALIS

16:00 - 16:30

Darius Gerulis | Kaip pasiklosi, taip išsimiegosi: biudžeto nereikalaujantys strateginiai sprendimai komunikacijai

16:30 - 16:55

Domantas Širvinskas | Socialiniai tinklai Lietuvoje 2021-aisiais

16:55 - 17:20

Judita Vilutytė | Marketingo galimybės Spotify platformoje

17:20 - 17:25

Pertrauka

17:25 - 17:50

Laura Domarkė | Kaip įvaizdinę komunikaciją INSTAGRAM paversti pardavimais?

17:50 - 18:15

Šarūnas Sakalauskas | Kas naujo LinkedIn 2021?

SAUSIO 21 D. (ketvirtadienis) III DALIS

16:00 - 16:30

Simas Šarmavičius | El. prekybos reklamos kanalų strategija 2021-iems metams

16:30 - 16:55

Milda Zarankaitė | Kaip žmogus priima sprendimą pirkti?

16:55 - 17:20

Radvilas Šeputis | 10 dalykų, kuriuos tik jūs galite žinoti apie savo klientus

17:20 - 17:25

Pertrauka

17:25 - 17:50

Burak Ağırbaş | AdColony - elevating mobile advertising

17:50 - 18:15

Matas Pocius | Ar „Apple Dark Mode“ įjungs žalią šviesą naujienlaiškiams marketingo mikse?

Pirkti bilietą

 

Pagrindinis renginio rėmėjas:




Renginio rėmėjai:

Sritis:

Marketingas, skaitmeninis marketingas, socialiniai tinklai

Tema:

Digital Marketing Update'21

Forma:

Online seminaras

Vieta:

Online

Data:

2021 m. sausio 19, 20, 21 d. (antradienis, trečiadienis, ketvirtadienis)
16:00 - 18:15 val.

Trukmė:

~ 2:15 val.

Organizatorius:

LiMA administracija,  info@lima.lt 

Dalyvio mokestis:

  

Bilietas (į renginio kainą įeina sausio 19, 20 d. dalies renginių įrašai (7 pranešimai), tiesioginis dalyvavimas sausio 21 d.): 29 Eur

Registruotis →

 

Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt

LiMA nariams, prasitęsusiems arba įsigijusiems narystę 2021 m.: nemokamai

 

Registracija LiMA nariams →


Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos arba susijusių sričių specialistas ar vadovas?
Tapkite LiMA nariu →

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)

Įsigykite seminarų abonementą →

 

Bilietų grąžinimo politika