LiMA Digital Marketing Update‘21 – jau penktus metus Lietuvos marketingo asociacijos organizuojamas skaitmeninio marketingo tendencijų renginys, kuris šį kartą truks 3 popietes!
Kokie pagrindiniai skaitmeniniai sprendimai turės didžiausią įtaką organizuojant marketingo veiksmus 2021 metais?
Į ką reikės atkreipti dėmesį skaitmeninio marketingo strategijos ir kampanijų planavime?
Kokios skaitmeninio marketingo naujovės laukia?
Kaip pasiruošti?
Šiais metais renginys vyks online, 3 dienas, sausio 19, 20, 21 d. ir bus dedikuotas skaitmeninio marketingo strategijoms ir tendencijoms:
• Skaitmeninio marketingo tendencijos
• Skaitmeninių kanalų naujienos
• E.komercijos augimo strategijos ir tips&tricks
Renginio pranešėjai:
|
Burak AğırbaşHead of Account Management, EMEA & LATAM Burak has been working at AdColony Account Management team for three years, covering both native and reseller regions in EMEA and LATAM. Including AdColony's own mobile in-app video solution Instant Play, he is also responsible for Spotify and YandexNavi teams.
AdColony - elevating mobile advertising* *Pranešimas anglų kalba |
|
Simas ŠarmavičiusSARMAVICIUS.LT el. prekybos strategas Simas Šarmavičius yra el. prekybos strategas, turintis 9 metų patirtį kuriant el. prekybos verslus, plečiant juos į užsienio rinkas bei kuriant prekyvietes (angl. marketplaces). Jis pats valdė reklamos kanalus, kūrė el. parduotuves, o vėlesniuose etapuose vadovavo tai įgyvendinančiai el. prekybos komandai. Šiuo metu Simas valdo savo el. prekybos konsultacijų įmonę ir dirba su smulkaus, vidutinio dydžio Lietuvos įmonėmis, padėdamas joms augti vietinėse ir užsienio rinkose.
El. prekybos reklamos kanalų strategija 2021-iems metams Patarimai ir įžvalgos apie reklamos kanalų tendencijas – kas čia lieka taip pat, o kas atsiranda naujo? Į ką reikėtų atkreipti dėmesį, kad el. prekybos verslai galėtų sėkmingai augti 2021 m.? |
|
Milda ZarankaitėGOOGLE IRELAND Account Strategist, Baltics Prie GOOGLE Milda Zarankaitė prisijungė prieš 3 metus - per šį laikotarpį dirbo su 300+ mažų ir vidutinių verslų marketingo komandomis ir agentūromis Baltijos šalyse. Jos pagrindinė užduotis - padėti verslams augti ir vykdyti plėtrą tiek Baltijos šalyse, tiek visame pasaulyje su GOOGLE skaitmeninės rinkodaros įrankiais.
Kaip žmogus priima sprendimą pirkti? „Decoding Decisions”: Google atlikti elgsenos tyrimai siūlo alternatyvų sprendimų priėmimo modelį, kuriuo žmonės vadovaujasi šiomis dienomis. Pranešimo metu bus apžvelgtos tyrimo įžvalgos, kokie elgsenos mokslo principai daro didžiausią įtaką renkantis prekes ir produktus bei į ką svarbu atsižvelgti marketingo komandoms kuriant savo strategijas ir komunikaciją. |
|
Radvilas ŠeputisEVOLVERY skaitmeninės rinkodaros strategas Padeda pradedantiesiems verslams ir rinkos lyderiams įeiti į naujas rinkas ir paleisti naujus produktus. Radvilo, kaip stratego, pagrindinė užduotis yra padėti suprasti, kaip prekės ženklas, naudodamasis skaitmeninėmis priemonėmis, gali sukurti maksimalią vertę savo klientams. Radvilas taip pat yra LiMA B marketingo vadovo kursų lektorius.
10 dalykų, kuriuos tik jūs galite žinoti apie savo klientus Vartotojo pažinimas nėra tikslas, o labiau pasekmė sustyguoto ir pastovaus proceso, kuris leidžia daryti vartotojo kelionę vis sklandesne ir paprastesne vartotojui. Vartotojo patirties žemėlapiai padės visai komandai, nuo marketingo iki logistikos, turėti bendrą suvokimą apie tai, kaip vartotojas išgyveną visą organizaciją. Vertinant vartotojo patirtį, visa eilė tyrimų ir analizės įrankių padės išsiaiškinti, kokios patirties tikisi vartotojai. |
|
Matas PociusNFQ.email komandos vadovas, LiMA valdybos narys Per karjerą sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį, šiuo metu vadovauja UAB NFQ TECHNOLOGIES el. pašto rinkodaros skyriui. Mato ir komandos sėkmingai įdiegti procesai klientams padeda patekti tarp TOP 5 pardavimų kanalų, vertinant el. pardavimų apyvartą. Matas taip pat yra LiMA valdybos narys, LiMA A sertifikuotas marketingo specialistas bei dėsto LiMA DIGITAL kursuose.
Ar „Apple Dark Mode“ įjungs žalią šviesą naujienlaiškiams marketingo mikse? Pranešimo metu apžvelgsime: |
Pirkti bilietą
Renginio programa:
SAUSIO 19 D. (antradienis) I DALIS
16:00 - 16:10 |
Renginio atidarymas |
16:10 - 16:35 |
Renata Mackevičienė | Medijų vartojimo transformacija |
16:35 - 17:00 |
Mantas Povelauskas | Spartus verslo augimas internete, kaip suderinti rezultatus su agentūra? O gal su agentūra nepakeliui? |
17:00 - 17:25 |
Adomas Jazdauskas | Kodėl nereikia sureikšminti dizaino trendų? |
17:25 - 18:00 |
Rokas Jurkevičius | Pokalbis apie tai, kaip kurti Nr.1 video turinį internete? |
SAUSIO 20 D. (trečiadienis) II DALIS
16:00 - 16:30 |
Darius Gerulis | Kaip pasiklosi, taip išsimiegosi: biudžeto nereikalaujantys strateginiai sprendimai komunikacijai |
16:30 - 16:55 |
Domantas Širvinskas | Socialiniai tinklai Lietuvoje 2021-aisiais |
16:55 - 17:20 |
Judita Vilutytė | Marketingo galimybės Spotify platformoje |
17:20 - 17:25 |
Pertrauka |
17:25 - 17:50 |
Laura Domarkė | Kaip įvaizdinę komunikaciją INSTAGRAM paversti pardavimais? |
17:50 - 18:15 |
Šarūnas Sakalauskas | Kas naujo LinkedIn 2021? |
SAUSIO 21 D. (ketvirtadienis) III DALIS
16:00 - 16:30 |
Simas Šarmavičius | El. prekybos reklamos kanalų strategija 2021-iems metams |
16:30 - 16:55 |
Milda Zarankaitė | Kaip žmogus priima sprendimą pirkti? |
16:55 - 17:20 |
Radvilas Šeputis | 10 dalykų, kuriuos tik jūs galite žinoti apie savo klientus |
17:20 - 17:25 |
Pertrauka |
17:25 - 17:50 |
Burak Ağırbaş | AdColony - elevating mobile advertising |
17:50 - 18:15 |
Matas Pocius | Ar „Apple Dark Mode“ įjungs žalią šviesą naujienlaiškiams marketingo mikse? |
Pagrindinis renginio rėmėjas:
Renginio rėmėjai:
Sritis: |
Marketingas, skaitmeninis marketingas, socialiniai tinklai |
Tema: |
Digital Marketing Update'21 |
Forma: |
Online seminaras |
Vieta: |
Online |
Data: |
2021 m. sausio 19, 20, 21 d. (antradienis, trečiadienis, ketvirtadienis) |
Trukmė: |
~ 2:15 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
Bilietas (į renginio kainą įeina sausio 19, 20 d. dalies renginių įrašai (7 pranešimai), tiesioginis dalyvavimas sausio 21 d.): 29 Eur
Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt |
LiMA nariams, prasitęsusiems arba įsigijusiems narystę 2021 m.: nemokamai
|
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas) |