Pradžia

[LiMA REKOMENDUOJA] Kaip tavo prekės ženklui atsidurti TikTok?

[LiMA REKOMENDUOJA] Kaip tavo prekės ženklui atsidurti TikTok?

[LiMA REKOMENDUOJA] Kaip tavo prekės ženklui atsidurti TikTok?

2021-01-28 18:00, Online | Dalyvauja: 0 Registracijos terminas: 2021-01-28

LiMA NARIAMS TAIKOMA NUOLAIDA

Kviečiame prisijungti prie vidinės komunikacijos sistemos!

Visų akys nukreiptos į revoliuciniu tituluojamą TikTok, o jūsų visų verslas vis dar užstrigęs Facebook? Pakeiskite tai. TikTok, parsisiųstas daugiau nei 1,5 milijardo kartų jau vadinamas ne platforma, o „gyvenimo būdu“. Tačiau Lietuvoje į TikTok traukinį verslas dar nedrįsta šokti. Dalis dvejoja, dalis neturi pakankamai žinių, kaip šį socialinį tinklą integruoti į savo komunikacijos strategiją.

Ar išnaudosite šansą būti vieni iš pirmųjų, kurie tuo pasinaudos?

KAM
Šiuos TikTok mokymus sukūrėme būtent Jums – verslui, kuris nebijo būti tendencijų priekyje. Choco Agency partneris Tomas Nemura ir kūrybos vadovas Šarūnas Šatas, padėję Pildyk TikTok paskyrą užauginti iki bevei 120 tūkstančių sekėjų, o Crafty Emily - iki net 1,4 milijono, pasidalins patirtimi ir atsakys į visus svarbiausius klausimus, kurie leis pirmuosius žingsnius žengti tvirčiau.

KALBĖSIME APIE
- Pirmas žvilgsnis į TikTok: kas tai?
- Kaip TikTok veikia?
- Kokius platformos ribojimus svarbu žinoti?
- Kokios turinio formos naudojamos TikTok? Geriausi pavyzdžiai
- TikTok ir solidus brando įvaizdis: ar suderinama?
- Reklama TikTok: ką privalote žinoti + case studies.

TRUKMĖ
Mokymų trukmė: 2 val.

KAINA - 45 Eur
KAINA LiMA nariams - 39 Eur
(Įmonėms + PVM)

REGISTRACIJA
info@atomicgarden.lt 

Sritis:

TikTok

Vieta:

Online

Kaina: 

Kaina - 45 Eur
LiMA nariams - 39 Eur 
(Įmonėms + PVM)

Data ir laikas:

Sausio 28 d., 18:00 - 20:00  

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) neatsako už renginio organizavimo ir turinio kokybę.