KAM SKIRTA KONFERENCIJA?

Konferencija skirta visiems dirbantiems ir norintiems dirbti su skaitmeniniu marketingu. Naudingų patarimų ir neįkainojamų pažinčių įgis: marketingo vadovai, socialinių tinklų specialistai, verslų atstovai, kūrybininkai, HR vadovai.

Pernai jūsų dėmesį labiausiai prikaustė tikros Lietuvos organizacijų istorijos eksperimentuojant ir kuriant nepamirštamas socialinių tinklų kampanijas.

Šiais metais turėsime dar daugiau atvejų apžvalgų ir praktinių patarimų kuriant ir platinant veiksmingą turinį.

TEMOS

Social Media / Crisis Management/ Facebook Ads / Content / Instagram / Influencers / LinkedIn / Employer Branding / Personal Branding / TikTok

BILIETAI

Perka įmonė?

Įsigykite bilietus ir gaukite pvm sąskaitą faktūrą.

197 EUR + PVM

Perkate sau?

Įsigykite bilietus mokėdami kortele arba el. bankininkyste.

197 EUR

Liko mažiau nei 50 bilietų

Liko mažiau nei 50 bilietų

BILIETAI

Perka įmonė?

Įsigykite bilietus mokėdami sąskaita faktūra.

197 EUR + PVM

Liko 50< bilietų

Perkate sau?

Įsigykite bilietus mokėdami kortele arba el. bankininkyste.

197 EUR

Liko 50< bilietų

PROGRAMA

1. Svarbiausias kriterijus soc. tinklų komunikacijoje. | Karolis Rimkus

2. AI: Prompt'ų rašymas kaip būtinas 2024-ųjų marketingisto įgūdis. | Antanas Bernatonis

3. Kaip rašyti, kad paeitų? | Neringa Petrauskaitė

4. Komunikacijos krizės ir šiuolaikinė nekantri online minia. Krizių valdymo algoritmai soc. tinkluose. | Kęstutis Gečas

5. Kaip matuoti skaitmeninių reklaminių kampanijų rezultatus netekus trečiųjų šalių slapukų? | Marija Čepulytė

6. Meta: kaip neprarasti prisijungimų, paskyrų ir duomenų. | Justinas Jautžemis

7. Prekės ženklo ir influencerio bendrakūrystės užkulisiai. (diskusija) | Laura Bojarskytė-Aleksandravičė, Robertas Kalinkinas, Kristina Mažeikytė

8. Combining social media and email marketing to engage, convert and sell. | Bernard Meyer

12. Kodėl kartais reikia atleisti klientą? | Mindaugas Lataitis, Gabija Pilipavičiūtė

13. Kaip kalbėtis su žmonėm ir nebijoti pilnaties. | Mantas Velykis

10. Aš tvarus, pirkit mano produktą: vertybės, visuomeniškumas ir socialiniai klausimai brendų komunikacijoje | Kojenets, Marius Zelenius, Eglė Krasauskienė

11. Mano turinys geriausias!* *yra papildomų sąlygų. | Aurimas Grinys

9. Ar rinkodaros biudžetai kraustosi į tradicines medijas? | Lina Vigraitė

PRANEŠĖJAI

Darius Gerulis

Trainer & Consultant
@Venudu

Darius Gerulis yra socialinių medijų marketingo ekspertas, savo rinkodaros ir pardavimų patirtimi aktyviai besidalinantis mokymuose ir workshop’uose. Tikslingos Dariaus įžvalgos apie marketingą, darbdavio prekės ženklo kūrimą, interneto kultūrą bei socialinių medijų subtilybes nuskambėjo jau virš 50 Venudu rengiamų mokymų ir seminarų.

Karolis vadovauja socialinių tinklų agentūrai Caption ir marketingo mokymų platformai Venudu. Per >12 metų sukauptomis marketingo įžvalgomis aktyviai dalinasi ir LinkedIn, kur jį seka daugiau nei 33 tūkst. žmonių. Kasdienė Karolio užduotis – padėti Lietuvos ir užsienio įmonėms bei prekių ženklams siekti rezultatų, kuriant įvaizdį socialiniuose tinkluose. Jo mokymuose ir pranešimuose per pastaruosius kelis metus jau dalyvavo per 5000 žmonių.

Karolis Rimkus

Founder and CEO
@ Caption, Venudu

Daugiau nei 20 metų sukaupusi rinkodaros vadovo patirtį nuo bankų, telekomunikacijų iki mažmeninės prekybos įmonių, įgyvendinusi tiek įmonių sujungimo, tiek plėtros į kitas rinkas rinkodaros strategijas ir pastačiusi klientą į centrą priimant sudėtingus verslo sprendimus. Pasak jos, 360 kampanijų įgyvendinimas yra labai svarbus raktas prekių ženklų ilgalaikei sėkmei. Taip pat Kristina sako, kad auganti socialinių medijų svarba priimant sprendimus yra itin didelė šiandieniniame besikeičiančiame pasaulyje.

Kristina Mažeikytė

CMO
@ LIDL Lietuva

Influencerių marketingo ekspertė Laura Aleksandravičė yra didžiausios specializuotos nuomonės formuotojų marketingo agentūros Baltijos šalyse Influenceriai.lt įkūrėja ir vadovė. Ilgametė Lauros patirtis marketinge aprėpia socialinių medijų komunikacijos strategijas, ryšius su visuomene, prekės ženklo pozicionavimo subtilybes, ambasadorių programų vykdymą tarptautiniams prekės ženklams bei influencerių marketingo mokymus prekės ženklų vadovams.

Laura Bojarskytė -Aleksandravičė

Founder and CEO
@ Influenceriai.lt

Robertas Kalinkinas

Co-Founder and Creative Director
@ ROBERT KALINKIN

Robertas Kalinkinas yra lietuvių dizaineris, pastaruosius penkiolika metų dirbęs tarptautinių vaizdo reklamų kūrybos vadovu, scenografu bei TV laidų stilistu. Roberto kūrybos kryptis – griežta dizaino forma, sudėtingo kirpimo, ryškios ir drąsios detalės bei apgalvota asimetrija. Dizaineris kuria kolekcijas tiek vyrams, tiek moterims, drabužius, aksesuarus ir avalynę. Šiuo metu Robertą Instagram tinkle seka daugiau nei 70 tūkst. sekėjų.

Dirbęs atsinaujinančios energetikos, finansų technologijose, Antanas apie dirbtinio intelekto svarbą ir reikšmę pradėjo kalbėti dar 2021-aisiais, o šiandien su mokymais ir paskaitomis pasiekia tūkstančius žmonių, siekdamas rodyti ne tik milžinišką praktišką technologijos potencialą įmonėms, bet ir reikšmę bei poveikį žmonėms ir visuomenei.

Antanas Bernatonis

CEO, Prompt Engineer
@ Why AI

Daugiausia dėmesio Gabija skiria turinio rinkodaros projektams, komunikacijos strategijų rengimui bei planavimui. Gabija nuolat dirba su didžiaisiais agentūros klientais – Swedbank Lietuvoje, Maxima – ir reguliariai prisideda prie kitų svarbių SuperYou projektų.

Gabija Pilipavičiūtė

Account Director
@ SuperYou

Marketingo agentūros We Are Marketing partnerė ir strategė, turinti 18 metų rinkodaros, komunikacijos ir verslo vystymo patirtį Lietuvoje ir užsienio rinkose.

Neringa yra įvardijama kaip Nr. 1 marketingo ir komunikacijos strategė teisininkų gretose. Tokio ekspertinio įvaizdžio formavimui ji įdarbino būtent LinkedIn, o šiandien padeda ekspertinio įvaizdžio siekti teisininkams, finansų ir apskaitos ekspertams, įmonių vadovams, įmonių pardavimų, R&D, produktų vadovams taip pat inžinieriams.

Neringa Petrauskaitė

Partner and Strategist
@ We Are Marketing

Karjerą Mantas pradėjo nuo bene pirmųjų soc. tinklų profilių lietuviškiems prekių ženklams. Vėliau ėmė kurti kampanijas, kurios peržengė ir interneto, ir tradicinių formatų ribas. Per daugiau nei 13 metų reklamos agentūrose jo ir jo vadovaujamų komandų darbai įvertinti tokiuose tarptautiniuose ir vietos konkursuose kaip Cannes Lions, Epica, ADC Lietuva, Baltic Best, Napa, Password, PaRa Impact ir daugybėje kitų. Šiuo metu Mantas kuria kampanijas LRT komandoje.

Mantas Velykis

Head of Marketing
@ LRT

Kęstutis Gečas žiniasklaidoje ir komunikacijoje dirba daugiau kaip tris dešimtmečius, yra integruotos komunikacijos agentūros INK agency vyresnysis partneris, vadovauja komunikacijos agentūrų grupei Hero group, taip pat yra komunikacijos tinklaraščio Dansu Dansu bendraautorius. Kęstutis per savo karjerą dalyvavo sprendžiant daugiau kaip 50 įvairaus dydžio ir sudėtingumo komunikacijos krizių ir skandalų – tad jo įžvalgos apie krizių kilmę, mechaniką bei padarinius itin vertingos.

Kęstutis Gečas

Senior Partner
@ INK agency

Vilniaus kolegijos, verslo vadybos fakulteto lektorius. Įvairių konferencijų pranešėjas. Rinkodaros srityje dirbantis daugiau nei 12 metų, o pastaruosius 5 metus kuria strategijas ir įgyvendina įvairiausius projektus socialiniuose tinkluose. Keli prekių ženklai, prie kurių strategijos ar komunikacijos prisilietė Mindaugas - Tele2, IQOS, Nike, Swedbank, Lithuania. Real is beautiful, Akropolis, Ežys, Telia, MO muziejus, BENU, Kino Pasaka, Paupys, Utenos alus, Carlsberg ir kt.

Mindaugas Lataitis

Partner & CEO
@ SuperYou

Aurimas yra teisininkas, kuris turi daug patirties komercinių ginčų, atstovavimo teismuose ir kitų alternatyvių ginčų sprendimo būdų srityje. Žinodamas, kad teisiniai terminai dažnam panašūs į burtažodžius, jis socialiniuose tinkluose apie teisę kalba paprastai, aiškiai ir kasdieniškai.

Aurimas Grinys

Litigation & Commercial Law Lawyer Associate @ AVOCAD

Sertifikuotas marketingo profesionalas (SMP), turintis daugiau nei 10 metų tarptautinės patirties dirbant su didžiausiais JK ir Lietuvos prekių ženklais. Justino patirtis apima platų spektrą: nuo marketingo strategijos, iki prekės ženklo, iki digital performance.

Justinas Jautžemis

Meta Country Lead, Lithuania
@ Httpool

Beatričė yra Lietuvos oro uostų komunikacijos ir tvarumo projektų vadovė bei turinio kūrėja, LinkedIn platformoje turinti virš 17 tūkst. sekėjų, o Instagram – 21 tūkst. sekėjų. Ji taip pat yra #produktyvūspietūs bendruomenės įkūrėja. Produktyvių pietų“ tikslas – sukurti erdvę ir galimybę nepažįstamiems įvairių profesijų žmonėms kartu papietauti. Beatričės mėgstamos temos yra asmeninio prekės ženklo kūrimas, asmeninis tobulėjimas, įvairovė, lygybė, įtrauktis.

Beatričė Skardžė

Sustainability & Communication Project Manager @ Lithuanian Airports

Bernard yra turinio ir kūrybos direktorius Omnisend“ kompanijoje, kuri dirba su daugiau nei 100 000 elektroninės prekybos parduotuvių visame pasaulyje. Jo darbas yra atšviežinti prekių ženklų žinias apie nuolat besikeičiančias elektroninio pašto rinkodaros galimybes. Su daugiau nei 10-ties metų patirtimi turinio kūrimo ir komunikacijos srityje, Bernard geba sudėtingas idėjas perteikti lengvai ir suprantamai.

Bernard Meyer

Sr. Director of Content & Creative
@ Omnisend

Marija dirba klientų partnere „Pinterest“ kompanijoje Dubline. Ji taip pat veda prezentacijų mokymus ir konsultuoja skaitmeninės reklamos kanalų suderinamumo ir strategijos klausimais. Marija yra savo srities ekspertė, jau virš dešimt metų padedanti klientams suderinti skirtingų skaitmeninių kanalų strategijas.

Marija Čepulytė

Senior Partner Manager @ Pinterest

Jurgita Kojenets yra Telia“ prekės ženklo vadovė Lietuvoje. Pastaruosius penkerius metus ji buvo atsakinga už visas Telia“ privatiems klientams kurtas reklamines kampanijas. Jos sukaupta patirtis apima ne tik prekės ženklo valdymą, bet ir vartotojų tyrimus, finansų analitiką ir media planavimą. Jurgita dirbo su tokiais prekės ženklais kaip Milka“, Jacobs“ ir Estrella“.

Jurgita Kojenets

Head of Telia Brand Lithuania
@ Telia

Renata Dantė užima IKEA Korporatyvinių paslaugų vadovės Baltijos šalims pareigas. Ji yra viena iš bendrovės socialinės atsakomybės programos kūrėjų Baltijos šalyse. Jos rėmuose IKEA pirmą kartą Baltijos šalyse bendradarbiavo su vietos mados dizaineriais ir sukūrė specialią kolekciją, skirtą atkreipti dėmesį į smurtą artimoje aplinkoje.

Kone du dešimtmečius su verslo komunikacija dirbanti Renata sako, jog sėkmingiausios kampanijos prasideda nuo darbuotojų aistros, o gebėjimas įžvelgti ir derinti įvairių grupių interesus leidžia pasiekti geriausią efektą verslui ir visuomenei.

Renata Dantė

Corporate Services Manager Baltics @ IKEA

Rinkodaros ir pardavimų ekspertė, kūrybinės agentūros Dear Problem, vadovė, prekių ženklų strategė, „Co-Created in Lithuania”, Inovacijų agentūros kuruojamo, Lietuvos kilmės prekės ženklo ambasadorė.

Jau daugiau nei 10 metų, kartu su agentūros profesionalais, ji įgyvendina strateginės rinkodaros projektus, konsultuoja verslus kuriamų produktų ir paslaugų restruktūrizavimo, prekės ženklo identiteto kūrimo ir komunikacijos klausimais. Lina siekia, kad nepatogios prekių ženklų problemos būtų sprendžiamos tvarių ir tikslingų sprendimų keliu, pasitelkiant strateginį pagrindą ir negeneruojant reklaminių šiukšlių.

Lina Vigraitė

CEO @ Dear Problem

„Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių ir korporatyvinės atsakomybės vadovė. Ilgametę patirtį skaičiuojanti komunikacijos profesionalė, kurios krepšelyje ne vienas aplinkosauginis ir socialinės atsakomybės projektas – tvarumo idėjas nunešęs net į tolimiausius Lietuvos kampelius.

Eglė Krasauskienė

Public relations & Corporate responsability manager @ Rimi Lietuva

Daugiau nei 16 metų patirties komunikacijos srityje turintis tvarumo entuziastas.

Per 11 metų komunikacijos agentūrose įgyvendino ne vieną integruotos komunikacijos projektą klientams iš įvairiausių sričių. Pastaruosius 5 metus dirbdamas Lietuvos oro uostų komunikacijos vadovu yra įsitraukęs ir į darnumo, kaip įmonės strateginės veiklos, plėtojimą organizacijoje.

Nuo 2021 m. yra Lietuvos įvairovės chartijos - didžiausios įvairovę ir įtrauktį (D&I) skatinančios organizacijos šalyje, valdybos narys.

Marius Zelenius

Head of Communication
@ Lithuanian Airports

Marketingo strategas, konsultantas, LiMA valdybos narys, laidų apie marketingą #rinkodarosguru autorius „Marketingas 360“ bendraautorius bei vedėjas. Giedrius jau daug metų dirba marketingo ir komunikacijos srityse, tad dabar konsultuoja ir kitas įmones strateginės rinkodaros, prekinio ženklo vystymo ir komunikacijos klausimais. Taip pat aktyviai dalyvauja marketingo bendruomenės būrime ir marketingo integravime į švietimo procesus.

Giedrius Juozapavičius

LIMA Board Member, TV Show Author and Host @ Marketingas 360

Perkant daugiau nei 5 bilietus – taikoma 20% nuolaida

Perkant daugiau nei 5 bilietus – taikoma 20% nuolaida

D.U.K.

Ar konferencija vyks gyvai?

Norime, kad Lietuvos socialinių tinklų ekspertų bendruomenė susirinktų vienoje vietoje, vienu laiku, todėl konferencija vyks tik gyvai.

Kokia kalba vyks konferencija?

Konferencija vyks lietuvių kalba, bet turėsime vieną pranešimą anglų kalba.

Koks bus maitinimas?

Renginio dalyviai gaus šiltus pietus. Į meniu taip pat įtraukti vegetariški ir veganiški pasirinkimai. Pertraukų metu bus užkandžiai, kava, arbata.

Kaip dėl parkingo?

Automobilį prie Compensa koncertų salės galima pastatyti mokamoje stovėjimo aikštelėje. Visos dienos kaina 3 EUR.

Turite klausimų?

Kontaktai

Tel. nr.: +37060045785
El. paštas: info@venudu.lt

Rekvizitai

Antraštė, MB
Įmonės kodas: 304844761
PVM mokėtojo kodas: LT100011861117
Adresas: Slucko g. 2, LT-09310 Vilnius