Pradžia

LiMA ONLINE: Internetinio marketingo auditas: dirbate efektyviai ar švaistote pinigus?

LiMA ONLINE:  Internetinio marketingo auditas: dirbate efektyviai ar švaistote pinigus?

LiMA ONLINE: Internetinio marketingo auditas: dirbate efektyviai ar švaistote pinigus?

2020-09-08 16:00, Online | Dalyvauja: 147 Registracijos terminas: 2020-09-08

 

Internetinis marketingas staiga buvo tapęs svarbiausia marketingo dalimi. Karantino metu verslams teko persiorientuoti žaibiškai.
 
Kaip surasti optimalų vidurį ir tinkamai paskirstyti savo biudžetą, kad internetinio marketingo investicijos generuotų didžiausią grąžą?
 
Į šį klausimą gali atsakyti internetinio marketingo auditas, kuris įvertina, kurie internetinės rinkodaros veiksmai generuoja didžiausią grąžą, o kur tiesiog švaistome pinigus.
 
Seminaro metu bus apžvelgtos 4 audito dalys:
 
1.Techninis auditas – ar turite duomenis, kurie parodo jūsų marketingo efektyvumą?
 
2.Strateginis auditas – ar turite reikiamą informaciją pelningumo didinimui ilguoju laikotarpiu?
 
3.Klientų pritraukimo auditas – ar žinote kiek galite išleisti vieno kliento pritraukimui ir kokiais kanalais tai padaryti su maksimaliu ROMI (Return On Marketing Investment)?
 
4.Taktinis auditas – ar žinote į ką atkreipti dėmesį kiekviename iš populiariausių internetinės reklamos kanalų siekiant padidinti kanalo efektyvumą:
     a.Google AdWords
     b.Facebook/Instagram Ads
     c.Google Ads
     d.LinkedIn Ads
 

Online seminaro lektorius

 

 

 

Giedrius Morkūnas

Nepriklausomo internetinio marketingo audito centro „Marketing Recycling“ bendrasavininkas, Lietuvos marketingo asociacijos Kauno skyriaus valdybos narys, Growth Hacking ir SEO mokymų autorius.

Per daugiau nei 14 metų marketinge, Giedrius dirbo su ASUS, Western Union, Canon, HP, Dove ir kitais tarptautiniais prekių ženklais.

Renginio programa

 

16:00 - 16:30

Techninis auditas: internetinio puslapio analitikos analizė, konversijų įdiegimo analizė, pardavimų kanalo analitikos analizė, lankytojų elgsenos analizė, reklaminių kampanijų efektyvumo analizė

16:30 - 17:00

Strateginis auditas: tikslinės auditorijos auditas, vertės pasiūlymo auditas, konkurencinės aplinkos auditas, pozicionavimo taikymo auditas

17:00 - 17:35

Klientų pritraukimo auditas: reklamos atsiperkamumo auditas, pilno pardavimų kanalo auditas

17:35 - 18:10

Taktinis auditas: Google AdWords auditas, Facebook/Instagram Ads auditas, Google Ads auditas, LinkedIn Ads auditas

LiMA nariams - renginys nemokamas! 

Pagrindinė renginio informacija 

Tema:

Internetinio marketingo auditas

Forma:

Online seminaras

Data:

2020 m. rugsėjo 8 d. (antradienis) 16 val.

Trukmė:

~2 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis.

Dalyvio mokestis:

Vienkartinis bilietas: 25 Eur 35 Eur

Registracija → 

 

Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt

 

LiMA nariams, prasitęsusiems narystę 2020m.: nemokamai

Prisijungimas prie LiMA intraneto →

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 

 

Įsigykite seminarų abonementą → 

Bilietų grąžinimo politika