LiMA nariams taikoma speciali kaina renginio bilietams.
Nuolaidos kodą rasite vidinėje komunikacijos sistemoje.
Kviečiame prisijungti!
Laimi tie, kurie turi žinių.
Praktiniai mokymai su Victoria Dias.
Praktinių mokymų pirmoje trumpoje teorinėje dalyje dalyviai bus supažindinti su pagrindinėmis 2021 metų tendencijomis, susijusiomis su turinio kūrimu skaitmeninėms platformoms ir būsimais vartotojų medijų, paslaugų ir produktų pasirinkimais mažmeninėje prekyboje.
Antroje dalyje dalyviai atliks praktines užduotis, kurios įkvėps, lavins ir praplės kiekvieno dalyvio kūrybinį mąstymą.
PRAKTINIŲ MOKYMŲ TURINYS
• Pilietiška reklama (Civic Ads). Vartotojai reikalauja reklamos su prasme, todėl praktinės užduoties metu dalyviai plėtos reklamos „humanizavimą".
• Pasakojimas Z kartai. Jie ateina siekdami įgalinimo, humoro ir įtraukimo iš kiekvieno prekės ženklo, su kuriuo jie sąveikauja. Praktinės užduoties metu dalyviai išmoks kodus kaip sukurti pasakojimą būtent jiems.
• Turinio kūrimas socialinėms platformoms. Kokia ateitis? (Teorija)
• Turinio kūrimas socialinėms platformoms. Kaip kurti ir plėtoti naujienas ir istorijas, kurios išlieka. Pratimai, praplečiantys kūrybiškumą ir idėjų banką. Emocijų dizaino pratimai.
• Humoro jausmas medijose ir mažmeninėje skaitmeninėje prekyboje. Mechanizmai. Pratimai humoro ugdymui ir absurdo valdymas, siekiant naujo įsitraukimo lygio.
• Eksperimentavimas ir efemeriškas turinys. Dalyviai išmoks sukurti istorijas per kelias sekundes. Pratimai, skirti lavinti greitą pasakojimą ir plėsti emocinį intelektą.
• Vizuali kelionė. Vaizdo įrašas. Iki 2022 m. 82% viso internetinio turinio bus vaizdo turinys. Mikro istorijų kūrimas. Mechanizmai. Praktiniai pratimai.
• Ateities pardavimų vaizdo įrašai. Analizė. Mechanizmai. Praktiniai pratimai.
VICTORIA DIAS
Tekstilės inžinierė, mados prekių ženklų inovatorė, konceptualių mados produktų ir prekių ženklų įvaizdžio kūrėja. 17 metų konsultuoja pasaulinius mados ir gyvenimo būdo prekių ženklus bei agentūras, teikdama strateginius duomenis, makro tendencijų prognozes, medžiagų tyrimus ir dizaino inovacijas. Victoria dirba su pasaulinių prekės ženklų („Missoni“, „Lululemon“, „Sweaty Betty“, „Deciem“, „Marni“, „Filippa-k“) studijomis ir agentūromis (WGSN, „The Future Laboratory“) kaip prekių ženklų vystytoja, komunikacijos ir tvarumo strategė. Taip pat yra dirbusi su tokiomis įmonėmis kaip Inditex, WGSN, Fendi, Nike, Adidas ir Euromonitor.
Kaip tendencijų prognozuotoja Victoria analizuoja meno, mokslo, dirbtinio intelekto, mados dizaino, technologijų ir vartotojų kultūros sąsajas. Taip pat dirba dirbtinio intelekto srityje, siekdama tobulinti socialinių medijų strategijas ir jų ryšį su duomenų tyrimais, kad prekės ženklai turėtų galimybę geriau suprasti klientų poreikius ir globalinių rinkų judėjimo kryptį.
PRAKTINIAI MOKYMAI SKIRTI
• mados ir gyvenimo būdo prekiniams ženklams; • komunikacijos ekspertams ir studentams; • ženklodaros ekspertams; • socialinių medijų agentūroms; • socialinių tinklų administratoriams; • socialinių platformų turinio kūrėjams; • reklamos agentūroms; • socialinės reklamos kūrėjams; • reklamos tekstų kūrėjams; • kūrybiniams vadovams; • nuomonės formuotojams socialinėse platformose.
Daugiau informacijos apie renginį ir bilietus rasite čia.
Sritis:
|
Mada, ženklodara, reklama, dizainas
|
Forma:
|
Seminaras
|
Vieta:
|
Light House Coworking Klaipėda
|
Data:
|
2020 m. rugpjūčio 20 d.
|
Organizatoriaus kontaktai pasiteiravimui:
|
info@fwklaipeda.lt
|
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) neatsako už renginio organizavimo ir turinio kokybę.
|