LiMA DAY KAUNAS'20 tiesioginės transliacijos stebėjimas gyvai Klaipėdoje

LiMA DAY KAUNAS'20 tiesioginės transliacijos stebėjimas gyvai Klaipėdoje

2020-10-08 10:00, Klaipėda, Kultūros fabrikas, Bangų g. 5A, Klaipėda | Dalyvauja: 54 Registracijos terminas: 2020-10-08

  

Didžiausia marketingo konferencija Kaune

LiMA DAY KAUNAS'20

  

 10 08 | BLC Kaune, internetu ir tiesioginė transliacija Klaipėdoje

+ 2 MASTERCLASS sesijos online

Visus LiMA Klaipėdos skyriaus narius ir Klaipėdiečius kviečiame į konferencijos tiesioginę transliaciją Klaipėdoje. Stebėsime konferenciją tiesiogiai iš Kauno, kurios metu išgirsite Lietuvos ir užsienio marketingo ekspertų bei praktikų patirtis, pasisemsite naujų įdėjų įkvėpimui bei susipažinsite su marketingos srities kolegomis, užmegsite naujus ryšius.

 

LiMA DAY KAUNAS – tai 11-ą kartą organizuojama didžiausia marketingo konferencija Kaune. 

Šiais metais konferencija organizuojama nacionaliniu mastu!

Konferencijoje bus galima dalyvauti ne tik gyvai Kaune ar internetu, bet ir kartu su marketingo bendruomene stebint tiesioginę transliaciją Klaipėdoje.  

Šių metų konferencijos tema skirta efektyviam marketingui:

  • Kokie strateginiai sprendimai lemia efektyvų marketingą?
  • Kokie taktiniai veiksmai padeda marketingo efektyvumui?
  • Kaip efektyviai vystyti skaitmeninį marketingą?
  • Kaip didinti pardavimus?
  • Kaip neprarasti kūrybiškumo?

Kodėl verta dalyvauti LiMA DAY KAUNAS’20?

  • Išgirsite Lietuvos ir užsienio marketingo ekspertų bei praktikų patirtis
  • Pasisemsite naujų idėjų ir įžvalgų įkvėpimui
  • Susitiksite su marketingo srities kolegomis ir užmegsite naujų ryšių
  • Sužinosite, kuo gyvena marketingo bendruomenė, su kokiais iššūkiais ir galimybėmis susiduria

Kam skirta konferencija?

Marketingo, komunikacijos, pardavimų, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams, reklamos ir komunikacijos agentūrų atstovams, marketingo konsultantams, laisvai samdomiems specialistams, įmonių vadovams ir visiems, kuriems įdomu, kokios yra šiuolaikinio marketingo tendencijos, strategijos ir perspektyvos.

LiMA DAY KAUNAS'20 pranešėjai:

Competing through brand experiences: Three steps for success during times of COVID-19*

*online pranešimas vyks anglų kalba

Kaip sukurti prekės ženklo patirtį, atsižvelgiant į iššūkius su kuriais susiduria jūsų klientai COVID-19 laikotarpiu? Kaip vadovauti prekės ženklo patirties kūrimo iniciatyvomis? Kaip sukurti prekės ženklo patirtį savo organizacijoje su didesniu aiškumu ir pasitikėjimu? Kokie 3 žingsniai sėkmingam prekės ženklo patirties kūrimui?


Dr. Darren Coleman, WAVELENGTH MARKETING įkūrėjas

Dr. Darren Coleman yra Wavelength Marketing įkūrėjas, turintis daugiau nei 20 metų patirtį B2B ir B2C prekės ženklais. Jis dirbo su tokioms organizacijoms kaip Orange, Maybank, Nikon, Standard Life, Pepsi, BUPA, Dubai Porperties ir UK Trade & Investment. Taip pat Darren yra knygos „Building Brand Experiences: A Practical Guide to Retaining Brand Relevance” autorius.

Sales Funnel Automation for Eksponential Growth*

*online pranešimas vyks anglų kalba

Kaip optimizuoti pardavimų piltuvėlį naujų lead'ų generavimui? Kokius įrankius naudoti?


Patrick Collins, STARTUP WISE GUYS augimo vadovas

Patrick Collins, „Startup Wise Guys“ augimo vadovas ir „Prospect Labs“ įkūrėjas, turintis 15 metų patirtį, padedant startuoliams visoje Europoje, JAV ir Azijoje ieškoti geriausių būdų potencialiems klientams ir pardavimams generuoti.

Kaip dirbtinis intelektas keičia prekės ženklų komunikaciją?

Dirbtinis intelektas atneša didelius pokyčius prekės ženklų komunikacijoje - nuo turinio kūrimo iki vartotojų patirties gerinimo. Kaip Amazon ir Netflix panaudoja dirbtinio intelekto sprendimus vartotojo patirties gerinime? Ar jau esame arčiau automatizuoto kūrybiškumo? Dirbtinio intelekto stiprybės ir silpnybės kuriant turinį, bei analizuojant vartotojų patirtį.


Kamilė Jokubaitė, ATTENTION INSIGHT vadovė

Kamile Jokubaitė - technologijų entuziastė, daugiau nei 10 metų dirbanti marketingo srityje. Attention Insight, tarptautinio pripažinimo sulaukusios, dirbtinio intelekto (DI) platformos vadovė. Prieš Attention Insight Kamilė dirbo vartotojų elgsenos tyrimų srityje Europoje bei Kanadoje.

Efektyvumo kopėčios. Kaip aukštai lipsite?

Ištisi dešimtmečiai labiausiai apdovanotų „Kanų liūtų“ kampanijų ir jų analizės rodo, kad kūrybiškumas virsta lūkesčius pranokstančiais rezultatais. Žiūrėdami įdomiausius ir originaliausius reklamos pavyzdžius pamėginsime suprasti, ar efektyvumą galime suplanuoti ir kurti taip, kad rezultatai pranoktų lūkesčius.


Mantas Velykis, CLINIC 212 grupės kūrybos ir strategijos vadovas

Mantas jau 10 metų dirba kūrybinėse agentūrose ir per juos kartu su komanda pavyko ne tik sukurti įsimintinas kampanijas, bet ir laimėti joms apdovanojimus kūrybiškumo, dizaino, ryšių su visuomene ir, žinoma, efektyvumo konkursuose. Šiuo metu dirba CLINIC 212 agentūrų grupės (CLINIC 212 kūrybos agentūra, ENTER skaitmeninio turinio agentūra bei Great & Golden dizaino studija) strategijų ir kūrybos vadovu, vienu metu derindamas ir analitinį mąstymą, ir kūrybišką požiūrį į verslo problemas.

Atstok nuo mano biudžeto! Kaip įdarbinti komandą ir pinigus?

Kaip dažnai mes mintyse įmonės valdybai, vadovams, kolegoms, partneriams sakome „atstok nuo mano biudžeto”? „Atstok, nes mes turime būti efektyvūs", „Atstok - mums reikia taupyti!” Kaip dažnai naudojame skaičių ir lentelių magiją, siekdami užtikrinti efektyvius marketingo sprendimus? Ar tikrai nepamirštame, kaip teisingai ir efektyviai įtraukti komandą, investuoti pinigus, sustyguoti procesus? Efektyvus marketingas – ne kosmosas, tai teisingai įtraukta komanda ir prasmingai įdarbinti pinigai. Kaip? „Neatstok ir pasakysiu?!”


Raimonda Gudaitė, marketingo strategė ir profesionalė, Metų CMO'20

Daugiau negu 10 metų dirba mažmeninės prekybos marketingo strategijos kūrime, marketingo komunikacijoje ir retail inovacijose, duomenų analitikoje, skaitmeniniame marketinge. 2016 - 2020 m. užėmė TOPO GRUPĖS rinkodaros vadovės pareigas. 2018 m. ir 2019 m. „Metų CMO" rinkimų komisijos buvo paskelbta tarp marketingo vadovų TOP 10, o 2020 m. išrinkta Metų marketingo vadove.

Efektyvus marketingas 2020 

Ką daryti, kai atrodo, jog viskas, kas efektyvu, jau išbandyta?


Linas Šiautkulis, BPN LIETUVA vadovas, LiMA valdybos pirmininkas

Ekspertas, turintis daugiau nei 15 metų patirties marketingo komunikacijos srityje, šiuo metu žiniasklaidos ir media planavimo agentūros „BPN LIETUVA” vadovas. Trečią kartą perrinktas LiMA valdybos pirmininku.

Efektyvi reklama Facebook 

Ką reikia žinoti apie efektyvią reklamą Facebook? Kas pasikeitė? Naujienos Facebook ir kaip pasiruošti ateinantiems metams?

Mindaugas Oželis, HTTPOOL Facebook klientų partneris, mokytojas

Sertifikuotas oficialus Facebook atstovas Baltijos šalyse, turi daug patirties ir žinių skaitmeninėje kūryboje, medija planavime ir pirkime daugelyje skaitmeninių kanalų. Išsirinko vieną pažangiausių kanalų ir iki šiol Httpool įmonėje konsultuoja Facebook ir Instagram reklamos klausimais, veda mokymus agentūroms ir klientams. Aukok.lt valdybos narys.

7 nauji požiūriai efektyvesnei rinkodarai 

Šiandien marketingistai yra paskendę tarp daugybės kanalų, skirtingų taktikų, matavimų, agentūrų, sprendimų, kurių daugėja kiekvieną savaitę. Vos spėjant su naujovėmis ir bandant prisitaikyti prie XXI a. marketingo ritmo marketingistai dažnai praleidžia esminius momentus, big picture procesus, idėjas, kurios galėtų marketingo veiksmus ne tik padaryti efektyvesniais, bet ir suteikti konkurencinio pranašumo. Pranešimo metu Deividas pristatys 7 naujus požiūrius, kurie turi vis didesnę įtaką šiandienos marketingui.


Deividas Budginas, skaitmeninės komunikacijos agentūros RELEVANT vadovas

Skaitmeninėje komunikacijoje Deividas dirba jau 7 metus. Per tuos metus išbandė viską nuo skaitmeninio marketingo specialisto iki marketingo vadovo. Paskutinius 4 metus pagrindinis RELEVANT skaitmeninės komunikacijos strategas, veda mokymus, konsultuoja. Dirbęs su tokiais prekės ženklais kaip DPD, MAXIMA GROUP, LIETUVOS DRAUDIMAS, NEWSEC, OBUOLYS, KNYGOS.LT, EBAY, MODUS GROUP, GENERAL FINANCING.

Efektyvus mąstymas 

Kas yra efektyvus sprendimas? Kokie dešimt klausimų gali būti vertingesni už šimtą? Kas turėtų atsitikti iki tol, kol pradedame galvoti performance, promo, prekės ženklas, kampanija? Pranešimas apie tuos atvejus, kai amato išmanymo neužtenka tam, kad efektyvumas ne tik atsirastų, bet ir nedingtų.


Andrius Grigorjevas, SYNTHESIS CONSULTING GROUP partneris ir strategas

Synthesis Consulting Group partneris ir strategas, dirbantis su tarptautiniais strateginiais projektais ir padedantis organizacijoms stiprinti tarpfunkcinę kultūrą. Taip pat jis rengia inovacijų ir produktų vystymo dirbtuves, dėsto ISM universitete, veda produkto lyderystės kursus „Frontiers” produktų akademijoje.

Nematoma pusiaukelė pirkėjo kelionėje 

Įprastas apsipirkimas pirkėjui dažnai tampa netvarkinga maišalyne verslui. Pažinti ir suprasti pirkėją tampa itin sudėtinga. Ar viskas prarasta ir mes esame pasmerkti marketingo, pardavimų ir klientų palaikymo komunikacijos kokofonijai? Kokie yra vartotojo perspektyvai prioritetą teikiantys modeliai? Kaip juos naudoti kuriant savo skaitmeninę rinkodarą?


Radvilas Šeputis, EVOLVERY strategas

Nuo karjeros skaitmeninėje rinkodaroje pradžios Radvilas serga už lankytojus, naudotojus ir vartotojus. Jų balsą perduoda analizuodamas duomenis ir juos versdamas naudinga informacija ir reikšmingomis įžvalgomis.

Copy-paste į 10 Europos šalių: Baldai1.lt išmoktos klaidos 

Per 12 metų Baldai1.lt išbandė plėtrą į 20 Europos rinkų, daugeliu atveju – nesėkmingai. Kas veikė, o kas neveikė skirtingose rinkose? Ką reikia apsvarstyti norint verslą plėsti į Europą? Kokių klaidų galima išvengti?


Pijus Makarevičius, BALDAI1.LT/FURNITURE1.EU steigėjas ir vadovas

Pijus prieš 12 metų sukūrė elektroninę parduotuvę, kurią vėliau su kolegomis užaugino iki 10 šalių ir 400 žmonių komandos. Įdomiausios pamokos išmoktos eksperimentuojant su elektroninės komercijos plėtra daugiau nei 20 šalių, daugelyje jų - nesėkmingai :)

Ar jūsų big data vis dar naudinga COVID-19 eroje? 

Parduodant lėktuvų bilietus aviakompanijos kaupė begalybę duomenų, kuriuos naudojo individualiems pasiūlymams teikti ir kainodarai formuoti. Tačiau per vieną dieną situaciją pasikeitė. Ar tai, ką žinome apie vartotojus, vis dar yra teisinga? Kur baigiasi big data ir kur prasideda žmogiškasis prisilietimas prie marketingo?


Simonas Bartkus, aviacijos ekspertas, #aviacinisrokenrolas autorius

Simonas Bartkus paskutinius 11 metų dirbo aviacijos sektoriuje, o pastaruoju metu didžiausią dėmesį skiria sektoriaus analitikai, korporatyvinei komunikacijai, B2B marketingui ir konsultacijoms. Simonas jau 13 metų apie aviaciją rašo asmeniniame tinklarašytje simonas.bartkus.lt (#aviacinisrokenrolas), yra vienas žymiausių ir populiariausių nuomonės formuotojų, rašančių aviacijos temomis. Simonas Bartkus nuo 2009 iki 2016 metų buvo LiMA valdybos pirmininku, o 2016 metais už nuopelnus marketingui buvo paskelbtas LiMA garbės nariu.

B2B pardavimai: kodėl marketingas vis dar neefektyvus?

Kodėl B2B kanale neveikia USP? Kodėl marketingistai ir pardavėjai ne vienodai mato klientą? Kokie efektyvūs lead‘ų generavimo įrankiai, už kuriuos atsakingas marketingas?


Neringa Romanovskaja, NERINGOS SEMINARAI vadovė

Neringa yra tarptautinio lygio verslo konsultantė, nuo 2002 m. padeda pasaulinio lygio įmonėms profesionaliai audituoti ir valdyti pardavimo procesus, kurti eksporto kanalus bei diegti CRM sistemas. Verslas senai naudoja Neringos kurtus vadybos instrumentus: eksporto diagnostiką, CRM diegimo auditą, pardavimo proceso auditą, pardavimo proceso piltuvėlį.

Internetinio marketingo auditas: TOP 5 klaidos mažinančios efektyvumą 

Pranešimo metu sužinosite 5 būdus, kaip greitai ir efektyviai iššvaistomas internetinio marketingo biudžetas. „Rasim kas sudės tas konversijas, negaištam laiko“, ar „Mūsų puslapis turi būti pirmas paieškoje“ - yra gera pradžia!

Giedrius Morkūnas, nepriklausomo internetinio marketingo audito centro MARKETING RECYCLING bendrasavininkas, Growth Hacking ir SEO mokymų autorius

Per daugiau nei 14 metų marketinge, Giedrius dirbo su ASUS, Western Union, Canon, HP, Dove ir kitais tarptautiniais prekių ženklais.

Daugiau pranešėjų netrukus!

2 MASTERCLASS sesijos online:

Mes unikalūs, bet niekas tuo netiki 

Jonas Liugaila, CRITICAL dizaino strategas, tarptautinės dizaino tarybos ico-D viceprezidentas, lektorius

Daugiau nei 15 metų dizaino pagalba padeda spręsti verslo, socialinių ir kultūrinių organizacijų iššūkius bei siekti užsibrėžtų tikslų, savo patirtimi kasmet pasidalinant konferencijose, kūrybinėse dirbtuvėse, publikacijose ir Vilniaus dailės akademijos ženklodaros paskaitose.

Renginio data: 2020 m. spalio 26 d. (pirmadienis)

Daugiau apie masterclass

Esminiai skaitmeninio našumo rodikliai 

Radvilas Šeputis, EVOLVERY strategas

Nuo karjeros skaitmeninėje rinkodaroje pradžios Radvilas serga už lankytojus, naudotojus ir vartotojus. Jų balsą perduoda analizuodamas duomenis ir juos versdamas naudinga informacija ir reikšmingomis įžvalgomis.

Renginio data: 2020 m. spalio 21 d. (trečiadienis)

Daugiau apie masterclass

 Konferencijos programa

10:00 - 10:30 Linas Šiautkulis | Efektyvus marketingas 2020
10:30 - 10:55 Andrius Grigorjevas | Efektyvus mąstymas
10:55 - 11:20 Dr. Darren Coleman | Competing through brand experiences: Three steps for success during times of COVID-19*
11:20 - 11:40 Simonas Bartkus | Ar jūsų big data vis dar naudinga COVID-19 eroje?
11:40 - 12:00 Kavos pertrauka
12:00 - 12:25 Raimonda Gudaitė | Atstok nuo mano biudžeto! Kaip įdarbinti komandą ir pinigus?
12:25 - 12:45 Neringa Romanovskaja | B2B pardavimai: kodėl marketingas vis dar neefektyvus?
12:45 - 13:10 Patrick Collins | Sales Funnel Automation for Eksponential Growth*
13:10 - 13:30 Kamilė Jokubaitė | Kaip dirbtinis intelektas keičia prekės ženklų komunikaciją?
13:30 - 14:10 Pietų pertrauka
14:10 - 14:35 Giedrius Morkūnas | Internetinio marketingo auditas: TOP 5 klaidos mažinančios efektyvumą
14:35 - 15:00 Radvilas Šeputis | Nematoma pusiaukelė pirkėjo kelionėje
15:00 - 15:25 Mindaugas Oželis | Efektyvi reklama Facebook
15:25 - 15:45 Kavos pertrauka
15:45 - 16:10 Deividas Budginas | 7 nauji požiūriai efektyvesnei rinkodarai
16:10 - 16:35 Pijus Makarevičius | Copy-paste į 10 Europos šalių: Baldai1.lt išmoktos klaidos
16:35 - 17:00 Mantas Velykis | Efektyvumo kopėčios. Kaip aukštai lipsite?

LiMA DAY KAUNAS'20 (10:00-17:00) BILIETAI

Į KONFERENCIJOS BILIETO KAINA ĮEINA: 

• Konferencijos bilietas

• 2 MASTERCLASS sesijos online

• Dalyvavimą patvirtinantis pažymėjimas

 

DALYVAUKITE KONFERENCIJOJE GYVAI STEBĖKITE KONFERENCIJĄ ONLINE TIESIOGINĖ TRANSLIACIJA KLAIPĖDOJE
BLC, K. Donelaičio g. 62,
 
D korpuse „Donelaičio biurai", Kaunas
Konferencijos prisijungimo duomenis
gausite artėjant renginiui
Kultūros fabrikas, Bangų g. 5A, Klaipėda

LiMA nariams:

89 Eur

Svečiams:

119 Eur*

LiMA nariams:

49 Eur

Svečiams:

79 Eur*

LiMA Klaipėdos skyriaus nariams:

0 Eur

Svečiams:

79 Eur*

Registracija Registracija Registracija

 

*LiMA ambasadoriaus kodų ir seminarų abonementų turėtojams taikoma 20% nuolaida 

 

SAUGUMAS:

Dalyvių, pranešėjų ir personalo saugumas yra svarbiausias LiMA komandos prioritetas. Todėl, laikydamiesi Nacionalinio visuomenės sveikatos centro, LR Vyriausybės nurodymų ir rekomendacijų, imsimės visų atsargumo priemonių, kad konferencija vyktų saugiai.

Partneriai:

 

Informaciniai partneriai:

 

Rėmėjai:

 

Dalyvių atsiliepimai po LiMA DAY KAUNAS’19 iš anoniminės dalyvių apklausos:

 Visi lūkesčiai buvo išpildyti. Ačiū visai komandai! 

 Renginys buvo be galo įdomus ir naudingas. AČIŪ organizatoriams.

 Viskas labai profesionaliai išpildyta.

 Pagrindinis dalykas labai sužavėjęs, kad buvo visus vienijanti tema, tad kiekvienas panešimas gilino žinias ir leido labiau susikoncentruoti. AČIŪ. :)

 Akimirkos iš LiMA DAY KAUNAS'19

 

Video                                                           Nuotraukos

  

 

Registruokitės LiMA naujienlaiškiui ir pirmieji gaukite naujienas apie LiMA DAY KAUNAS’20 pranešėjus, temas ir išskirtinius pasiūlymusLiMA naujienos Jūsų el. pašte. Prenumeruokite!

Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.