CMO AKADEMIJA: 3-ų mokymų ciklas „Prekės ženklo transformacija: kada, kodėl ir kaip?"

CMO AKADEMIJA: 3-ų mokymų ciklas „Prekės ženklo transformacija: kada, kodėl ir kaip?"

2020-11-10 16:00, Online | Dalyvauja: 363 | Laisvų vietų skaičius: 37 Registracijos terminas: 2020-11-24

 

PRISTATO

3-ų dalių mokymų ciklą

„Prekės ženklo transformacija: kada, kodėl ir kaip?“

 

LiMA CMO akademija - renginiai, skirti marketingo, prekės ženklų, komunikacijos ir verslo vadovams bei norintiems jais tapti. 

Mokymų ciklas „Prekės ženklo transformacija: kada, kodėl ir kaip?“ skirtas supažindinti įmonių ir marketingo vadovus su prekės ženklo kūrimo ir atnaujinimo procesu.

Įmonės prekės ženklo transformacija - retai pasitaikantis ir sudėtingas procesas, kurį mažai kas praeina daugiau nei kartą. Neturint aiškių pasirinkimo keistis kriterijų, patirties ar svarių argumentų vadovų ir valdybos lygmenyje, dažniausiai reikalingi pokyčiai prasideda per vėlai, jau praradus iniciatyvą - konkurentams užėmus poziciją, pradus vartotojų pasitikėjimą arba tiesiog menkstant pardavimams. O kai jau prieinama prie pokyčių, susiduriama su kompleksiniu procesu, kuriam reikia gilaus vadovų įsitraukimo. 

Šio mokymų ciklo pagrindinis tikslas: 

Padėti verslo vadovams pasiruošti prekės ženklo transformacijai ir suprasti kritinius šio proceso etapus. 


Po mokymų ciklo dalyviai žinos kaip:

• 
Tinkamai pasiruošti prekės ženklo sveikatos stebėjimui ir pastebėti pirmuosius silpnėjimo signalus;

• 
Identifikuoti kritines situacijas, kuomet transformacija būtina; 

Atsirinkti ir panaudoti tyrimus prekės ženklo strategijai formuoti; 

 Kritiškai įvertinti naujai formuojamos strategijos tinkamumą; 

 Užtikrinti prekės ženklo strategijos įgyvendinimą tiek dizaino, tiek rinkodaros srityse. 

Mokymų ciklas skirtas:
Įmonių direktoriams, marketingo, prekės ženklų, komunikacijos vadovams ir norintiems jais tapti. 

 

Mokymų ciklas „Prekės ženklo transformacija: kada, kodėl ir kaip“ susideda iš 3 MASTERCLASS sesijų:

Lapkričio 10 d.
Lapkričio 17 d.
Lapkričio 24 d.
        
        
        

Plačiau 

Plačiau

Plačiau

 

Mokymų ciklo informacija:

Data ir laikas: 2020 m. lapkričio 10, 17, 24 d. (antradieniai), 16:00 - 18:30 val.
 

Formatas: Online sesijos, dalyvavimas tiesioginis

Sesijos medžiaga:
dalyviai gaus lektorių skaidres ir dalyvavimą patvirtinantį sertifikatą.

 

Mokymų ciklo lektoriai

 

Gediminas Užkuraitis

Synthesis Consulting Group partneris, prekės ženklų strategas

Gedimino įžvalgos slepėsi po tokiomis prekės ženklų transformacijomis kaip Lietuvos Energijos virsmas į Ignitis ar Šiaulių Banko žingsnis "arčiau", o dar kątik jis dirbo kaip vyriausiasis strategas Lietuvos pristatymo užsieniui strategijos 2020-2030m. rengime.

 

Rita Klebonaitė

Synthesis Consulting Group tyrimų vadovė

Su rinkos tyrimais dirba daugiau nei 5-erius metus. Sėmėsi tarptautinės rinkos tyrimų patirties tarptautinėse rinkos kompanijose Ipsos ir Metrixlab, dėstė VU ir ISM, tinklalaidės apie rinkos tyrimus MR Hackers bendraautorė.

 

I MASTERCLASS sesija

Kada ir kodėl ateina laikas prekės ženklo pokyčiams?

 

Data ir laikas: lapkričio 10 d. (antradienis), 16:00 - 18:30 


Pirmame susitikime paaiškinsime, kodėl taip svarbu laiku atnaujinti prekės ženklą ir kokie lūžio taškai neišvengiamai byloja apie poreikį keisti dabartinį prekės ženklą.

 

Mokymų metu dalyviai sužinos: 


• Kokie dažniausiai pasitaikantys atvejai, kuomet reikia atnaujinti prekės ženklą? 

• Kaip atrodo prekės ženklo transformacija? 

• Kuo skiriasi prekės ženklo kūrimas ir transformacija startuoliuose, B2C ir B2B sektoriuose?

• Kaip panaudoti turimus duomenis nustatyti prekės ženklo sveikatą?

• Kaip sudėlioti tyrimus ir klientų atsiliepimų analizę, kad jie laiku identifikuotų reikiamus pokyčius?

 

II MASTERCLASS sesija

Nuo tyrimų iki strategijos

 


Data ir laikas:
lapkričio 17 d. (antradienis), 16:00 - 18:30

 

Susitikimo metu susitelksime ties tinkamu rinkos tyrimų panaudojimu. Nagrinėsime, kaip prekės ženklo analizė tampa pamatais sėkmingai atsinaujinusio prekės ženklo strategijai. 

 

Mokymų metu dalyviai sužinos: 


• Kokius pagrindinius klausimus turime iškelti rinkos tyrimams? 

• Pagrindiniai rinkos tyrimų metodai ir jų specifika lyginant B2B ir B2C tyrimų galimybes;

• Kritiniai klausimai, kurie padės suformuoti pagrindines įžvalgas prekės ženklo strategijai;

• Kaip įvertinti, ar pasirinkta strategija yra įgyvendinama?

• Sėkmingos prekės ženklo transformacijos atvejo analizė.

 

III MASTERCLASS sesija

Nuo strategijos iki prekės ženklo

 


Data ir laikas:
lapkričio 24 d. (antradienis), 16:00 - 18:30

 

Susitikimo metu analizuosime ko reikia tikslingam įgyvendinimui - kaip perduoti užduotis kūrybiniams partneriams bei kaip teisingai formuluoti ir prioritetizuoti strateginius uždavinius ir iniciatyvas.

 

Mokymų metu dalyviai sužinos: 


• Kaip teisingai parašyti dizaino briefą ir pasirinkti partnerius;

• Kas yra svarbiausia dizaineriams, kai jie kuria prekės ženklo identitetą

• Ko galime pasimokyti iš dažniausiai daromų klaidų bendraujant su kūrybiniais partneriais?

• Kaip suvienyti verslo vadovus sėkmingam prekės ženklo strategijos įgyvendinimui?

• Kokius pagrindinius tikslus (KPIs) turėtume kelti atsinaujinusiam prekės ženklui?

• Sėkmingų taktinių veiksmų prekės ženklo įgyvendinimui atvejo analizė

 

LiMA CMO akademija 

renginiai, skirti marketingo, prekės ženklų, komunikacijos vadovams ir norintiems jais tapti.

Forma:

Online sesijos

Renginys skirtas:

Įmonių direktoriams, marketingo, prekės ženklų, komunikacijos vadovams ir norintiems jais tapti. 

Data:

2020 m. lapkričio 10, 17, 24 d. (antradieniais) 16:00 - 18:30 

Trukmė:

~ 2,5 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis.

Dalyvio mokestis: 

Mokymų ciklo kaina: 149 Eur

 

Registracija → 

 

Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidosDėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt

 

 

LiMA nariams: nemokamai 

 

Prisijungimas prie LiMA intraneto →

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 

 

Įsigykite seminarų abonementą → 

Bilietų grąžinimo politika