3 dalių mokymų ciklas „Prekės ženklo transformacija: kada, kodėl ir kaip“
Pristato 2-ąją iš 3-ijų MASTERCLASS sesijų!
„Nuo tyrimų iki strategijos“
Su Gediminu Užkuraičiu ir Rita Klebonaite
Susitikimo metu susitelksime ties tinkamu rinkos tyrimų panaudojimu. Nagrinėsime, kaip prekės ženklo analizė tampa pamatais sėkmingai atsinaujinusio prekės ženklo strategijai.
Mokymų metu dalyviai sužinos:
• Kokius pagrindinius klausimus turime iškelti rinkos tyrimams?
• Pagrindiniai rinkos tyrimų metodai ir jų specifika lyginant B2B ir B2C tyrimų galimybes
• Kritiniai klausimai, kurie padės suformuoti pagrindines įžvalgas prekės ženklo strategijai
• Kaip įvertinti, ar pasirinkta strategija yra įgyvendinama?
• Sėkmingos prekės ženklo transofrmacijos atvejo analizė
Renginio informacija:
Data ir laikas: 2020 m. lapkričio 17 d. (antradienis), 16:00 - 18:30 val.
Formatas: Online sesija, dalyvavimas tiesioginis
Sesijos medžiaga: dalyviai gaus lektorių skaidres ir dalyvavimą patvirtinantį sertifikatą.
Sesijos lektoriai
|
Gediminas UžkuraitisSynthesis Consulting Group partneris, prekės ženklų strategas Gedimino įžvalgos slepėsi po tokiomis prekės ženklų transformacijomis kaip Lietuvos Energijos virsmas į Ignitis ar Šiaulių Banko žingsnis "arčiau", o dar kątik jis dirbo kaip vyriausiasis strategas Lietuvos pristatymo užsieniui strategijos 2020-2030m. rengime. |
|
Rita KlebonaitėSynthesis Consulting Group tyrimų vadovė Su rinkos tyrimais dirba daugiau nei 5-erius metus. Sėmėsi tarptautinės rinkos tyrimų patirties tarptautinėse rinkos kompanijose Ipsos ir Metrixlab, dėstė VU ir ISM, tinklalaidės apie rinkos tyrimus MR Hackers bendraautorė. |
LiMA CMO akademija - renginiai, skirti marketingo, prekės ženklų, komunikacijos ir verslo vadovams bei norintiems jais tapti.
Mokymų ciklas „Prekės ženklo transformacija: kada, kodėl ir kaip“ skirtas supažindinti įmonių ir rinkodaros vadovus su prekės ženklo kūrimo ir atnaujinimo procesu.
Įmonės prekės ženklo transformacija - retai pasitaikantis ir sudėtingas procesas, kurį mažai kas praeina daugiau nei kartą. Neturint aiškių pasirinkimo keistis kriterijų, patirties ar svarių argumentų vadovų ir valdybos lygmenyje, dažniausiai reikalingi pokyčiai prasideda per vėlai, jau praradus iniciatyvą - konkurentams užėmus poziciją, pradus vartotojų pasitikėjimą arba tiesiog menkstant pardavimams. O kai jau prieinama prie pokyčių, susiduriama su kompleksiniu procesu, kuriam reikia gilaus vadovų įsitraukimo.
Šio mokymų ciklo pagrindinis tikslas:
Padėti verslo vadovams pasiruošti prekės ženklo transformacijai ir suprasti kritinius šio proceso etapus.
Po mokymų ciklo dalyviai žinos kaip:
• Tinkamai pasiruošti prekės ženklo sveikatos stebėjimui ir pastebėti pirmuosius silpnėjimo signalus
• Identifikuoti kritines situacijas, kuomet transformacija būtina
• Atsirinkti ir panaudoti tyrimus prekės ženklo strategijai formuoti
• Kritiškai įvertinti naujai formuojamos strategijos tinkamumą
• Užtikrinti prekės ženklo strategijos įgyvendinimą tiek dizaino, tiek rinkodaros srityse
Mokymų ciklas skirtas:
Įmonių direktoriams, marketingo, prekės ženklų, komunikacijos vadovams ir norintiems jais tapti.
Mokymų ciklas „Prekės ženklo transformacija: kada, kodėl ir kaip“ susideda iš 3 MASTERCLASS sesijų:
Lapkričio 10 d. |
Lapkričio 17 d. |
Lapkričio 24 d. |
|
|
|
LiMA CMO akademija |
renginiai, skirti marketingo, prekės ženklų, komunikacijos vadovams ir norintiems jais tapti. |
Forma: |
Online sesijos |
Renginys skirtas: |
Įmonių direktoriams, marketingo, prekės ženklų, komunikacijos vadovams ir norintiems jais tapti. |
Data: |
2020 m. lapkričio 10, 17, 24 d. (antradieniais) 16:00 - 18:30 |
Trukmė: |
~ 2,5 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Prisijungimo nuoroda: |
Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis. |
Dalyvio mokestis: |
Mokymų ciklo kaina: 149 Eur
Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt
|
LiMA nariams: nemokamai
Prisijungimas prie LiMA intraneto →
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu → |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai
|