Pradžia

LiMA ONLINE: Kaip suprasti vartotojų elgseną skaitmeniniame amžiuje?

LiMA ONLINE: Kaip suprasti vartotojų elgseną skaitmeniniame amžiuje?

LiMA ONLINE: Kaip suprasti vartotojų elgseną skaitmeniniame amžiuje?

2020-11-19 16:00, Online | Dalyvauja: 157 Registracijos terminas: 2020-11-19

Ko šiandien iš prekinių ženklų tikisi vartotojai?
Kaip vartotojų tyrimus panaudoti verslo plėtrai?

  

 Seminaro metu sužinosite:

• Kokių veiksmų turi imtis e-komercijos žaidėjai, norėdami pritraukti daugiau vartotojų?
• Ko šiandien iš prekinių ženklų tikisi vartotojai?
• Kas yra vartotojo elgsenos modeliavimas?
• Kuo skiriasi offline vs. online vartotojo elgsenos modeliavimas?
• Kokie yra vartotojų elgsenos matavimo instrumentai?
• Kokias metrikas galima taikyti vartotojų elgsenos prognozavimui?
• Kaip pritaikyti vartotojų tyrimus verslo sėkmei?
• Ko galima pasimokyti iš sėkmės atvejų?

Online seminaro lektorės ir diskusijos
„Kaip pritaikyti vartotojų tyrimus verslo sėkmei?“ dalyviai:

 

 

 

Vartotojų elgsena online epochoje. Lyginamojo tyrimo Baltijos šalyse rezultatų pristatymas

Nuo 2017 m. RAIT Group nuosekliai analizuoja Baltijos šalių vartotojų įpročius online erdvėje. Pastaraisiais metais, atsižvelgiant į drastiškai kintančią situaciją, atliktos dvi tyrimo bangos. Pristatymo metu dalyviai turės galimybę susipažinti, kiek iš tiesų Baltijos šalių gyventojų įpročiai keičiasi dėl pandemijos, o kiek šie skirtumai yra nulemti kultūrinių ypatumų.

Ko šiandien iš prekinių ženklų tikisi vartotojai? Ar mes tikrai pradėjome taupyti daugiau? Ar pasikeitė darbuotojo – darbdavio santykis šių dienų kontekste? Kokį vaidmenį ateityje atliks fizinės apsipirkimo vietos?

 

Dovilė Končak, RAIT GROUP CEO

10 metų dirba rinkos tyrimų srityje, konsultuodama lokalias ir tarpautines kompanijas tyrimų klausimais, rengdama tyrimų dizainus ir besirūpindama jų tikslingu įgyvendinimu.  Šiuo metu yra atsakinga už rinkos tyrimų kompanijų grupę RAIT Group, kuri jungia įmones Lietuvoje (RAIT), Latvijoje (Rait CR Baltic) ir Estijoje (Rait Faktum and Ariko). Tinklalaidės MR Hackers bendraautorė.

 

 

Vartotojo elgsenos modeliavimas ir analizė: offline vs. online vartotojas

Vartotojo elgsenos modeliavimas leidžia prognozuoti, kaip potencialus arba esamas jūsų klientas priims sprendimą pirkti prekę/paslaugą, kokie veiksniai daro didžiausią poveikį vartotojo sprendimams, jo tipinei arba visiškai spontaninei elgsenai. Kuo tiksliau aprašysite vartotojo elgsenos modelį, tuo kryptingesnius rinkodaros sprendimus galėsite priimti.

Kaip atliekamas modeliavimas? Kokie duomenys reikalingi? Kokios metrikos naudojamos offline vs. online tiriant ir prognozuojant vartotojų elgseną?

 

Indrė Radavičienė, rinkodaros – kainodaros ekspertė

Indrė Radavičienė 15 metų dirba rinkodaros-kainodaros valdymo ir planavimo srityje. Organizacijoms kuria, modeliuoja kainodaros, vartotojų elgsenos modelius, atliekant „big data“ analizes, empirinius tyrimus kitas metrikas, siekiant didesnio veiklos efektyvumo. Dirba mokslo srityje, Vilniaus universitete gilinasi į kainos afektą, kainos sąžiningumo suvokimą, vartotojų emocinių reakcijų tyrimus.

 

Diskusijos dalyvė

Tatjana Rudienė, IDS BORJOMI Europe, marketingo skyriaus vadovė

Rinkodara man ne tik profesinė veikla apie 15 m., bet ir hobis bei nuolatinio domėjimosi sritis. Pasaulinių prekinių ženklų atstovavimas mūsų rinkose leido nuolat stebėti vartotojų elgseną, jų poreikių pokyčius, rinkos tendencijų svyravimą. Įsiklausymas ir prekinio ženklo pateikimas vartotojui organišku būdu yra tas stimulas, kuris neleidžia stovėti vietoje, o nuolat skatina būti bent žingsneliu priekyje.

 

Diskusijos dalyvis

Paulius Pocius, ŠIAULIŲ BANKO rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius

Paulius rinkodaros srityje dirba jau daugiau nei 10 metų ir kaupė patirtį skirtingose srityse – nuo telekomunikacijų iki bankinės rinkodaros.


DISKUSIJA

 

Kaip pritaikyti vartotojų tyrimus verslo sėkmei?

Diskusijoje dalyvauja:

Diskusiją moderuoja:

 

Renginio programa

 

16:00 - 16:05

Renginio atidarymas

16:05 - 16:40

Vartotojų elgsena online epochoje. Lyginamojo tyrimo Baltijos šalyse rezultatų pristatymas | Dovilė Končak

16:40 - 17:20

Vartotojo elgsenos modeliavimas ir analizė: offline vs. online vartotojas | Indrė Radavičienė

17:20 - 18:00

Diskusija „Kaip pritaikyti vartotojų tyrimus verslo sėkmei?“ | Tatjana Rudienė, Dovilė Končak, Indrė Radavičienė, Paulius Pocius. Mod. Giedrius Juozapavičius

 

Pagrindinė renginio informacija 

Tema:

Vartotojų elgsena ir tyrimai

Forma:

Online seminaras

Data:

2020 m. lapkričio 19 d. (ketvirtadienis) 16-18 val.

Trukmė:

~2 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis.

Dalyvio mokestis:

Vienkartinis bilietas: 29 Eur

Registracija → 

 

Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt

 

LiMA nariams: nemokamai

Prisijungimas prie LiMA intraneto →

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 

 

Įsigykite seminarų abonementą → 

Bilietų grąžinimo politika