Ko šiandien iš prekinių ženklų tikisi vartotojai?
Kaip vartotojų tyrimus panaudoti verslo plėtrai?
Seminaro metu sužinosite:
• Kokių veiksmų turi imtis e-komercijos žaidėjai, norėdami pritraukti daugiau vartotojų?
• Ko šiandien iš prekinių ženklų tikisi vartotojai?
• Kas yra vartotojo elgsenos modeliavimas?
• Kuo skiriasi offline vs. online vartotojo elgsenos modeliavimas?
• Kokie yra vartotojų elgsenos matavimo instrumentai?
• Kokias metrikas galima taikyti vartotojų elgsenos prognozavimui?
• Kaip pritaikyti vartotojų tyrimus verslo sėkmei?
• Ko galima pasimokyti iš sėkmės atvejų?
Online seminaro lektorės ir diskusijos
„Kaip pritaikyti vartotojų tyrimus verslo sėkmei?“ dalyviai:
|
Vartotojų elgsena online epochoje. Lyginamojo tyrimo Baltijos šalyse rezultatų pristatymasNuo 2017 m. RAIT Group nuosekliai analizuoja Baltijos šalių vartotojų įpročius online erdvėje. Pastaraisiais metais, atsižvelgiant į drastiškai kintančią situaciją, atliktos dvi tyrimo bangos. Pristatymo metu dalyviai turės galimybę susipažinti, kiek iš tiesų Baltijos šalių gyventojų įpročiai keičiasi dėl pandemijos, o kiek šie skirtumai yra nulemti kultūrinių ypatumų. Ko šiandien iš prekinių ženklų tikisi vartotojai? Ar mes tikrai pradėjome taupyti daugiau? Ar pasikeitė darbuotojo – darbdavio santykis šių dienų kontekste? Kokį vaidmenį ateityje atliks fizinės apsipirkimo vietos?
Dovilė Končak, RAIT GROUP CEO 10 metų dirba rinkos tyrimų srityje, konsultuodama lokalias ir tarpautines kompanijas tyrimų klausimais, rengdama tyrimų dizainus ir besirūpindama jų tikslingu įgyvendinimu. Šiuo metu yra atsakinga už rinkos tyrimų kompanijų grupę RAIT Group, kuri jungia įmones Lietuvoje (RAIT), Latvijoje (Rait CR Baltic) ir Estijoje (Rait Faktum and Ariko). Tinklalaidės MR Hackers bendraautorė. |
|
Vartotojo elgsenos modeliavimas ir analizė: offline vs. online vartotojasVartotojo elgsenos modeliavimas leidžia prognozuoti, kaip potencialus arba esamas jūsų klientas priims sprendimą pirkti prekę/paslaugą, kokie veiksniai daro didžiausią poveikį vartotojo sprendimams, jo tipinei arba visiškai spontaninei elgsenai. Kuo tiksliau aprašysite vartotojo elgsenos modelį, tuo kryptingesnius rinkodaros sprendimus galėsite priimti. Kaip atliekamas modeliavimas? Kokie duomenys reikalingi? Kokios metrikos naudojamos offline vs. online tiriant ir prognozuojant vartotojų elgseną?
Indrė Radavičienė, rinkodaros – kainodaros ekspertė Indrė Radavičienė 15 metų dirba rinkodaros-kainodaros valdymo ir planavimo srityje. Organizacijoms kuria, modeliuoja kainodaros, vartotojų elgsenos modelius, atliekant „big data“ analizes, empirinius tyrimus kitas metrikas, siekiant didesnio veiklos efektyvumo. Dirba mokslo srityje, Vilniaus universitete gilinasi į kainos afektą, kainos sąžiningumo suvokimą, vartotojų emocinių reakcijų tyrimus. |
|
Diskusijos dalyvėTatjana Rudienė, IDS BORJOMI Europe, marketingo skyriaus vadovė „Rinkodara man ne tik profesinė veikla apie 15 m., bet ir hobis bei nuolatinio domėjimosi sritis. Pasaulinių prekinių ženklų atstovavimas mūsų rinkose leido nuolat stebėti vartotojų elgseną, jų poreikių pokyčius, rinkos tendencijų svyravimą. Įsiklausymas ir prekinio ženklo pateikimas vartotojui organišku būdu yra tas stimulas, kuris neleidžia stovėti vietoje, o nuolat skatina būti bent žingsneliu priekyje.“ |
|
Diskusijos dalyvisPaulius Pocius, ŠIAULIŲ BANKO rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius Paulius rinkodaros srityje dirba jau daugiau nei 10 metų ir kaupė patirtį skirtingose srityse – nuo telekomunikacijų iki bankinės rinkodaros. |
DISKUSIJA
Kaip pritaikyti vartotojų tyrimus verslo sėkmei?
Diskusijoje dalyvauja:
Diskusiją moderuoja:
Renginio programa
16:00 - 16:05 |
Renginio atidarymas |
16:05 - 16:40 |
Vartotojų elgsena online epochoje. Lyginamojo tyrimo Baltijos šalyse rezultatų pristatymas | Dovilė Končak |
16:40 - 17:20 |
Vartotojo elgsenos modeliavimas ir analizė: offline vs. online vartotojas | Indrė Radavičienė |
17:20 - 18:00 |
Diskusija „Kaip pritaikyti vartotojų tyrimus verslo sėkmei?“ | Tatjana Rudienė, Dovilė Končak, Indrė Radavičienė, Paulius Pocius. Mod. Giedrius Juozapavičius |
Pagrindinė renginio informacija
Tema: |
Vartotojų elgsena ir tyrimai |
Forma: |
Online seminaras |
Data: |
2020 m. lapkričio 19 d. (ketvirtadienis) 16-18 val. |
Trukmė: |
~2 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Prisijungimo nuoroda: |
Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis. |
Dalyvio mokestis: |
Vienkartinis bilietas: 29 Eur
Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt |
LiMA nariams: nemokamai Prisijungimas prie LiMA intraneto →
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu → |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai
|