The Atomic Garden Vilnius ir KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto partnerystės pradžią vainikuoja naujas bendras kursas.
Medijų planavimo pagrindų kurso metu jums dėstys geriausi savo srities profesionalai:
Didžiausias dėmesys bus skiriamas praktiniams reklaminių kampanijų planavimo ir įgyvendinimo masinės (TV, radijas, spauda ir kiti) ir skaitmeninės žiniasklaidos (baneriai, socialiniai tinklai ir video) priemonėse aspektams. Dalyviai įgis bazinių žinių ir išmoks pasirinkti tinkamiausią strategiją ir media miksą priklausomai nuo prekės ženklo ir reklamos kampanijos tikslų.
Mokymų metu tyrinėsime:
Viską vainikuos praktinės dirbtuvės, kurių tikslas – pasirinkti prekės ženklą ir suplanuoti jam masinės žiniasklaidos ir skaitmeninės žiniasklaidos kanalus.
Kursas skirtas: iki 2-3 metų patirtį rinkodaroje / valdant rinkodaros projektus / leidžiant reklamos kampanijas turintiems specialistams tiek klientų, tiek agentūrų pusėje. Taip pat tiems, kas iki šiol daugiausiai dirbo su skaitmeninių kampanijų paleidimu, bet nori suprasti ir išmanyti masinės žiniasklaidos kanalus.
Sritis: |
Medijos, komunikacija, reklama, žiniasklaida |
Forma: |
Mokymų programa |
Vieta: |
Online |
Kaina: |
Speciali kaina pirmam kursui: 499 Eur, vėlesniems: 550 Eur, LiMA nariams: 450 Eur |
Mokymų pradžia: |
Gruodžio 1 d., kursas vyks keturis vakarus po 2 - 3 valandas. |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) neatsako už renginio organizavimo ir turinio kokybę. |
Daugiau informacijos apie detalią programą ir pranešėjus čia.