LiMA Digital Marketing Update‘21 – jau penktus metus Lietuvos marketingo asociacijos organizuojamas skaitmeninio marketingo tendencijų renginys, kuris šį kartą truks 3 popietes!
Kokie pagrindiniai skaitmeniniai sprendimai turės didžiausią įtaką organizuojant marketingo veiksmus 2021 metais?
Į ką reikės atkreipti dėmesį skaitmeninio marketingo strategijos ir kampanijų planavime?
Kokios skaitmeninio marketingo naujovės laukia?
Kaip pasiruošti?
Šiais metais renginys vyks online, 3 dienas, sausio 19, 20, 21 d. ir bus dedikuotas skaitmeninio marketingo strategijoms ir tendencijoms:
• Skaitmeninio marketingo tendencijos
• Skaitmeninių kanalų naujienos
• E.komercijos augimo strategijos ir tips&tricks
Renginio pranešėjai:
|
Burak AğırbaşHead of Account Management, EMEA & LATAM Burak has been working at AdColony Account Management team for three years, covering both native and reseller regions in EMEA and LATAM. Including AdColony's own mobile in-app video solution Instant Play, he is also responsible for Spotify and YandexNavi teams.
AdColony - elevating mobile advertising* *Pranešimas anglų kalba |
|
Renata MackevičienėDELFI tyrimų ir įžvalgų vadovė Renata Mackevičienė yra ilgametę patirtį turinti medijų auditorijų ir žiniasklaidos rinkos tyrimų ekspertė, dirbusi KANTAR grupės įmonėse, o dabar – DELFI tyrimų ir įžvalgų vadovė.
Medijų vartojimo transformacija 2020 metais turinio vartojimo kiekis ir įpročiai dėl pandeminės situacijos keitėsi, tai prekių ženklams atnešė tiek teigiamus, tiek neigiamus pokyčius. Kaip ir kodėl keitėsi? Kaip reikėjo ir reikia elgtis prekių ženklas? Kaip turinys buvo vartojamas internete 2020 metais? |
|
Simas ŠarmavičiusSARMAVICIUS.LT el. prekybos strategas Simas Šarmavičius yra el. prekybos strategas, turintis 9 metų patirtį kuriant el. prekybos verslus, plečiant juos į užsienio rinkas bei kuriant prekyvietes (angl. marketplaces). Jis pats valdė reklamos kanalus, kūrė el. parduotuves, o vėlesniuose etapuose vadovavo tai įgyvendinančiai el. prekybos komandai. Šiuo metu Simas valdo savo el. prekybos konsultacijų įmonę ir dirba su smulkaus, vidutinio dydžio Lietuvos įmonėmis, padėdamas joms augti vietinėse ir užsienio rinkose.
El. prekybos reklamos kanalų strategija 2021-iems metams Patarimai ir įžvalgos apie reklamos kanalų tendencijas – kas čia lieka taip pat, o kas atsiranda naujo? Į ką reikėtų atkreipti dėmesį, kad el. prekybos verslai galėtų sėkmingai augti 2021 m.? |
|
Rokas JurkevičiusBORED PANDA STUDIOS vadovas BORED PANDA STUDIOS vadovas ir vadovaujantis projektams Crafty Panda, Kaboom! ir Lady Panda.
Pokalbis apie tai, kaip kurti Nr.1 video turinį internete? Kaip sukurti video turinį, kuris yra žiūrimiausias pasaulyje? Ką būtina žinoti norint pradėti kurti video turinį? Kokios laukia video turinio tendencijos 2021 m.? |
|
Milda ZarankaitėGOOGLE IRELAND Account Strategist, Baltics Prie GOOGLE Milda Zarankaitė prisijungė prieš 3 metus - per šį laikotarpį dirbo su 300+ mažų ir vidutinių verslų marketingo komandomis ir agentūromis Baltijos šalyse. Jos pagrindinė užduotis - padėti verslams augti ir vykdyti plėtrą tiek Baltijos šalyse, tiek visame pasaulyje su GOOGLE skaitmeninės rinkodaros įrankiais.
Kaip žmogus priima sprendimą pirkti? „Decoding Decisions”: Google atlikti elgsenos tyrimai siūlo alternatyvų sprendimų priėmimo modelį, kuriuo žmonės vadovaujasi šiomis dienomis. Pranešimo metu bus apžvelgtos tyrimo įžvalgos, kokie elgsenos mokslo principai daro didžiausią įtaką renkantis prekes ir produktus bei į ką svarbu atsižvelgti marketingo komandoms kuriant savo strategijas ir komunikaciją. |
|
Adomas JazdauskasDDB VILNIUS kūrybos vadovas Dešimt metų dirba reklamos industrijoje, pradedant nuo dizainerio iki meno ir kūrybos vadovo. Apdovanotas įvairiuose reklamos festivaliuose ne tik už kūrybiškumą, bet ir už efektyvumą. Šiuo metu vadovauja dizaino ir brandingo projektams DDB VILNIUS agentūroje. Adomas taip pat yra LiMA DIGITAL kursų lektorius.
Kodėl nereikia sureikšminti dizaino trendų? Pranešimo metu bus trumpai apžvelgtos dizaino tendencijos. Kaip dizaino trendai gali daryti įtaką Jūsų verslui ilgalaikėje perspektyvoje? Kodėl kartais geriau šiais trendais nereikėtų remtis? |
|
Mantas PovelauskasHTTPOOL FACEBOOK produkto vadovas Baltijos šalims 9 metai skaitmeninės rinkodaros patirties Lietuvoje ir Azijoje. Mantas agentūrose dirbo prie didžiausių reklamos kampanijų L’OREAL, IKEA, BMW, NESTLE. Kliento pusėje su sparčiausiai augančiomis el. komercijos platformomis bei fintech verslais. Mantas yra jau 7 metus GOOGLE Sertifikuotas Treneris. Šiuo metu Mantas eina FACEBOOK Baltijos regiono vadovo pareigas HTTPOOL, kuris yra vienintelis oficialus FACEBOOK atstovas Baltijos šalyse.
Spartus verslo augimas internete, kaip suderinti rezultatus su agentūra? O gal su agentūra nepakeliui? Spoiler Alert – pakeliui! Reklamos investicijos į duopolio kanalus internete teikia tiesioginę grąžą, tačiau ne visada rekomendacija iš agentūrų bus investuoti ten, kur slypi jūsų verslo augimas. Kodėl? Ką daryti, jog rekomendacijos Facebook investicijoms sutaptų su jūsų verslo augimo apetitu? Ką gali agentūros ir kodėl taip sudėtinga turėti tokių pačių galimybių In-house Facebook komandą? |
|
Darius GerulisCAPTION verslo plėtros vadovas Viską sustatyti į savo vietas - tokia Dariaus misija CAPTION agentūros klientams. Kad kiekvieno jų socialinių tinklų komunikacija būtų NEPRIEKAIŠTINGA ir tik tokia, kuri pasiteisina. Didžiąją dalį karjeros koncentravęsis į pardavimų meną (nuo muzikos instrumentų iki mobiliųjų technologijų), šiuo metu Darius gilinasi į kardinaliai skirtingų klientų rinkodaros situacijas ir ieško geriausių būdų reklamos įgyvendinimui.
Kaip pasiklosi, taip išsimiegosi: biudžeto nereikalaujantys strateginiai sprendimai komunikacijai Nesvarbu, kokią kelrodę žvaigždę esate iškėlę savo skaitmeniniams kanalams, keliauti be tikslaus žemėlapio su pažymėtomis gatvėmis, kalneliais ir slaptais shortcut’ais yra labai neefektyvu. Pranešime išgirsite strateginių žingsnių, kuriuos galite paruošti savo rankomis tik laiko sąskaita, apžvalgą, kad galėtumėte savarankiškai sukurti sau kuo tikslesnį žemėlapį siekiant tiek verslo, tiek komunikacijos tikslų. |
|
Judita VilutytėHTTPOOL Klientų partnerė Judita Vilutytė - beveik 10 metų kaupė patirtį Lietuvos TOP media agentūrose, išmano media planavimą ir pirkimą. Šiuo metu atstovauja kompaniją HTTPOOL, kurioje konsultuoja reklamos klausimais tokiose platformose kaip LINKEDIN, SNAPCHAT ir SPOTIFY.
Marketingo galimybės Spotify platformoje Pranešimo metu sužinosite reklamos galimybes SPOTIFY. Kokias auditorijas galime pasiekti Lietuvoje? Kokios targetinimo opcijos? Kokie reklamos formatai veikia SPOTIFY? |
|
Domantas ŠirvinskasEDUMINT bendraįkūrėjas ir lektorius Mokymų namų EDUMINT bendraįkūrėjas, 12 metų patirties turintis socialinių tinklų rinkodaros specialistas, šios temos mokantis jau 5-erius metus, dėstydamas praleidęs virš 1000 kontaktinių valandų. Domantas yra LiMA A sertifikuotas marketingo specialistas bei LiMA DIGITAL kursų programos kuratorius ir lektorius.
Socialiniai tinklai Lietuvoje 2021-aisiais Socialiniai tinklai šiais metais transformuojasi ypatingai sparčiai: dėl kintančių technologijų, vis labiau vertinamo privatumo ir, žinoma, pasaulį sukausčiusio karantino. Kokių naujienų galime tikėtis 2021-aisiais ir kaip organizacijoms prisitaikyti prie naujų vartotojų įpročių, atsiradusių dėl pandemijos? |
|
Laura DomarkėADDRAMA vadovė Kūrybinės rinkodaros agentūros ADDRAMA bendraįkūrėja su socialiniais tinklais dirba nuo 2009 m. Laura padėjo kurti strateginius ir turinio projektus daugiau nei 100 lokalių ir tarptautinių prekių ženklų, taip pat dėsto LIMA DIGITAL kursuose.
Kaip įvaizdinę komunikaciją INSTAGRAM paversti pardavimais? 2021-ieji priklauso Instagram ir intymiam turiniui! Pranešimo metu Laura papasakos, kaip sukurti ne vien estetišką koncepciją, bet ir efektyviai įdarbinti influencerius bei įvaizdinę komunikaciją paversti pardavimais. |
|
Šarūnas SakalauskasHTTPOOL vadovas Lietuvoje Šarūnas Sakalauskas yra bendrovės HTTPOOL, atstovaujančios socialinius tinklus LINKEDIN, FACEBOOK, TWITTER ir kt. vadovas Lietuvoje. HTTPOOL'e jis taip pat eina LINKEDIN grupės vadovo (LINKEDIN Global Lead) pareigas ir yra atsakingas už LINKEDIN atstovavimą 15-oje Europos valstybių. 2019 m. kovo mėn. Londone vykusiame LINKEDIN Partner Connect metiniame renginyje Šarūnui buvo įteiktas LINKEDIN RISING STAR apdovanojimas.
|
|
Radvilas ŠeputisEVOLVERY skaitmeninės rinkodaros strategas Padeda pradedantiesiems verslams ir rinkos lyderiams įeiti į naujas rinkas ir paleisti naujus produktus. Radvilo, kaip stratego, pagrindinė užduotis yra padėti suprasti, kaip prekės ženklas, naudodamasis skaitmeninėmis priemonėmis, gali sukurti maksimalią vertę savo klientams. Radvilas taip pat yra LiMA B marketingo vadovo kursų lektorius.
10 dalykų, kuriuos tik jūs galite žinoti apie savo klientus Vartotojo pažinimas nėra tikslas, o labiau pasekmė sustyguoto ir pastovaus proceso, kuris leidžia daryti vartotojo kelionę vis sklandesne ir paprastesne vartotojui. Vartotojo patirties žemėlapiai padės visai komandai, nuo marketingo iki logistikos, turėti bendrą suvokimą apie tai, kaip vartotojas išgyveną visą organizaciją. Vertinant vartotojo patirtį, visa eilė tyrimų ir analizės įrankių padės išsiaiškinti, kokios patirties tikisi vartotojai. |
|
Matas PociusNFQ.email komandos vadovas, LiMA valdybos narys Per karjerą sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį, šiuo metu vadovauja UAB NFQ TECHNOLOGIES el. pašto rinkodaros skyriui. Mato ir komandos sėkmingai įdiegti procesai klientams padeda patekti tarp TOP 5 pardavimų kanalų, vertinant el. pardavimų apyvartą. Matas taip pat yra LiMA valdybos narys, LiMA A sertifikuotas marketingo specialistas bei dėsto LiMA DIGITAL kursuose.
Ar „Apple Dark Mode“ įjungs žalią šviesą naujienlaiškiams marketingo mikse? Pranešimo metu apžvelgsime: |
Pirkti bilietą
Renginio programa:
SAUSIO 19 D. (antradienis) I DALIS
16:00 - 16:10 |
Renginio atidarymas |
16:10 - 16:35 |
Renata Mackevičienė | Medijų vartojimo transformacija |
16:35 - 17:00 |
Mantas Povelauskas | Spartus verslo augimas internete, kaip suderinti rezultatus su agentūra? O gal su agentūra nepakeliui? |
17:00 - 17:25 |
Adomas Jazdauskas | Kodėl nereikia sureikšminti dizaino trendų? |
17:25 - 18:00 |
Rokas Jurkevičius | Pokalbis apie tai, kaip kurti Nr.1 video turinį internete? |
SAUSIO 20 D. (trečiadienis) II DALIS
16:00 - 16:30 |
Darius Gerulis | Kaip pasiklosi, taip išsimiegosi: biudžeto nereikalaujantys strateginiai sprendimai komunikacijai |
16:30 - 16:55 |
Domantas Širvinskas | Socialiniai tinklai Lietuvoje 2021-aisiais |
16:55 - 17:20 |
Judita Vilutytė | Marketingo galimybės Spotify platformoje |
17:20 - 17:25 |
Pertrauka |
17:25 - 17:50 |
Laura Domarkė | Kaip įvaizdinę komunikaciją INSTAGRAM paversti pardavimais? |
17:50 - 18:15 |
Šarūnas Sakalauskas | Kas naujo LinkedIn 2021? |
SAUSIO 21 D. (ketvirtadienis) III DALIS
16:00 - 16:30 |
Simas Šarmavičius | El. prekybos reklamos kanalų strategija 2021-iems metams |
16:30 - 16:55 |
Milda Zarankaitė | Kaip žmogus priima sprendimą pirkti? |
16:55 - 17:20 |
Radvilas Šeputis | 10 dalykų, kuriuos tik jūs galite žinoti apie savo klientus |
17:20 - 17:25 |
Pertrauka |
17:25 - 17:50 |
Burak Ağırbaş | AdColony - elevating mobile advertising |
17:50 - 18:15 |
Matas Pocius | Ar „Apple Dark Mode“ įjungs žalią šviesą naujienlaiškiams marketingo mikse? |
Pagrindinis renginio rėmėjas:
Renginio rėmėjai:
Sritis: |
Marketingas, skaitmeninis marketingas, socialiniai tinklai |
Tema: |
Digital Marketing Update'21 |
Forma: |
Online seminaras |
Vieta: |
Online |
Data: |
2021 m. sausio 19, 20, 21 d. (antradienis, trečiadienis, ketvirtadienis) |
Trukmė: |
~ 2:15 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
Bilietas visam renginių ciklui: 49 Eur
Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt |
LiMA nariams, prasitęsusiems arba įsigijusiems narystę 2021 m.: nemokamai
|
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas) |