LiMA NARIAMS TAIKOMA NUOLAIDA
Kviečiame prisijungti prie vidinės komunikacijos sistemos!
Visų akys nukreiptos į revoliuciniu tituluojamą TikTok, o jūsų visų verslas vis dar užstrigęs Facebook? Pakeiskite tai. TikTok, parsisiųstas daugiau nei 1,5 milijardo kartų jau vadinamas ne platforma, o „gyvenimo būdu“. Tačiau Lietuvoje į TikTok traukinį verslas dar nedrįsta šokti. Dalis dvejoja, dalis neturi pakankamai žinių, kaip šį socialinį tinklą integruoti į savo komunikacijos strategiją.
Ar išnaudosite šansą būti vieni iš pirmųjų, kurie tuo pasinaudos?
KAM
Šiuos TikTok mokymus sukūrėme būtent Jums – verslui, kuris nebijo būti tendencijų priekyje. Choco Agency partneris Tomas Nemura ir kūrybos vadovas Šarūnas Šatas, padėję Pildyk TikTok paskyrą užauginti iki bevei 120 tūkstančių sekėjų, o Crafty Emily - iki net 1,4 milijono, pasidalins patirtimi ir atsakys į visus svarbiausius klausimus, kurie leis pirmuosius žingsnius žengti tvirčiau.
KALBĖSIME APIE
- Pirmas žvilgsnis į TikTok: kas tai?
- Kaip TikTok veikia?
- Kokius platformos ribojimus svarbu žinoti?
- Kokios turinio formos naudojamos TikTok? Geriausi pavyzdžiai
- TikTok ir solidus brando įvaizdis: ar suderinama?
- Reklama TikTok: ką privalote žinoti + case studies.
TRUKMĖ
Mokymų trukmė: 2 val.
KAINA - 45 Eur
KAINA LiMA nariams - 39 Eur
(Įmonėms + PVM)
REGISTRACIJA
info@atomicgarden.lt
Sritis: |
TikTok |
Vieta: |
Online |
Kaina: |
Kaina - 45 Eur |
Data ir laikas: |
Sausio 28 d., 18:00 - 20:00 |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) neatsako už renginio organizavimo ir turinio kokybę. |