Metai eina, o influencerių rinkodara vis dar muša bet kokius populiarumo ir efektyvumo rekordus. Komunikacijos ir rinkodaros specialistai influencerių rinkodarą vis labiau pradeda vertinti ne kaip prabangą, bet kaip būtinybę. Kaip influencerius įtraukti į rinkodaros sprendimus? Kokia influencerių rinkodaros padėtis Lietuvoje?
Skaitmeninės rinkodaros agentūra „SuperYou“, bendradarbiaudama su rinkos tyrimų bendrove „Kantar“, atliko tyrimą „Lietuvos influencerių reitingas“, matuojantį Lietuvos influencerių įtaigumą bei aktualumą.
Tyrimo „Lietuvos influencerių reitingas“ ataskaita atsakys į šiuos klausimus:
- Kaip 2020-aisiais atrodė influencerių rinkodara Lietuvoje?
- Kurie influenceriai užkariavo specialistų ir visuomenės simpatijas?
- Kokią strategiją rinktis, norint pradėti bendradarbiavimą su influenceriais?
- Kaip influencerius vertina rinkodaros specialistai, o kaip visuomenė?
- Kodėl (ne)verta naudotis influencerių paslaugomis?
Po ataskaitos pristatymo vyks diskusija „Nepažįstami nepažįstamiesiems: ar daroma įtaka gali atnešti teigiamų rezultatų prekės ženklui?“.
Influencerių rinkodaros ataskaitą pristatys:
|
Gintarė Surgutanovienė
„SuperYou“ verslo vystymo vadovė Gintarė turi ilgametės patirties rinkodaros srityje: profesinę karjerą pradėjo nuo rinkos tyrimų, vėliau dirbo žiniasklaidos planavimo agentūroje, šiuo metu yra verslo vystymo vadovė turinio agentūroje „SuperYou”. Socialinių tinklų discipliną dėsto Kazimiero Simonavičiaus universitete bei Edumint mokymų namuose. Prekių ženklai, su kuriais šiuo metu dirba Gintarė: Tele2, Vinted, Swedbank, Maxima. |
|
Mindaugas Lataitis
„SuperYou“ vadovas Digital agentūros „SuperYou“ vadovas. Vilniaus kolegijos, verslo vadybos fakulteto lektorius. Įvairių konferencijų pranešėjas. Rinkodaros srityje dirbantis daugiau nei 12 metų. 4 pastaruosius metus kuria strategijas ir įgyvendina įvairiausius projektus socialiniuose tinkluose. Prekių ženklai, prie kurių strategijos ar komunikacijos buvo dirbta: Tele2, IQOS, Nike, Swedbank, Lithuania. Real is beautiful, Akropolis, Ežys, Telia, MO muziejus, BENU, Kino Pasaka, Paupys, Utenos alus, Carlsberg ir kt. |
Diskusijos „Nepažįstami nepažįstamiesiems: ar daroma įtaka gali atnešti teigiamų rezultatų prekės ženklui“ dalyviai:
|
Skaistė Varnienė
KANTAR TNS LT rinkos tyrimų vadovė Skaistė turi 16 metų patirtį rinkos ir socialinių tyrimų srityje. Šiuo metu Kantar (TNS LT) rinkos tyrimų vadovė. Patirtis: projektų vadovė SIC Rinkos tyrimai, UAB; TNS Gallup, UAB; vyresnioji projektų vadovė Gfk Baltic, RAĮ. Dėstytoja, lektorė Vilniaus universiteto Tarptautinio verslo mokykloje. Patirtis valdyti sudėtingus kiekybinius rinkos tyrimų projektus - nuo pasiūlymo stadijos, metodologijos pritaikymo iki galutinės ataskaitos pristatymo. Vykdomi prekės ženklo vystymo ir viso PŽ gyvavimo proceso tyrimai, optimaliausios kainos nustatymo, produkto koncepto kūrimo, vidinės ir išorinės komunikacijos, aptarnavimo pasitenkinimo tyrimai (B2C ir B2B sektoriuose) ir pan. |
|
Gintarė Maigytė
SWEDBANK AB, rinkodaros srities vadovė Gintarės patirtis rinkodaros srityje – kiek daugiau nei 7 metai, patirtį sukaupė mažmeninės prekybos, energetikos ir bankinių paslaugų sektoriuose. Pastaruosius trejus metus dirba SWEDBANK pardavimų valdymo ir rinkodaros departamente ir kuruoja SWEDBANK Jaunimo programą. |
|
Milda Monstavičiūtė
NIKE prekės ženklo vadovė Lietuvoje Milda NIKE dirba jau 9 metus, tad projektų būta labai daug ir įvairių – nuo pirmų masinių WE RUN VILNIUS renginių ir bėgimo kultūros sukūrimo Lietuvoje, kedų kultūros puoselėjimo ir auginimo iki naujų parduotuvių atidarymo ir projektų su atletais, ambasadoriais. Per tuos metus socialiniai tinklai ir jų įtaka labai išaugo, tad keitėsi ir visa prekės ženklo komunikacija. Bet mūsų šūkis “JUST DO IT”, tad neįgyvendinamų projektų nėra. |
|
Gintarė Surgutanovienė
„SuperYou“ verslo vystymo vadovė Gintarė turi ilgametės patirties rinkodaros srityje: profesinę karjerą pradėjo nuo rinkos tyrimų, vėliau dirbo žiniasklaidos planavimo agentūroje, šiuo metu yra verslo vystymo vadovė turinio agentūroje „SuperYou”. Socialinių tinklų discipliną dėsto Kazimiero Simonavičiaus universitete bei Edumint mokymų namuose. Prekių ženklai, su kuriais šiuo metu dirba Gintarė: Tele2, Vinted, Swedbank, Maxima. |
|
Mindaugas Lataitis
„SuperYou“ vadovas Digital agentūros „SuperYou“ vadovas. Vilniaus kolegijos, verslo vadybos fakulteto lektorius. Įvairių konferencijų pranešėjas. Rinkodaros srityje dirbantis daugiau nei 12 metų. 4 pastaruosius metus kuria strategijas ir įgyvendina įvairiausius projektus socialiniuose tinkluose. Prekių ženklai, prie kurių strategijos ar komunikacijos buvo dirbta: Tele2, IQOS, Nike, Swedbank, Lithuania. Real is beautiful, Akropolis, Ežys, Telia, MO muziejus, BENU, Kino Pasaka, Paupys, Utenos alus, Carlsberg ir kt. |
Renginio programa
16:00 - 16:45 |
Gintarė Surgutanovienė ir Mindaugas Lataitis | Influencerių rinkodaros ataskaitos pristatymas |
16:45 - 16:50 | Pertrauka |
16:50 - 17:50 |
Diskusija „Nepažįstami nepažįstamiesiems: ar daroma įtaka gali atnešti teigiamų rezultatų prekės ženklui“ |
Renginio rėmėjai
Forma: |
Seminaras |
Data: |
2021 m. vasario 25 d. (ketvirtadienis) 16:00 val. |
Trukmė: |
~ 2 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Prisijungimo nuoroda: |
Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams susitikimo nuorodą ir prisijungimo duomenis. |
Dalyvio mokestis: |
Bilieto kaina: 29 Eur |
LiMA nariams pratęsusiems arba įsigijusiems narystę 2021 m.: nemokamai |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai |