Pradžia

[pro] LiMA B kursų demo sesija su Benu Adomavičiumi. Kaip priimti sprendimą dėl prekės ženklo pozicionavimo?

[pro] LiMA B kursų demo sesija su Benu Adomavičiumi. Kaip priimti sprendimą dėl prekės ženklo...

[pro] LiMA B kursų demo sesija su Benu Adomavičiumi. Kaip priimti sprendimą dėl prekės ženklo pozicionavimo?

2021-02-24 17:00, Online | Dalyvauja: 57 Registracijos terminas: 2021-02-24

 Praktinė verslo atvejo analizės sesija, skirta marketingo vadovams!

Kuo intuityvus, „sveiku protu“ pagrįstas sprendimas skiriasi nuo to, kurį vadovas priima sistemingai taikydamas kompleksinius modelius ir įžvalgas? Kaip priimti strateginį sprendimą?

Sėkmingų įmonių strateginiai sprendimai atrodo lengvai priimami ir iš karto „pataikantys į taikinį“. Visgi, sėkmingų įmonių sprendimo priėmėjai teigia, kad šie sprendimai nėra paremti nuojauta, o yra išsamių analizių, teorijos metodų ir modelių taikymo principų praktikoje rezultatas. Sistemingi vadovo sprendimai pagal kompleksinius modelius ir įžvalgas visada bus daug kartų EFEKTYVESNI.

Būtent todėl nagrinėjant verslo atvejus (angl. case) ir pritaikius teorines žinias, galite pasisemti daug daugiau patirties Jūsų įmonės marketingo uždavinių sprendimui.

Šios praktinės demo sesijos metu, remiantis „Smartick“ realiu verslo atveju, dalyviai nagrinės:

  • prekės ženklo pozicionavimą;
  • nemokamų vartotojų pavertimo mokamais klientais sprendimus;
  • produkto kainos nustatymo metodus;
  • prekės ženklą plėtimo vietinėje ar tarptautinėje rinkoje veiksmus.

Renginys skirtas: marketingo, prekės ženklų vadovams arba norintiems jais tapti bei visiems besidomintiems LiMA B marketingo vadovo kursais.

Pasiruošimas ir dalyvavimas praktinėje demo sesijoje: 

  • Užsiregistravę į sesiją, gausite parengtą verslo atvejį Smartick vs. Khan Academy: A Marketing Strategy for Moving Free Users to a Paying Model". Atvejis yra ~ 10 lapų apimties ir anglų kalba. 
  • Perskaitykite atvejį bent du kartus: pirmą kartą situacijos apžvalgai, antrą kartą – detalių įsiminimui.
  • Sesijos metu moderatorius užduos klausimus ir pristatydamas konkrečius analitinius įrankius ves grupę link sprendimo.
  • Būkite pasiruošę aktyviai dalyvauti.
  • Sesijos pabaigoje aptarsite, kas padėjo rasti sprendimą, ir ko dar galima išmokti LiMA B sertifikuoto marketingo vadovo kursuose.

Ši sesija remiasi LiMA B sertifikuoto marketingo vadovo kursų metodais, kurie yra pagrįsti sprendimo priėmimo kompetencijų ugdymu. LiMA B marketingo vadovo kursų metu:

  • Vadovaujamasi konkrečiu verslo atveju ir jo analize (ang. case analysis).
  • Išmokstama teisingai nustatyti problemą ir pritaikyti jos sprendimui konkretų įrankį (teorinį modelį ar analizės principą).
  • Marketingo profesionalų grupėje išmokstama dalintis bet kokia kylančia mintimi ir argumentuotai reaguoti į kolegų pasiūlymus.
  • Patyręs lektorius katalizuoja asmenines bei grupines įžvalgas, teoriją ir sprendimo priėmimo dinamiką.
  • Plačiau apie LiMA B marketingo vadovo kursus skaitykite čia

 

Sesijos lektorius ir moderatorius:

 

Benas Adomavičius

 

ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto strateginio valdymo modulio vadovas, įmonių bendraturtis ir konsultantas, LiMA A kursų lektorius ir LiMA B kursų pagrindinis lektorius.

 

Šio susitikimo metu kviečiame išsamiau susipažinti ir su LiMA kvalifikaciniai marketingo kursais. Įsigyjant LiMA B sertifikavimo kursus pavasario semestrui (pradžia 2021 m. kovo 16 d.), šios praktinės sesijos mokestis bus įskaičiuotas į programos kainą.


Renginio programa:

17:00 - 17:20

Trumpas LiMA B marketingo vadovo kursų programos pristatymas

17:20 - 18:45

Atvejo analizė | Benas Adomavičius

18:45 - 19:00

Diskusija: kaip atvejo analizės padeda mokytis, kas liudija marketingo vadovo žinias.

Atsakymai į kylančius klausimus apie nagrinėtą temą bei LiMA B kursų programą.

Registracija į renginį vyksta iki vasario 24 d. 16:00.

Sritis:

Marketingas, LiMA sertifikavimas

Skirta:

Marketingo vadovams arba norintiems jais tapti

Forma:

Praktinė atvejo analizė

Data:

2021 m. vasario 24 d. (trečiadienis) 17:00 val.

Trukmė:

~ 2 val.

Organizatorius:

LiMA ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams susitikimo nuorodą ir prisijungimo duomenis.

Kontaktinis asmuo:

LiMA sertifikavimo vadovė Veronika Davidovičienė

sertifikavimas@lima.lt 

+370 635 11789

Dalyvio mokestis:

Svečiams: 60 Eur

LiMA nariams: 29 Eur

Su LiMA seminarų abonementu: 35 Eur

 

Baigusiems LiMA A arba LiMA B sertifikavimo kursus: nemokamai

Užsiregistravusiems į LiMA A, LiMA B, LiMA DIGITAL sertifikavimo kursus nuo 2021 m. vasario arba kovo: nemokamai

 

Įsigijus LiMA A sertifikavimo, LiMA DIGITAL sertifikavimo arba LiMA B sertifikavimo kursus pavasario semestrui: nemokamai

Registracija į renginį vyksta iki vasario 24 d. 16:00.

Bilietų grąžinimo politika