Praktinė verslo atvejo analizės sesija, skirta marketingo vadovams!
Kuo intuityvus, „sveiku protu“ pagrįstas sprendimas skiriasi nuo to, kurį vadovas priima sistemingai taikydamas kompleksinius modelius ir įžvalgas? Kaip priimti strateginį sprendimą?
Sėkmingų įmonių strateginiai sprendimai atrodo lengvai priimami ir iš karto „pataikantys į taikinį“. Visgi, sėkmingų įmonių sprendimo priėmėjai teigia, kad šie sprendimai nėra paremti nuojauta, o yra išsamių analizių, teorijos metodų ir modelių taikymo principų praktikoje rezultatas. Sistemingi vadovo sprendimai pagal kompleksinius modelius ir įžvalgas visada bus daug kartų EFEKTYVESNI.
Būtent todėl nagrinėjant verslo atvejus (angl. case) ir pritaikius teorines žinias, galite pasisemti daug daugiau patirties Jūsų įmonės marketingo uždavinių sprendimui.
Šios praktinės demo sesijos metu, remiantis „Smartick“ realiu verslo atveju, dalyviai nagrinės:
Renginys skirtas: marketingo, prekės ženklų vadovams arba norintiems jais tapti bei visiems besidomintiems LiMA B marketingo vadovo kursais.
Pasiruošimas ir dalyvavimas praktinėje demo sesijoje:
Ši sesija remiasi LiMA B sertifikuoto marketingo vadovo kursų metodais, kurie yra pagrįsti sprendimo priėmimo kompetencijų ugdymu. LiMA B marketingo vadovo kursų metu:
Sesijos lektorius ir moderatorius:
|
Benas Adomavičius
ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto strateginio valdymo modulio vadovas, įmonių bendraturtis ir konsultantas, LiMA A kursų lektorius ir LiMA B kursų pagrindinis lektorius. |
Šio susitikimo metu kviečiame išsamiau susipažinti ir su LiMA kvalifikaciniai marketingo kursais. Įsigyjant LiMA B sertifikavimo kursus pavasario semestrui (pradžia 2021 m. kovo 16 d.), šios praktinės sesijos mokestis bus įskaičiuotas į programos kainą.
Renginio programa:
17:00 - 17:20 |
Trumpas LiMA B marketingo vadovo kursų programos pristatymas |
17:20 - 18:45 |
Atvejo analizė | Benas Adomavičius |
18:45 - 19:00 |
Diskusija: kaip atvejo analizės padeda mokytis, kas liudija marketingo vadovo žinias. Atsakymai į kylančius klausimus apie nagrinėtą temą bei LiMA B kursų programą. |
Registracija į renginį vyksta iki vasario 24 d. 16:00.
Sritis: |
Marketingas, LiMA sertifikavimas |
Skirta: |
Marketingo vadovams arba norintiems jais tapti |
Forma: |
Praktinė atvejo analizė |
Data: |
2021 m. vasario 24 d. (trečiadienis) 17:00 val. |
Trukmė: |
~ 2 val. |
Organizatorius: |
LiMA ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas |
Prisijungimo nuoroda: |
Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams susitikimo nuorodą ir prisijungimo duomenis. |
Kontaktinis asmuo: |
LiMA sertifikavimo vadovė Veronika Davidovičienė +370 635 11789 |
Dalyvio mokestis: |
Svečiams: 60 Eur LiMA nariams: 29 Eur Su LiMA seminarų abonementu: 35 Eur
Baigusiems LiMA A arba LiMA B sertifikavimo kursus: nemokamai Užsiregistravusiems į LiMA A, LiMA B, LiMA DIGITAL sertifikavimo kursus nuo 2021 m. vasario arba kovo: nemokamai
Įsigijus LiMA A sertifikavimo, LiMA DIGITAL sertifikavimo arba LiMA B sertifikavimo kursus pavasario semestrui: nemokamai |