Agile metodologija sukurta ir dažniausiai naudojama IT programų kūrimui, tačiau pradedama plačiau naudoti ir kitose srityse. Naudojantis Agile procesu, organizacijos pagreitina sprendimus, sutrumpina darbo atlikimo laikotarpį ir padeda pristatyti atliktus darbus laiku. Kitaip tariant, Agile komandos įgauna konkurencinio pranašumo rinkoje.
Ko marketingistai gali išmokti iš IT, siekdami efektyvinti savo komandos darbą? Kaip pritaikyti Agile dirbant su marketingu?
Seminaro tikslas: supažindinti dalyvius su Agile metodologijos pritaikymu marketingo ir komunikacijos skyriuose.
Seminaras skirtas: marketingo komandų vadovams, marketingo projektų vadovams ir visiems, kurie atsakingi arba valdo marketingo procesus ir nori juos pagerinti.
Seminaro metu dalyviai išsamiai susipažins su:
• Agile metodologija ir kaip ją gali pritaikyti dirbant su marketingu;
• Kas yra Scrum’as ir kuo jis gali būti naudingas marketingui;
• Kaip šias sistemas pritaikyti savo komandoje (turinio kūrimo, SEO, PR ar visame marketingo skyriuje);
• Kur rasti ir kaip naudotis įrankiais skirtais Agile sistemai.
Renginio lektorė:
Renginio rėmėjai
Pagrindinė renginio informacija:
Forma: |
Online seminaras |
Data: |
2021 m. vasario 22 d. (pirmadienis) 16:00 val. |
Trukmė: |
~1 val. |
Organizatorius: |
Oxylabs ir LiMA administracija, info@lima.lt |
Prisijungimo nuoroda: |
Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis. |
Dalyvio mokestis: |
Bilieto kaina: 29 Eur
|
|
LiMA nariams pratęsusiems arba įsigijusiems narystę 2021 m.: nemokamai
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? |
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas) |