Pradžia

Europos marketingo konfederacijos tyrimo „Marketing Agenda 2021“ pristatymas ir Europos CMO diskusija

Europos marketingo konfederacijos tyrimo „Marketing Agenda 2021“ pristatymas ir Europos CMO...

Europos marketingo konfederacijos tyrimo „Marketing Agenda 2021“ pristatymas ir Europos CMO diskusija

2021-02-23 15:30, Online | Dalyvauja: 218 Registracijos terminas: 2021-02-23




Europos marketingo konfederacijos tyrimo „Marketing Agenda 2021“ pristatymas ir Europos CMO diskusija

Europos marketingo konfederacija (EMC) jau trečią kartą organizavo tarptautinį marketingo tendencijų tyrimą European Marketing Agenda 2021. Tyrimu siekiama surinkti išsamias įžvalgas apie iššūkius, su kuriais susiduria Europos CMO, ir nustatyti marketingo tendencijas, kurių galima tikėtis 2021 m.

Buvo apklausta beveik 4 800 tūkst. Europos marketingo ir pardavimų vadovų. 
2020 m. gruodžio mėnesį naujausią tyrimą Lietuvoje vykdė EMC narė Lietuvos marketingo asociacija. 

Pirmą kartą organizuojamas tarptautinis tyrimo European Marketing Agenda 2021 rezultatų pristatymo renginys.

Renginio dalyviai:

  

Ralf Strauss

EMC valdybos pirmininkas (DMV, Vokietija)

  

Prof. Jonathan Deacon

EMC vicepirmininkas (CIM, Jungtinė Karalystė)

  

Kristina Mažeikytė

„Ikea Group“ marketingo vadovė Baltijos šalims (Lietuva)

  

Ulrich Klenke

„Deutsche Telekom“ prekės ženklo vadovas (Vokietija)

  

Freddie Hospedales

„ERM Sustainability Consultancy“ marketingo vadovas (Jungtinė Karalystė)

  

Petra Čadež

„SBU Savoury Spreads at Atlantic Grupa“ marketingo direktorė (Slovėnija)

  

Christoph Eisinger

„Ski Amadé“ vykdomasis direktorius (Austrija)

  

Erwin Eikema

„Noordhoff“ marketingo vadovas (Nyderlandai)

Renginio programa:

• Renginio atidarymas – EMC vicepirmininkas prof. Jonathan Deacon (CIM, Jungtinė Karalystė)
• Tyrimo „European Marketing Agenda 2021“ rezultatų pristatymas – EMC valdybos pirmininkas Ralf Strauss (DMV, Vokietija)
• Europos marketingo vadovų įžvalgos ir diskusija apie „Covid-19“ pasekmes, svarbiausias marketingo vadovų valdymo sritis ir iššūkius 2021 metais.
• Pranešėjai:

          – Ulrich Klenke, „Deutsche Telekom“ prekės ženklo vadovas (Vokietija)
          – Freddie Hospedales, „ERM Sustainability Consultancy“ marketingo vadovas (Jungtinė Karalystė)
          – Petra Čadež, „SBU Savoury Spreads at Atlantic Grupa“ marketingo direktorė (Slovėnija)
          – Kristina Mažeikytė, „Ikea Group“ marketingo vadovė Baltijos šalims (Lietuva)
          – Christoph Eisinger, „Ski Amadé“ vykdomasis direktorius (Austrija)
          – Erwin Eikema, „Noordhoff“ marketingo vadovas (Nyderlandai)
• Diskusija su renginyje dalyvaujančiais Europos marketingo vadovais: 

          – Diskusijos moderatorius - EMC vicepirmininkas prof. Jonathan Deacon (CIM, Jungtinė Karalystė)
• Renginio uždarymas – EMC valdybos pirmininkas Ralf Strauss ir EMC vicepirmininkas prof. Jonathan Deacon

Pagrindinė renginio informacija:

Renginys vyks anglų kalba!
Renginys skirtas: įmonių direktoriams, marketingo vadovams, prekės ženklo vadovams ir norintiems jais tapti.
Data ir laikas:
 
vasario 23 d., 15:30-17:00, online formatu.

Renginys nemokamas, tačiau būtina registracija! Registracija priimama iki vasario 23 d. 10:00 val.

REGISTRACIJA

 

Organizatorius:

Europos marketingo konfederacija ir Lietuvos marketingo asociacija

Sritis:

Marketingo tendencijos, tyrimo pristatymas, diskusija

Vieta:

Online

Data ir laikas:

2021 m. vasario 23 d., 15:30 - 17:00

Prisijungimo nuoroda:

Artėjant renginiui, renginio organizatorius EMC dalyviams atsiųs registracijoje nurodytu el. paštu prisijungimus prie online renginio.

Kaina: 

Nemokamas renginys, būtina registracija!

Registracija: 

Registracija priimama iki vasario 23 d. 15:00 val.
Registruotis →