Dviejų dalių LiMA vadybos akademijos seminaras-mokymas apie KPI diegimą marketingo departamente:
1. Marketingo departamento KPI (angl. key performance indicator), t.y. tikslų ir siekiamų rodiklių, nustatymas, diegimas bei stebėsena. Rūta Gaudiešienė, SIC marketingo vadovė.
2. "Švyturys-Utenos alus" pavyzdys. Laimis Balčiūnas, marketingo direktorius.
PROGRAMA:
12.30 – 13.00 |
Registracija, kava |
13.00 – 15:00 |
Marketingo departamento KPI (angl. key performance indicator), t.y. tikslų ir siekiamų rodiklių, nustatymas, diegimas bei stebėsena. Diskusijos, klausimai, praktiniai patarimai, konkursų brief‘ų pavyzdžiai. Rūta Gaudiešienė, SIC marketingo vadovė |
15.00 – 15.20 |
Kavos pertraukėlė |
15.20 – 17.00 |
"Švyturys-Utenos alus" atvejis. Diskusijos, klausimai, praktiniai patarimai. Laimis Balčiūnas, "Švyturys-Utenos alus" marketingo direktorius, ir Rūta Gaudiešienė, SIC marketingo vadovė
|
Pastaba: programa preliminari, laikai nėra griežti, trukmė priklausys nuo klausimų, kylančių diskusijų ir auditorijos įsitraukimo
Sritis: |
Marketingo vadyba |
Tema: |
KPI diegimas |
Skirta: |
Marketingo, komercijos, S&M (sales&marketing), mažmenos, komunikacijos vadovams, taip pat įmonių vadovams ar kitiems, atsakingiems už tikslų bei rodiklių identifikavimą, komandos struktūrą ir motyvaciją, veiksmų planavimą bei stebėseną |
Forma: |
LiMA vadybos akademijos mokymai |
Vieta: |
Bus patikslinta |
Automobilių parkavimas: |
Bus patikslinta |
Data: |
2015 m. sausio 15 d. (ketvirtadienis) 13:00-17:00 nuo 12:30 - registracija, kava |
Trukmė: |
4 val. |
Organizatorius: |
LiMA direktorius |
Dalyvio mokestis: |
LiMA nariams: 30 € (103 Lt) + PVM |
100% pinigų grąžinimo garantija. Jei būsite nusivylę mokymais, praneškite per 1 darbo dieną ir Jums grąžinsime sumokėtą įmoką be jokių papildomų klausimų.
Pastaba: neatvykus į mokymus pinigai negrąžinami.