Pradžia

Privatūs prekių ženklai: strategija, tendencijos ir perspektyvos

Privatūs prekių ženklai: strategija, tendencijos ir perspektyvos

Privatūs prekių ženklai: strategija, tendencijos ir perspektyvos

2021-03-23 15:00, Online | Dalyvauja: 269 Registracijos terminas: 2021-03-23

Privatūs prekiniai ženklai užima vis didesnę rinkos dalį. Anksčiau mažmeninių prekybos tinklų lentynose atsirasdavę siekiant kainos pranašumo, šiandien jie virsta savarankiškais prekiniais ženklais. Kas privačių prekinių ženklų rinkoje laukia ateityje?

Renginio metu išgirsite:
• Kada, kaip ir kodėl atsirado privatūs prekiniai ženklai?
• Kodėl privatūs prekiniai ženklai turėtų būti Jūsų įmonės strategijos dalis?
• Kaip per metus vystėsi ir keitėsi privačių prekinių ženklų koncepcija?
• Kaip keitėsi produktų pakuotės? Kodėl privatūs prekiniai ženklai vis dažniau siekia užmegzti dialogą su vartotoju?
• Kaip kiti rinkos žaidėjai (ypač gamintojai) mato privačius prekės ženklus?
• Kaip užtikrinti, kad įvedus privatų prekės ženklą, jis ne kanibalizuotų kitus stiprius prekinius ženklus, bet tik dar labiau padėtų auginti kategorijos pardavimus?

Renginys skirtas:
Marketingo, pardavimų ir verslo vystymo specialistams ir vadovams bei visiems, kurie domisi privačių prekės ženklų, mažmenine prekyba ir retail marketingu.

Renginio pranešėjai:

 

 

 

Privataus prekės ženklo marketingo strategija

Vis labiau įsibėgėjant internetinei prekybai privačių prekinių ženklų savarankiškumas tampa vis labiau aktualus. Ko reikia, kad privatus prekinis ženklas taptų savarankiškas? Kokia įmonei iš to nauda?  Ko galima pasimokyti iš ŽIEDĖS atvejo?

Viktorija Labutina, GINTARINĖ VAISTINĖ, privačių prekinių ženklų projektų vadovė
Marketingo srityje Viktorija Labutina dirba jau 13 metų. Šiuo metu yra atsakinga už Gintarinės Vaistinės privačių prekinių ženklų marketingo strategijos vykdymą: ŽIEDĖ, AMBIO, AmediPlus, VitaDay ir daugelį kitų. Gintarinė Vaistinė taip pat atstovauja ir pasaulinius prekinius ženklus (Jamieson, Philips Avent), kuriems atlieka ne tik distribuciją bet ir marketingo paslaugas, todėl lengvai gali palyginti privačių ir neprivačių prekinių ženklų marketingo plonybes.

 

 

 

Privačių prekių ženklų istorija bei tendencijos

Ar žinote, kada ir kaip prasidėjo privačių prekinių ženklų verslas? Pranešimo metu bus trumpai apžvelgta, kaip privatūs prekiniai ženklai atrodė seniau ir kaip jie vystėsi. Iš kur atsiranda jų poreikis, kaip jie atrodo dabar? Ar privatūs prekiniai ženklai – mūsų ateitis?

Ieva Paulauskienė, SIROMED PHARMA privataus prekės ženklo verslo vystymo vadovė
Ieva Paulauskienė daugiau kaip 10 metų dirba su  „Euroapotheca“ grupės įmonių vaistinėmis pardavimų, komercijos srityse, yra dirbusi Ukrainoje (vaistinių tinklo sukūrimas bei jo pardavimas), Lenkijoje (vaistinių tinklo CEO), o šiuo metu aktyviai dalyvauja privačių prekinių ženklų verslo vystyme“.

 

 

 

Privatūs prekiniai ženklai - įmonės strategijos dalis

Kokios yra prekinių ženklų vystymosi tendencijos? Kaip kinta pirkėjų požiūris į privačius prekinius ženklus?  Kokie privačių prekinių ženklų iššūkiai ir galimybės? Ar pirkėjai atpažįsta privačius prekinius ženklus ir kodėl juos perka? Kaip atrodo IKI privačių prekinių ženklų evoliucija ir kas laukia toliau?

Audra Urbonavičienė, PALINK privačių prekinių ženklų skyriaus vadovė
Audra Urbonavičienė paskutinius 3 metus dirba PALINK privačių prekinių ženklų skyriaus vadove, prieš tai yra dirbusi įvairiuose kituose versluose paslaugų, gamybinėje ir prekybinėje srityse. Kaip vieną iš didžiausių pasiekimų vertina galimybę dirbti multikultūrinėje, dinamiškoje aplinkoje. Kasdienis darbas – dalyvauti įmonių strategijos kūrime, o paskui ją adaptuoti, keičiantis rinkos situacijai.

 

 

 

Pokyčiai ir tendencijos privačių prekinių ženklų pakuotėse

Anksčiau privačių prekinių ženklų produktai būdavo kuo paprastesnio dizaino, su konkurentais kovojantys daugiausia kaina. Šiandien kokybės siekis produktų pakuotėse išaugęs, vartotojams nebeįdomu pigios bendrinės alternatyvos - jiems svarbu aukštesnė kokybė, patraukli išvaizda. Negana to, pasaulinės tendencijos skatina gamintojus ne tik būti atviresnius, o svarbiausiai - megzti dialogą su vartotoju. Kodėl tai vyksta ir kas skatina šią transformaciją?

Gabija Platūkytė, GREAT & GOLDEN dizaino vadovė

Gabija Platūkytė vadovauja ir užima vyriausios dizainerės poziciją GREAT & GOLDEN ženklodaros ir pakuočių studijoje. Prieš tai dirbo vyresniąja dizainere pakuočių agentūroje ETIQUETTE, praėjusiais metais dalyvavo NAPA konkurso komisijoje. Didžiausi ir įsimintiniausi projektai: limituoto leidimo 100 000 unikalaus dizaino „Lithuanian Vodka“ projektas, „Švyturio Ekstra“ atnaujinimas, „Kilig“ prekės ženklo kūrimas ir pakuotės, „Vilniaus duonos“, „Green Feel’s“ kosmetikos, „Super Garden“, „Gyvas Medus“ ir „La Naya“ šokoladų pakuotės.

 

 

 

Gamintojo perspektyva: kasdienybė, kuriant (privatų) prekinį ženklą ir konkuruojant su prekybos tinklų privačiais prekiniais ženklais Lietuvos rinkoje

Gamintojas, turintis stiprų prekinį ženklą, susiduria su plėtros problema. Su savo gamykloje gaminamais produktais Lietuvos rinkoje nebegali augti, nes svari rinkos dalis jau užimta ir pagrindinis tikslas yra rinkos dalies išlaikymas. Kuriant strategiją, į kokias kitas kategorijas su savo prekiniu ženklu galima plėstis, atsiranda dvi išeitys: plėsti savo gamybą arba neinvestuojant į naują įrangą, pasigaminti produktą pas kitą gamintoją. Įmonės, turinčios stiprų prekinį ženklą, ir mažmeninio tinklo, turinčio privačią etiketę, pagrindinis tikslas turi būti bendras - kartu dirbti ties kategorijos auginimu!

Indrė Šilinikienė, ŠVENČIONIŲ VAISTAŽOLĖS prekinio ženklo vadovė
Indrė Šilinikienė pardavimuose dirba visą savo karjerą, o šiuo metu yra „Švenčionių vaistažolės" prekinio ženklo vadovė. Įmonėje yra atsakinga už farmacijai skirtų produktų pardavimus ir strategiją, taip pat naujų prekinių ženklų ir produktų kūrimą ir jų realizaciją Baltijos šalių rinkoje. Paskutinis komandos projektas - maisto papildų „Acorus Balance“ linija, pradėta kurti 2019 m. ir šiuo metu sudaryta iš 30 SKU.“.

Renginio programa

15:00 – 15:30

Ieva Paulauskienė | Privačių prekių ženklų istorija bei tendencijos

15:30 – 15:55 Audra Urbonavičienė | Privatūs prekiniai ženklai - įmonės strategijos dalis
15:55 – 16:20 Viktorija Labutina | Privataus prekės ženklo marketingo strategija
16:20 – 16:30 Trumpa pertrauka
16:30 – 16:55 Gabija Platūkytė | Pokyčiai ir tendencijos privačių prekinių ženklų pakuotėse
16:55 – 17:20 Indrė Šilinikienė | Gamintojo perspektyva: kasdienybė, kuriant (privatų) prekinį ženklą ir konkuruojant su prekybos tinklų privačiais prekiniais ženklais Lietuvos rinkoje

Renginio rėmėjai


Tema:

Privatūs prekės ženklai, mažmeninė prekyba, retail marketingas

Forma:

Seminaras

Data:

2021 m. kovo 23 d. (antradienis) 15:00 val.

Trukmė:

~ 2,5 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams susitikimo nuorodą ir prisijungimo duomenis.

Dalyvio mokestis:

Bilieto kaina: 39 Eur

Registruotis →

Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt

 

LiMA nariams pratęsusiems arba įsigijusiems narystę 2021 m.: nemokamai

Registracija LiMA nariams →

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas?

Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai
3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)
Įsigykite seminarų abonementą →

Bilietų grąžinimo politika