Privatūs prekiniai ženklai užima vis didesnę rinkos dalį. Anksčiau mažmeninių prekybos tinklų lentynose atsirasdavę siekiant kainos pranašumo, šiandien jie virsta savarankiškais prekiniais ženklais. Kas privačių prekinių ženklų rinkoje laukia ateityje?
Renginio metu išgirsite:
• Kada, kaip ir kodėl atsirado privatūs prekiniai ženklai?
• Kodėl privatūs prekiniai ženklai turėtų būti Jūsų įmonės strategijos dalis?
• Kaip per metus vystėsi ir keitėsi privačių prekinių ženklų koncepcija?
• Kaip keitėsi produktų pakuotės? Kodėl privatūs prekiniai ženklai vis dažniau siekia užmegzti dialogą su vartotoju?
• Kaip kiti rinkos žaidėjai (ypač gamintojai) mato privačius prekės ženklus?
• Kaip užtikrinti, kad įvedus privatų prekės ženklą, jis ne kanibalizuotų kitus stiprius prekinius ženklus, bet tik dar labiau padėtų auginti kategorijos pardavimus?
Renginys skirtas:
Marketingo, pardavimų ir verslo vystymo specialistams ir vadovams bei visiems, kurie domisi privačių prekės ženklų, mažmenine prekyba ir retail marketingu.
Renginio pranešėjai:
|
Privataus prekės ženklo marketingo strategija
Vis labiau įsibėgėjant internetinei prekybai privačių prekinių ženklų savarankiškumas tampa vis labiau aktualus. Ko reikia, kad privatus prekinis ženklas taptų savarankiškas? Kokia įmonei iš to nauda? Ko galima pasimokyti iš ŽIEDĖS atvejo? |
|
Privačių prekių ženklų istorija bei tendencijos
Ar žinote, kada ir kaip prasidėjo privačių prekinių ženklų verslas? Pranešimo metu bus trumpai apžvelgta, kaip privatūs prekiniai ženklai atrodė seniau ir kaip jie vystėsi. Iš kur atsiranda jų poreikis, kaip jie atrodo dabar? Ar privatūs prekiniai ženklai – mūsų ateitis? |
|
Privatūs prekiniai ženklai - įmonės strategijos dalisKokios yra prekinių ženklų vystymosi tendencijos? Kaip kinta pirkėjų požiūris į privačius prekinius ženklus? Kokie privačių prekinių ženklų iššūkiai ir galimybės? Ar pirkėjai atpažįsta privačius prekinius ženklus ir kodėl juos perka? Kaip atrodo IKI privačių prekinių ženklų evoliucija ir kas laukia toliau? |
|
Pokyčiai ir tendencijos privačių prekinių ženklų pakuotėse
Anksčiau privačių prekinių ženklų produktai būdavo kuo paprastesnio dizaino, su konkurentais kovojantys daugiausia kaina. Šiandien kokybės siekis produktų pakuotėse išaugęs, vartotojams nebeįdomu pigios bendrinės alternatyvos - jiems svarbu aukštesnė kokybė, patraukli išvaizda. Negana to, pasaulinės tendencijos skatina gamintojus ne tik būti atviresnius, o svarbiausiai - megzti dialogą su vartotoju. Kodėl tai vyksta ir kas skatina šią transformaciją? Gabija Platūkytė vadovauja ir užima vyriausios dizainerės poziciją GREAT & GOLDEN ženklodaros ir pakuočių studijoje. Prieš tai dirbo vyresniąja dizainere pakuočių agentūroje ETIQUETTE, praėjusiais metais dalyvavo NAPA konkurso komisijoje. Didžiausi ir įsimintiniausi projektai: limituoto leidimo 100 000 unikalaus dizaino „Lithuanian Vodka“ projektas, „Švyturio Ekstra“ atnaujinimas, „Kilig“ prekės ženklo kūrimas ir pakuotės, „Vilniaus duonos“, „Green Feel’s“ kosmetikos, „Super Garden“, „Gyvas Medus“ ir „La Naya“ šokoladų pakuotės. |
|
Gamintojo perspektyva: kasdienybė, kuriant (privatų) prekinį ženklą ir konkuruojant su prekybos tinklų privačiais prekiniais ženklais Lietuvos rinkoje
Gamintojas, turintis stiprų prekinį ženklą, susiduria su plėtros problema. Su savo gamykloje gaminamais produktais Lietuvos rinkoje nebegali augti, nes svari rinkos dalis jau užimta ir pagrindinis tikslas yra rinkos dalies išlaikymas. Kuriant strategiją, į kokias kitas kategorijas su savo prekiniu ženklu galima plėstis, atsiranda dvi išeitys: plėsti savo gamybą arba neinvestuojant į naują įrangą, pasigaminti produktą pas kitą gamintoją. Įmonės, turinčios stiprų prekinį ženklą, ir mažmeninio tinklo, turinčio privačią etiketę, pagrindinis tikslas turi būti bendras - kartu dirbti ties kategorijos auginimu! |
Renginio programa
15:00 – 15:30 |
Ieva Paulauskienė | Privačių prekių ženklų istorija bei tendencijos |
15:30 – 15:55 | Audra Urbonavičienė | Privatūs prekiniai ženklai - įmonės strategijos dalis |
15:55 – 16:20 | Viktorija Labutina | Privataus prekės ženklo marketingo strategija |
16:20 – 16:30 | Trumpa pertrauka |
16:30 – 16:55 | Gabija Platūkytė | Pokyčiai ir tendencijos privačių prekinių ženklų pakuotėse |
16:55 – 17:20 | Indrė Šilinikienė | Gamintojo perspektyva: kasdienybė, kuriant (privatų) prekinį ženklą ir konkuruojant su prekybos tinklų privačiais prekiniais ženklais Lietuvos rinkoje |
Renginio rėmėjai
Tema: |
Privatūs prekės ženklai, mažmeninė prekyba, retail marketingas |
Forma: |
Seminaras |
Data: |
2021 m. kovo 23 d. (antradienis) 15:00 val. |
Trukmė: |
~ 2,5 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Prisijungimo nuoroda: |
Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams susitikimo nuorodą ir prisijungimo duomenis. |
Dalyvio mokestis: |
Bilieto kaina: 39 Eur |
LiMA nariams pratęsusiems arba įsigijusiems narystę 2021 m.: nemokamai |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai |