Pradžia

Sertifikuoto marketingo vadovo (LiMA B) kursai

Sertifikuoto marketingo vadovo (LiMA B) kursai

Sertifikuoto marketingo vadovo (LiMA B) kursai

2021-10-11 00:00, Vilnius, ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas arba ONLINE | Dalyvauja: 10 Registracijos terminas: 2021-10-11

 

 

Lietuvos marketingo asociacija kartu su mokymų partneriu ISM Vadybos ir ekonomikos universitetu tarptautinį marketingo sertifikavimą Lietuvoje organizuoja nuo 2016 metų. LiMA sertifikavimas veikia pagal Nyderlandų modelį, kuris vykdomas 50 metų. 

Marketingo vadovas, derindamas intuiciją su racionaliu mąstymu, turi pasitelkti įvairius analizės modelius ir metodus siekiant nustatyti esmines įmonės ar verslo vieneto marketingo problemas, įžvelgti rinkos galimybes ar grėsmes, deramai atrinkti ir interpretuoti informacijos šaltinius, pateikti naujas veiksmų alternatyvas, argumentuotai prioritetizuoti segmentus, produktus, ir veiklas, derinti marketingo įrankius ir veiksmus skirstydamas ribotus išteklius, gebėti apskaityti ir įvertinti savo darbo rezultatus tarpiniuose ir galutiniuose projektų etapuose. Programos metu dalyviai ne tik pasisems marketingo žinių, bet ir lavins gebėjimą jas taikyti konkrečiose situacijose. 
Plačiau apie tarptautinį LiMA sertifikavimą čia.
 

 

ATSILIEPIMAI APIE LiMA B KURSUS:
 

Asta Ulė

UAB „Investicijų ir verslo garantijos” 
marketingo vadybininkė,
rinkodaros konsultantė

Giedrius Juozapavičius

„GConsulting“ savininkas

Gintautas Kučas

LiMA sertifikavimo tarybos narys,
strategijos ir marketingo konsultantas

LiMA B MARKETINGO VADOVO KURSŲ TIKSLAS:
 

Kelti arba palaikyti vadovo marketingo kvalifikaciją, suteikiant sisteminių žinių ir gilinant, savo kaip sprendimų-priemėjo, stratego žinias ir kompetencijas.

 

KURSAI SKIRTI:

Programa skirta įmonių (skyrių) vadovams, marketingo, produktų, komunikacijos, komercijos, (rinkų) plėtros, prekinio ženklo, projektų vadovams ir stipriems marketingo specialistams, siekiantiems lavinti savo gebėjimus kūrybingai ir kritiškai mąstyti sprendžiant marketingo situacijas. Programos metu dalyviai ne tik gaus marketingo žinių, bet ir lavins gebėjimą jas taikyti konkrečiose situacijose. 

KURSUOSE JŪSŲ LAUKS:
36 ak. val. mokymų: teorija, modeliai, atvejų sprendimai, pasiruošimas egzaminui;
Rinkos bendraminčiai;
Kompetetingi ISM dėstytojai ir marketingo profesionalai;
Paskaitos lietuvių kalba;
Galimybė mokytis nuotoliniu būdu per Microsoft Teams platformą;
Išklausius nustatytas mokymų valandas - ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto išduodamas mokymų pažymėjimas;
Sėkmingai išlaikius egzaminus - LiMA diplomas, tarptautinis NIMA B lygio diplomas ir EMC 6 lygio sertifikatas;
Įtraukimas į viešai skelbiamą sertifikuotų specialistų registrą www.lima.lt puslapyje;
Prieiga prie mokymų medžiagos ISM e-mokymo sistemoje;
Teisė naudotis ISM bibliotekos (ir elektroniniais) ištekliais mokymų metu;
Tapus sertifikuotu specialistu (su atskiru dalyvio sutikimu) - kandidatūros teikimas į LiMA besikreipiantiems darbdaviams;

KURSŲ TRUKMĖ IR INTENSYVUMAS

LiMA B lygmens paskaitų ir egzaminų laikotarpis: 2021 m. spalio 11 d. - 2022 m. kovo 17 d.
LiMA B1 pasirengimas egzaminams vyksta 9-ių savaičių mokymuose. Užsiėmimų laikas: vakarinės paskaitos nuo 18:00 val. Vieną arba du kartus per savaitę - antradieniais ir ketvirtadieniais.
LiMA B2 pasirengimas egzaminams vykdomas du mėnesius prieš egzaminą: pristatomi taktinio plano reikalavimai, dalyviai renka duomenis savarankiškai, rengia plano pamatus ir tobulina planą savarankiškai.
Modulis Egzamino data Egzamino tipas
LiMA B1 modulis 2022 m. sausio 18 d. raštu
LiMA B2 modulis 2022 m. kovo 17 d. žodžiu

TARPTAUTINIS EGZAMINAS

  • Kursų pabaigoje laikomas tarptautinis egzaminas, sudarytas remiantis Europos marketingo kompetencijų standartu (ang. The European Marketing Confederation Qualification and Certification Framework (EMCQ) ir suteikiantis tarptautinę kvalifikaciją.
  • LiMA B marketingo vadovo kursų egzaminavimo tvarka paremta Nyderlandų egzaminavimo tvarka, kurią nustato NIMA (The Netherlands Institute of Marketing);
  • Egzaminas susideda iš 2 modulių. Abu moduliai laikomi skirtingomis dienomis;
  • Egzaminai vyksta lietuvių kalba;
  • Plačiau apie egzaminą ir egzaminavimo tvarką čia.

SĖKMINGAI IŠLAIKIUS EGZAMINĄ:

  • Suteikiamas 6 lygio kvalifikacinis laipsnis, pripažįstamas visoje Europoje;
  • LiMA B sertifikuoto marketingo vadovodiplomas;
  • Tarptautiniu mastu pripažįstamas NIMA B (The Netherlands Institute of Marketing) diplomas;
  • Tarptautiniu mastu pripažįstamas EMC (European Marketing Confederation) sertifikatas.

PROGRAMA 

1 dalis B1 modulis
1 Įvadas, verslo atvejai - kaip mokymosi priemonė, verslo strategijos ir marketingo sąsajos, marketingo planavimas
2 Įmonės finansinės veiklos (apskritai ir atskirtų projektų) vertinimas
3 Įmonės išorinės ir vidinės aplinkos analizė I dalis
4 Įmonės išorinės ir vidinės aplinkos analizė II dalis
5 Besikeičiančios klientų elgsenos supratimas
6 SSGG (angl. SWOT) suvestinė, esminių problemų identifikavimas
7 Alternatyvų formulavimas, alternatyvų vertinimas, alternatyvos pasirinkimas
8 Segmentavimas, tikslinio segmento (-ų) pasirinkimas ir pozicionavimas
9 Skaitmeninio marketingo strategija
2 dalis B2 modulis
  Dviejų dienų išvažiuojamoji rašymo sesija (nakvynės kaina neįskaičiuota)
  Taktinio marketingo plano rašymas
DETALI PROGRAMA

 

 
LEKTORIAI

Benas Adomavičius

ISM Executive School Strateginio valdymo modulio vadovas, konsultantas. Benas yra „Creditinfo Lietuva" valdybos narys ir keleto įmonių akcininkas, MITA verslo planų ir investicinių projektų vertinimo ekspertas, asocijuotas „EKT Grupė" konsultantas, sertifikuotas verslo procesų valdymo ir veiklos vertinimo ekspertas, Strateginio valdymo asociacijos (SMS) narys. Be aktyvios profesinės veiklos, veda mokymus ir seminarus Vokietijoje, Estijoje, Švedijoje ir Baltarusijoje.

 

Radvilas Šeputis

UAB  Evolvery strategas. Nuo karjeros skaitmeninėje rinkodaroje pradžios Radvilas serga už lankytojus, naudotojus ir vartotojus. Jų balsą perduoda analizuodamas duomenis ir juos versdamas naudinga informacija ir reikšmingomis įžvalgomis.

 

Doc. Dr. Asta Klimavičienė

Doc. dr. Asta Klimavičienė dėsto įmonių finansų kursus bakalauro bei magistrantūros studijose, yra el. vadovėlio „Finansų valdymas" autorė. Ji dalyvauja tarptautiniuose tyrimų ir mokymų projektuose, veda vidinius mokymus apie finansų valdymą verslo ir valstybinėms organizacijoms. 

Kristina Maikštėnienė

ISM Executive School Strateginės rinkodaros ir vertės inovacijų modulio Vadovų magistrantūroje, ekspertė-konsultantė. Studijavo Northwestern University Kellogg School of Management, Central European University & University of the State of New York, stažavosi Wharton usiness School, Harward Business School, Stanfort University, MIT, University of Chicago (JAV), Fudan University (Kinija), Singapore Management University, Copenhagen Business School ir kitose pasaulio verslo mokyklose. Strategic Management Society (SMS), American Marketing Association (AMA), Professional Pricing Society (PPS) ir Academy of International Business (AIB) narė.

KAINA IR REGISTRACIJA


Speciali kvalifikacinių kursų ir egzaminų kaina LiMA nariams iki rugsėjo 30 d.: 2579 Eur 2679 Eur

Pastaba: PVM netaikomas.

 

Už kursus galima mokėti dalimis. 700 Eur avansas mokamas iki kursų pradžios, likusi suma pagal susitarimą. Avansas mokamas per mėnesį nuo registracijos, bet ne vėliau nei iki kursų pradžios. Nesumokėjus avanso per nurodytą laikotarpį, kaina bus automatiškai pakelta.

Sritis: Kvalifikacinai marketingo kursai ir egzaminai vadovams
Skirta: Įmonių (skyrių) vadovams, marketingo, produktų, komunikacijos, komercijos, (rinkų) plėtros, prekinio ženklo, projektų vadovams ir stipriems marketingo specialistams.
Forma:

Marketingo kursas:

*Vakarinės paskaitos nuo 18:00 val. (pasiruošimas B1 egzaminui)

*Individualus operacinio marketingo plano rengimas (pasiruošimas B2 egzaminui)

Vieta:

ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas, Arklių g. 18, Vilnius (atsižvelgiant į situaciją - nuotoliniu būdu per Microsoft Teams platformą)

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Pritaikyta (pilnai)

Datos:

Užsiėmimai vyks 2021 m. spalio 11 d. - 2022 m. kovo 17 d.

Trukmė:

B1 modulio trukmė: 36 akademinės valandos. 

B2 modulio trukmė: 16 akademinių valandų ir apie 140 valandų savarankiško darbo.

Detali programa:

Parsisiųsti

Organizatoriai:

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas

Kvalifikacinių kursų ir egzaminų kaina:

Speciali kaina LiMA nariams iki rugsėjo 30 d.: 2579 Eur 2679 Eur

Speciali kaina svečiams iki rugsėjo 30 d.: 2699 Eur 2799 Eur (Nesate narys? Kviečiame juo tapti)

 

*Galima mokėti dalimis: avansas - 700 Eur mokamas per mėnesį nuo registracios, likusi suma gali būti mokama dalimis pagal susitarimą.

Kontaktai pasiteiravimui:

LiMA sertifikavimo vadovė

Kristina Baumann

sertifikavimas@lima.lt

+370 602 15942

Registruotis
Registracija priimama iki 2021-10-11