Lietuvos marketingo asociacija kartu su mokymų partneriu ISM Vadybos ir ekonomikos universitetu tarptautinį marketingo sertifikavimą Lietuvoje organizuoja nuo 2016 metų. LiMA sertifikavimas veikia pagal Nyderlandų modelį, kuris vykdomas 50 metų.
Kelti arba palaikyti vadovo marketingo kvalifikaciją, suteikiant sisteminių žinių ir gilinant, savo kaip sprendimų-priemėjo, stratego žinias ir kompetencijas.
KURSAI SKIRTI:
Programa skirta įmonių (skyrių) vadovams, marketingo, produktų, komunikacijos, komercijos, (rinkų) plėtros, prekinio ženklo, projektų vadovams ir stipriems marketingo specialistams, siekiantiems lavinti savo gebėjimus kūrybingai ir kritiškai mąstyti sprendžiant marketingo situacijas. Programos metu dalyviai ne tik gaus marketingo žinių, bet ir lavins gebėjimą jas taikyti konkrečiose situacijose.
KURSŲ TRUKMĖ IR INTENSYVUMAS
Modulis | Egzamino data | Egzamino tipas |
LiMA B1 modulis | 2022 m. sausio 18 d. | raštu |
LiMA B2 modulis | 2022 m. kovo 17 d. | žodžiu |
TARPTAUTINIS EGZAMINAS
SĖKMINGAI IŠLAIKIUS EGZAMINĄ:
PROGRAMA
1 dalis | B1 modulis |
1 | Įvadas, verslo atvejai - kaip mokymosi priemonė, verslo strategijos ir marketingo sąsajos, marketingo planavimas |
2 | Įmonės finansinės veiklos (apskritai ir atskirtų projektų) vertinimas |
3 | Įmonės išorinės ir vidinės aplinkos analizė I dalis |
4 | Įmonės išorinės ir vidinės aplinkos analizė II dalis |
5 | Besikeičiančios klientų elgsenos supratimas |
6 | SSGG (angl. SWOT) suvestinė, esminių problemų identifikavimas |
7 | Alternatyvų formulavimas, alternatyvų vertinimas, alternatyvos pasirinkimas |
8 | Segmentavimas, tikslinio segmento (-ų) pasirinkimas ir pozicionavimas |
9 | Skaitmeninio marketingo strategija |
2 dalis | B2 modulis |
Dviejų dienų išvažiuojamoji rašymo sesija (nakvynės kaina neįskaičiuota) | |
Taktinio marketingo plano rašymas |
Benas AdomavičiusISM Executive School Strateginio valdymo modulio vadovas, konsultantas. Benas yra „Creditinfo Lietuva" valdybos narys ir keleto įmonių akcininkas, MITA verslo planų ir investicinių projektų vertinimo ekspertas, asocijuotas „EKT Grupė" konsultantas, sertifikuotas verslo procesų valdymo ir veiklos vertinimo ekspertas, Strateginio valdymo asociacijos (SMS) narys. Be aktyvios profesinės veiklos, veda mokymus ir seminarus Vokietijoje, Estijoje, Švedijoje ir Baltarusijoje. |
|
Radvilas ŠeputisUAB „Evolvery“ strategas. Nuo karjeros skaitmeninėje rinkodaroje pradžios Radvilas serga už lankytojus, naudotojus ir vartotojus. Jų balsą perduoda analizuodamas duomenis ir juos versdamas naudinga informacija ir reikšmingomis įžvalgomis.
|
|
Doc. Dr. Asta KlimavičienėDoc. dr. Asta Klimavičienė dėsto įmonių finansų kursus bakalauro bei magistrantūros studijose, yra el. vadovėlio „Finansų valdymas" autorė. Ji dalyvauja tarptautiniuose tyrimų ir mokymų projektuose, veda vidinius mokymus apie finansų valdymą verslo ir valstybinėms organizacijoms. |
|
Kristina MaikštėnienėISM Executive School Strateginės rinkodaros ir vertės inovacijų modulio Vadovų magistrantūroje, ekspertė-konsultantė. Studijavo Northwestern University Kellogg School of Management, Central European University & University of the State of New York, stažavosi Wharton usiness School, Harward Business School, Stanfort University, MIT, University of Chicago (JAV), Fudan University (Kinija), Singapore Management University, Copenhagen Business School ir kitose pasaulio verslo mokyklose. Strategic Management Society (SMS), American Marketing Association (AMA), Professional Pricing Society (PPS) ir Academy of International Business (AIB) narė. |
KAINA IR REGISTRACIJA
Speciali kvalifikacinių kursų ir egzaminų kaina LiMA nariams: 2679 Eur 2799 Eur
Pastaba: PVM netaikomas.
Už kursus galima mokėti dalimis. 700 Eur avansas mokamas iki kursų pradžios, likusi suma pagal susitarimą. Avansas mokamas per mėnesį nuo registracijos, bet ne vėliau nei iki kursų pradžios. Nesumokėjus avanso per nurodytą laikotarpį, kaina bus automatiškai pakelta.
Sritis: | Kvalifikacinai marketingo kursai ir egzaminai vadovams |
Skirta: | Įmonių (skyrių) vadovams, marketingo, produktų, komunikacijos, komercijos, (rinkų) plėtros, prekinio ženklo, projektų vadovams ir stipriems marketingo specialistams. |
Forma: |
Marketingo kursas: *Vakarinės paskaitos nuo 18:00 val. (pasiruošimas B1 egzaminui) *Individualus operacinio marketingo plano rengimas (pasiruošimas B2 egzaminui) |
Vieta: |
ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas, Arklių g. 18, Vilnius (atsižvelgiant į situaciją - nuotoliniu būdu per Microsoft Teams platformą) |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Pritaikyta (pilnai) |
Datos: |
Užsiėmimai vyks 2021 m. spalio 11 d. - 2022 m. kovo 17 d. |
Trukmė: |
B1 modulio trukmė: 36 akademinės valandos. B2 modulio trukmė: 16 akademinių valandų ir apie 140 valandų savarankiško darbo. |
Detali programa: | |
Organizatoriai: |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas |
Kvalifikacinių kursų ir egzaminų kaina: |
Kaina LiMA nariams: 2679 Eur Kaina svečiams: 2799 Eur (Nesate narys? Kviečiame juo tapti)
*Galima mokėti dalimis: avansas - 700 Eur mokamas per mėnesį nuo registracios, likusi suma gali būti mokama dalimis pagal susitarimą. |
Kontaktai pasiteiravimui: |
LiMA sertifikavimo vadovė Kristina Baumann +370 602 15942 |