Pradžia

Vidinė komunikacija įmonėje: pokyčiai, atsiradę dėl COVID–19

Vidinė komunikacija įmonėje: pokyčiai, atsiradę dėl COVID–19

Vidinė komunikacija įmonėje: pokyčiai, atsiradę dėl COVID–19

2021-04-08 16:00, Online | Dalyvauja: 162 Registracijos terminas: 2021-04-08

 

Pandemijos metu, daugumai įmonių perėjus prie nuotolinio darbo vidinė komunikacija tapo kaip niekad svarbi. Kaip šį periodą paversti naujų galimybių, o ne sąstingio laiku?

Renginio metu sužinosite: 
• Kaip nepamesti sukurtų tradicijų, neprarasti santykių tarp darbuotojų dirbant nuotoliniu būdu?
• Kaip vidinė komunikacija pakito COVID-19 laikotarpiu: kokie nauji kanalai atsirado, kaip pakito informacijos dažnis, darbuotojų pasiekiamumas ir jų lūkesčiai?
• Kaip valdyti informacijos srautą ir išvengti informacijos lavinos ar štilio?
• Kaip naujus iššūkius priima Lietuvoje veikiančios organizacijos? Ko galime pasimokyti iš sėkmės pavyzdžių?

Renginys skirtas: marketingo ir komunikacijos specialistams, vidinės komunikacijos specialistams, marketingo skyrių vadovams bei visiems norintiems dar daugiau sužinoti apie vidinę komunikaciją ir jos pokyčius.

Renginio lektorės:

 

 

 

Giedrė Simanauskaitė ir Vija Valentukonytė – Urbanavičienė

Vidinės komunikacijos ekspertės ir ką tik išleistos pirmosios lietuviškos knygos apie vidinę komunikaciją „Organizacija, kuri susikalba“ bendraautorės (https://partnersincomms.com/).
Abi jos – Lietuvoje ir užsienyje apdovanojimus pelniusios vidinės komunikacijos profesionalės, šioje srityje sukaupusios daugiau nei 20 000 valandų darbo su įvairiomis organizacijomis.

Renginys vyks remiantis tyrimais, atliktais rašant knygą Organizacija, kuri susikalba“.

SEB Baltijos šalių rinkodaros ir komunikacijos vadovas Liudas Rimkus apie knygą atsiliepia„Ši knyga – puiki inspiracija tiek rinkodaros, tiek komunikacijos specialistams. Dažnai, komunikuodami su išorės auditorijom, rinkodaros specialistai nepelnytai pamiršta (arba skiria nepakankamai dėmesio) vidinei komunikacijai. Sprogus socialinių tinklų burbului, šiandien darbuotojai kartu yra ir stipriausi prekės ženklo ambasadoriai ir influenceriai. Knygoje daug dėmesio skiriama organizacijos KULTŪRAI – pamatinei bet kurio verslo vertybei.“

 

Renginio rėmėjai

Tema:

Vidinė komunikacija

Forma:

Seminaras

Data:

2021 m. balandžio 8 d. (ketvirtadienis) 16:00 val.

Trukmė:

~ 1 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis.

Dalyvio mokestis:

Bilieto kaina: 29 Eur


Registruotis →


Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt

 

LiMA nariams pratęsusiems arba įsigijusiems narystę 2021 m.: nemokamai 

 

Registracija LiMA nariams →

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas?

Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)

Įsigykite seminarų abonementą →

Bilietų grąžinimo politika