PRISTATO:
Komunikacijos agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ verslui kylančių iššūkių bei galimybių analizė ir prognozė 2021 metams. Pandemija, jos ekonominiai, technologiniai ir socialiniai gretutiniai efektai be galo paspartino transformacijų pagreitį, todėl prisitaikyti prie jų darosi vis sudėtingiau.
Išeitys bei rekomendacijos verslui ir prekės ženklams, dorojantis su COVID-19 tempu. Sugrįžimo į naująjį normalumą scenarijai - kaip verslas turi atliepti pokyčius, permąstydamas savo prekinių ženklų paskirtį ir santykį su vartotoju?
Seminaro metu išgirsite:
• Pokyčių versle dinamika;
• Pardavimo grandinių kaita;
• Medijos vartojimo raida;
• Visuomenės lūkesčiai sau ir verslui;
• Pasitikėjimo krizės ir lyderystės troškimo santykis;
• Kokius namų darbus savo komunikacijoje reikia atlikti norint, kad 2021 būtų sėkmingesni nei 2020-ieji.
Renginio įrašo trukmė - 1:50 val.
Renginio pranešėjas:
|
Mykolas Katkus„Fabula Rud Pedersen Group“ valdybos pirmininkas |
Renginio moderatorius:
|
Aidas Puklevičius„Fabula Rud Pedersen Group“, kūrybinio rašymo vadovas |
Forma: |
Seminaras |
Data: |
2021 m. kovo 10 d. vykusio renginio įrašas |
Įrašo trukmė: |
1:50 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Prisijungimo nuoroda: |
Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis. |
Dalyvio mokestis: |
Renginio įrašas nemokamas |