Pradžia

[trend] Įtakos slypinčios dizaine

[trend] Įtakos slypinčios dizaine

[trend] Įtakos slypinčios dizaine

2021-04-14 15:00, Online | Dalyvauja: 289 Registracijos terminas: 2021-04-14

Kaip panaudoti dizaino galią prekės ženklo stiprinimui?

LiMA ir Lietuvos dizaino forumas kviečia į dizaino sąvoką pažvelgti plačiau, aptariant ne tik vizualikos bei daiktų dizaino tendencijas, bet atrasti ir jo milžiniška įtaką, kuri kartais nėra matoma akivaizdžiai.

Kur yra dizainas ir kaip jį atpažinti? Kaip identifikuoti kokią įtaką daro geras dizainas? Kaip atrasti tai, kas maksimaliai atksleistų dizaino galią?

Renginyje dalyviai išgirs:
• Kokios yra dizaino produktų bei pakuočių tendencijos? Kurios iš jų sektinos, o kokių klaidų geriau nedaryti?
• Kokios yra dizaino tendencijos verslo objektų interjeruose ir kaip atrodo dažniausiai daromos klaidos kuriant šiuos dizainus?
• Kokios judančios grafikos dizaino pritaikymo galimybės verslo komunikacijoje? Kaip susieti dizainą, judančią grafiką ir komunikaciją?
• Kokia yra marketingo specialisto ir dizainerio dialogo svarba kuriant dizainą? 

Renginys skirtas: marketingo, komunikacijos, dizaino specialistams ir visiems, kurie domisi dizaino naujovėmis ir praktiniu pritaikymu verslo sėkmei 

Renginio pranešėjai:

 

 

 

Vizualinio identiteto įtaka prekės ženklo sėkmei

Prekės ženklas ir jo vizualinis identitetas „ilgai ir laimingai“ - ar misija įmanoma? Kaip kalbasi ir kada susikalba marketingas ir dizainas? Kada prekės ženklas tampa autentišku? Kaip vyksta prekės ženklo identiteto paieškos? Kaip nekartoti tų pačių klaidų užduoties formavime, rezultato vertinime, praktiniame vizualinio identiteto pritaikyme? Kokie svarbiausi sėkmingo vizualinio identiteto požymiai ir kokia jų įtaka prekės ženklo suvokimui?

MÃRIOS
 kūrybos vadovė Renata Šarkauskaitė ir meno vadovas Marius Kneipferavičius

Esame MÃRIOS. Neseniai įkurta kūrybinė agentūra sujungusi vienus labiausiai kūrybinėje reklamos rinkoje patyrusių žmonių. Žmonių beveik du dešimtmečius buvusių didžiųjų kūrybinių agentūrų „priešakinėse linijose“ kūrybos vadovais ir Head of art visose sėkmingiausiose Lietuvos agentūrose.

 

 

 

Produktų ir paslaugų dizaino tendencijos – kaip atspėti ateitį?

Kodėl verta investuoti į dizainą? Kokie produktai yra nepavaldūs laikui ir bus aktualūs artimiausiu metu? Pranešime trumpai supažindinama su produktų ir paslaugų dizaino globaliomis tendencijomis bei įkvėpiančiais pavyzdžiais – nuo inovatyvių medžiagų, tvarių pakuočių iki nišinių dizaino sprendimų, kurie keičia pasaulį. Trumpai aptariama marketingo specialisto ir dizainerio dialogo svarba jau nuo pačios produkto kūrimo pradžios. Bus paliesta ir tvarumo tema, patariama kaip išvengti dizaineriškų katastrofų ir užbėgti ateities tendencijoms už akių.

EMKO kūrybos vadovė Audronė Drungilaitė
Audronė yra kvalifikuota produkto dizainerė, baigusi Produkto dizaino bei Kultūros vadybos ir politikos studijas Vilniaus dailės akademijoje. Penkerius metus vadovavo dizainą ir verslą vienijančiai organizacijai „Lietuvos dizaino forumas, kordinavo dizaino festivalio programą, nacionalinių dizaino apdovanojimų ir tarptautinių dizaino parodų projektus. 2017-2019 buvo Europos dizaino asociacijų biuro valdybos narė. Šiuo metu dirba kūrybos vadove dizaino kompanijoje EMKO, yra tarptautinės konceptualaus dizaino platformos „ADORNO“ kuratorė ir nuo 2019 m. pirmininkauja Lietuvos dizaino tarybai.

 

 

 

Pridėtinę vertę verslui kuriantys interjerai ir kaip atrodo dažniausiai daromos klaidos kuriant šiuos dizainus?

Interjeras prie įmonės verslo sėkmės gali prisidėti ne tik kuriant tinkamą įvaizdį, bet ir maksimaliai pritaikant interjerą verslo tikslams: produktyvumą užtikrinti leidžiantis biuro išplanavimas, tinkamą auditoriją žavintis restorano ar parduotuvės salono interjeras bei ilgaamžis ir universalus viešbučio įrengimas. Kodėl svarbus interjeras kuriant verslo identitetą? Kokios tendencijos? Ko galima pasimokyti iš pasaulinio lygio pavyzdžių? Kokios daromos klaidos?

IDAS (Interjero dizaino ir architektūros studija) įkūrėja Vaida Kandratavičiūtė
Vaida Kandratavičiūtė yra studijos IDAS įkūrėja, Vilniaus dailės akademijoje baigusi interjero dizaino bei Unesco Kultūros vadybos ir kultūros politikos studijas. Daugiau nei 15 metų profesionaliai kuria ir administruoja interjero projektus, tarp kurių: „Finėjas“, „Oribalt Vilnius, „Centric IT Solutions Lithuania“ biurai, „Kamado Bono, „Aromama, „Manilla prekės ženklų prekybos taškai.

 

 

 

Judančios grafikos dizaino pritaikymo galimybės marketinge

Kas yra judanti grafika ir kokie dažniausiai pasitaikantys judančios grafikos turinio tipai? Kaip ją galima panaudoti marketingo veikloje ir komunikacijoje? Kuo judanti grafika skiriasi nuo video turinio? Kaip vyksta judančios grafikos turinio gamyba? Ką reikėtų žinoti, bendardarbiaujant su judančios grafikos gamybos partneriais? Patarimai, kaip gauti geriausią rezultatą.

DRAFTPUNK komunikacijos specialistė, kūrybininkė, scenaristė, tekstų kūrėja Dovilė Macijauskaitė

Komunikacijos srityje dirba beveik 10 metų, penkerius iš jų - kuria idėjas, rašo tekstus ir scenarijus judančios grafikos dizaino projektams, prižiūri jų įgyvendinimą. Turinį kūrė tokiems prekių ženklams kaip „Microsoft“, „Visa“, „Shell“, „G-Plans“, „Mercans“, „Natix“, „Nord VPN“, „Conrad Connect“, „NOIA Network“.

Renginio programa

15:00 – 15:30 Audronė Drungilaitė | Produktų ir paslaugų dizaino tendencijos – kaip atspėti ateitį?
15:30 – 16:00 Vaida Kandratavičiūtė | Pridėtinę vertę verslui kuriantys interjerai ir kaip atrodo dažniausiai daromos klaidos kuriant šiuos dizainus?
16:00 – 16:30 Dovilė Macijauskaitė | Judančios grafikos dizaino pritaikymo galimybės marketinge
16:30 – 17:00 Renata Šarkauskaitė ir Marius Kneipferavičius | Vizualinio identiteto įtaka prekės ženklo sėkmei

 Renginio rėmėjai



Tema:

Dizainas, komunikacija, dizaino tendencijos, produktų ir paslaugų dizaino tendencijos

Forma:

Seminaras

Data:

2021 m. balandžio 14 d. (trečiadienis) 15:00 val.

Trukmė:

~ 2 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams susitikimo nuorodą ir prisijungimo duomenis.

Dalyvio mokestis:

Bilieto kaina: 35 Eur

Registruotis →

Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt

 

LiMA nariams: nemokamai

Lietuvos dizaino forumo nariams: nemokamai

Registracija LiMA nariams →

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas?
Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai
3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)
Įsigykite seminarų abonementą →

Bilietų grąžinimo politika