Jau prieinamas renginio įrašas
Renginio įrašas
Kaip panaudoti dizaino galią prekės ženklo stiprinimui?
LiMA ir Lietuvos dizaino forumas kviečia į dizaino sąvoką pažvelgti plačiau, aptariant ne tik vizualikos bei daiktų dizaino tendencijas, bet atrasti ir jo milžiniška įtaką, kuri kartais nėra matoma akivaizdžiai.
Kur yra dizainas ir kaip jį atpažinti? Kaip identifikuoti kokią įtaką daro geras dizainas? Kaip atrasti tai, kas maksimaliai atksleistų dizaino galią?
Renginyje dalyviai išgirs:
• Kokios yra dizaino produktų bei pakuočių tendencijos? Kurios iš jų sektinos, o kokių klaidų geriau nedaryti?
• Kokios yra dizaino tendencijos verslo objektų interjeruose ir kaip atrodo dažniausiai daromos klaidos kuriant šiuos dizainus?
• Kokios judančios grafikos dizaino pritaikymo galimybės verslo komunikacijoje? Kaip susieti dizainą, judančią grafiką ir komunikaciją?
• Kokia yra marketingo specialisto ir dizainerio dialogo svarba kuriant dizainą?
Renginys skirtas: marketingo, komunikacijos, dizaino specialistams ir visiems, kurie domisi dizaino naujovėmis ir praktiniu pritaikymu verslo sėkmei
Renginio pranešėjai:
|
Vizualinio identiteto įtaka prekės ženklo sėkmei
Prekės ženklas ir jo vizualinis identitetas „ilgai ir laimingai“ - ar misija įmanoma? Kaip kalbasi ir kada susikalba marketingas ir dizainas? Kada prekės ženklas tampa autentišku? Kaip vyksta prekės ženklo identiteto paieškos? Kaip nekartoti tų pačių klaidų užduoties formavime, rezultato vertinime, praktiniame vizualinio identiteto pritaikyme? Kokie svarbiausi sėkmingo vizualinio identiteto požymiai ir kokia jų įtaka prekės ženklo suvokimui? |
|
Produktų ir paslaugų dizaino tendencijos – kaip atspėti ateitį?Kodėl verta investuoti į dizainą? Kokie produktai yra nepavaldūs laikui ir bus aktualūs artimiausiu metu? Pranešime trumpai supažindinama su produktų ir paslaugų dizaino globaliomis tendencijomis bei įkvėpiančiais pavyzdžiais – nuo inovatyvių medžiagų, tvarių pakuočių iki nišinių dizaino sprendimų, kurie keičia pasaulį. Trumpai aptariama marketingo specialisto ir dizainerio dialogo svarba jau nuo pačios produkto kūrimo pradžios. Bus paliesta ir tvarumo tema, patariama kaip išvengti dizaineriškų katastrofų ir užbėgti ateities tendencijoms už akių. |
|
Pridėtinę vertę verslui kuriantys interjerai ir kaip atrodo dažniausiai daromos klaidos kuriant šiuos dizainus?
Interjeras prie įmonės verslo sėkmės gali prisidėti ne tik kuriant tinkamą įvaizdį, bet ir maksimaliai pritaikant interjerą verslo tikslams: produktyvumą užtikrinti leidžiantis biuro išplanavimas, tinkamą auditoriją žavintis restorano ar parduotuvės salono interjeras bei ilgaamžis ir universalus viešbučio įrengimas. Kodėl svarbus interjeras kuriant verslo identitetą? Kokios tendencijos? Ko galima pasimokyti iš pasaulinio lygio pavyzdžių? Kokios daromos klaidos? |
|
Judančios grafikos dizaino pritaikymo galimybės marketingeKas yra judanti grafika ir kokie dažniausiai pasitaikantys judančios grafikos turinio tipai? Kaip ją galima panaudoti marketingo veikloje ir komunikacijoje? Kuo judanti grafika skiriasi nuo video turinio? Kaip vyksta judančios grafikos turinio gamyba? Ką reikėtų žinoti, bendardarbiaujant su judančios grafikos gamybos partneriais? Patarimai, kaip gauti geriausią rezultatą. |
Renginio programa
15:00 – 15:30 | Audronė Drungilaitė | Produktų ir paslaugų dizaino tendencijos – kaip atspėti ateitį? |
15:30 – 16:00 | Vaida Kandratavičiūtė | Pridėtinę vertę verslui kuriantys interjerai ir kaip atrodo dažniausiai daromos klaidos kuriant šiuos dizainus? |
16:00 – 16:30 | Dovilė Macijauskaitė | Judančios grafikos dizaino pritaikymo galimybės marketinge |
16:30 – 17:00 | Renata Šarkauskaitė ir Marius Kneipferavičius | Vizualinio identiteto įtaka prekės ženklo sėkmei |
Renginio rėmėjai
Tema: |
Dizainas, komunikacija, dizaino tendencijos, produktų ir paslaugų dizaino tendencijos |
Forma: |
Seminaras |
Data: |
2021 m. balandžio 14 d. (trečiadienis) 15:00 val. |
Trukmė: |
~ 2 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Prisijungimo nuoroda: |
Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams susitikimo nuorodą ir prisijungimo duomenis. |
Dalyvio mokestis: |
Bilieto kaina: 35 Eur |
LiMA nariams: nemokamai Lietuvos dizaino forumo nariams: nemokamai |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai |