Reklaminės kampanijos dažnėja, reklamos biudžetai didėja, reklamos reguliavimas intensyvėja, o vartotojai tarytum mažiau kreipia dėmesio į reklamą. Tad kokiais principais remiantis konstruoti reklamą, kad ji veiktų žmones ir kaip išsiskirti informaciniame triukšme?
Praktinė sesija bus sudaryta iš dviejų dalių:
1. Kaip reklama veikia auditoriją? Ar reklama pasilieka kaip įrašas smegenyse? Ką svarbu žinoti konstruojant reklamą? Kaip mus veikia euristikos? Kokią informaciją ir kaip priima bei apdoroja mūsų smegenys? Kodėl reklamoje svarbus kūrybiškumas ir reikalingos emocijos?
2. Kokia reklama yra efektyvi? Ar ji skatina tam tikram veiksmui? Kaip išmatuoti reklamos ar reklaminės kampanijos efektyvumą nepriklausomai nuo jos biudžeto dydžio? Kokius pagrindinius rodiklius prasminga sekti? Kodėl verta atlikti tęstinius matavimus? Kas didina ar mažina reklamos efektyvumą? Sėkmingos ir mažiau sėkmingos skirtingo biudžeto kampanijos – ko galime iš jų pasimokyti?
Praktinė sesija skirta: marketingo, komunikacijos specialistams ir projektų vadovams ir visiems, kurie dirba su reklamos kūrimu, gamyba bei rezultatų matavimu.
Renginio pranešėjai:
|
Domantas Gailius
KOG instituto įkūrėjas ir partneris |
|
Dr. Eleonora Šeimienė
KOG instituto vadovė |
Renginio rėmėjai
Tema: |
Reklama |
Forma: |
Praktinė sesija |
Data: |
2021 m. gegužės 6 d. (ketvirtadienis) 16:00 val. |
Trukmė: |
~ 2 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija ir KOG institutas, info@lima.lt |
Prisijungimo nuoroda: |
Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams susitikimo nuorodą ir prisijungimo duomenis. |
Dalyvio mokestis: |
Bilieto kaina: 35 Eur |
LiMA nariams: nemokamai
|
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai |