Pradžia

Efektyvi reklama: kaip ją kurti ir matuoti?

Efektyvi reklama: kaip ją kurti ir matuoti?

Efektyvi reklama: kaip ją kurti ir matuoti?

2021-05-06 16:00, Online | Dalyvauja: 414 Registracijos terminas: 2021-05-06

 

Reklaminės kampanijos dažnėja, reklamos biudžetai didėja, reklamos reguliavimas intensyvėja, o vartotojai tarytum mažiau kreipia dėmesio į reklamą. Tad kokiais principais remiantis konstruoti reklamą, kad ji veiktų žmones ir kaip išsiskirti informaciniame triukšme?

Praktinė sesija bus sudaryta iš dviejų dalių:

1. Kaip reklama veikia auditoriją? Ar reklama pasilieka kaip įrašas smegenyse? Ką svarbu žinoti konstruojant reklamą? Kaip mus veikia euristikos? Kokią informaciją ir kaip priima bei apdoroja mūsų smegenys? Kodėl reklamoje svarbus kūrybiškumas ir reikalingos emocijos?

2. Kokia reklama yra efektyvi? Ar ji skatina tam tikram veiksmui? Kaip išmatuoti reklamos ar reklaminės kampanijos efektyvumą nepriklausomai nuo jos biudžeto dydžio? Kokius pagrindinius rodiklius prasminga sekti? Kodėl verta atlikti tęstinius matavimus? Kas didina ar mažina reklamos efektyvumą? Sėkmingos ir mažiau sėkmingos skirtingo biudžeto kampanijos – ko galime iš jų pasimokyti?

Praktinė sesija skirta: marketingo, komunikacijos specialistams ir projektų vadovams ir visiems, kurie dirba su reklamos kūrimu, gamyba bei rezultatų matavimu.

Renginio pranešėjai:

 

 

Domantas Gailius

KOG instituto įkūrėjas ir partneris

Domantas Gailius yra 20+ metų patirtį turintis rinkodaros komunikacijos strategas ir praktikas, konferencijų „Password“, „LiMA Day“, „Delfi“ verslo sesijų pranešėjas.

 

 

Dr. Eleonora Šeimienė

KOG instituto vadovė

Dr. Eleonora Šeimienė turi 15+ metų patirtį rinkos tyrimų srityje, konsultuojant ir teikiant įžvalgas prekių ženklų augimui bei vartotojų patirties stiprinimui. Neurorinkodaros tyrimų praktikė, socialinių mokslų daktarė, ISM Universiteto docentė.

Renginio rėmėjai


Tema:

Reklama

Forma:

Praktinė sesija

Data:

2021 m. gegužės 6 d. (ketvirtadienis) 16:00 val.

Trukmė:

~ 2 val.

Organizatorius:

LiMA administracija ir KOG institutasinfo@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams susitikimo nuorodą ir prisijungimo duomenis.

Dalyvio mokestis:

Bilieto kaina: 35 Eur

Registruotis →

Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt

 

LiMA nariams: nemokamai


Registracija LiMA nariams →

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas?
Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai
3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)
Įsigykite seminarų abonementą →

Bilietų grąžinimo politika