Pradžia

Renginio įrašas | Vidinė komunikacija įmonėje: pokyčiai, atsiradę dėl COVID–19

Renginio įrašas | Vidinė komunikacija įmonėje: pokyčiai, atsiradę dėl COVID–19

Renginio įrašas | Vidinė komunikacija įmonėje: pokyčiai, atsiradę dėl COVID–19

2021-10-14 00:00, Online | Dalyvauja: 28 Registracijos terminas: 2021-10-14

 

Renginio įrašo turinys:

Pandemijos metu, daugumai įmonių perėjus prie nuotolinio darbo vidinė komunikacija tapo kaip niekad svarbi. Kaip šį periodą paversti naujų galimybių, o ne sąstingio laiku?

Renginio metu sužinosite: 
• Kaip nepamesti sukurtų tradicijų, neprarasti santykių tarp darbuotojų dirbant nuotoliniu būdu?
• Kaip vidinė komunikacija pakito COVID-19 laikotarpiu: kokie nauji kanalai atsirado, kaip pakito informacijos dažnis, darbuotojų pasiekiamumas ir jų lūkesčiai?
• Kaip valdyti informacijos srautą ir išvengti informacijos lavinos ar štilio?
• Kaip naujus iššūkius priima Lietuvoje veikiančios organizacijos? Ko galime pasimokyti iš sėkmės pavyzdžių?

Renginys skirtas: marketingo ir komunikacijos specialistams, vidinės komunikacijos specialistams, marketingo skyrių vadovams bei visiems norintiems dar daugiau sužinoti apie vidinę komunikaciją ir jos pokyčius.

Online renginys vyko 2021 m. balandžio 8 d. 16:00 val.
Renginio įrašo trukmė - 1:15 val.

Renginio įrašas prieinamas tik LiMA nariams pratęsusiems ar įsigijusiems narystę 2021 m.

Renginio įrašas LiMA nariams

Jeigu norite peržiūrėti įrašą - tapkite LiMA nariu! Plačiau apie LiMA narystę:

Daugiau LiMA narystės naudų

Renginio lektorės:

 

 

 

Giedrė Simanauskaitė ir Vija Valentukonytė – Urbanavičienė

Vidinės komunikacijos ekspertės ir ką tik išleistos pirmosios lietuviškos knygos apie vidinę komunikaciją „Organizacija, kuri susikalba“ bendraautorės (https://partnersincomms.com/).
Abi jos – Lietuvoje ir užsienyje apdovanojimus pelniusios vidinės komunikacijos profesionalės, šioje srityje sukaupusios daugiau nei 20 000 valandų darbo su įvairiomis organizacijomis.

Renginys vyko remiantis tyrimais, atliktais rašant knygą Organizacija, kuri susikalba“.

SEB Baltijos šalių rinkodaros ir komunikacijos vadovas Liudas Rimkus apie knygą atsiliepia„Ši knyga – puiki inspiracija tiek rinkodaros, tiek komunikacijos specialistams. Dažnai, komunikuodami su išorės auditorijom, rinkodaros specialistai nepelnytai pamiršta (arba skiria nepakankamai dėmesio) vidinei komunikacijai. Sprogus socialinių tinklų burbului, šiandien darbuotojai kartu yra ir stipriausi prekės ženklo ambasadoriai ir influenceriai. Knygoje daug dėmesio skiriama organizacijos KULTŪRAI – pamatinei bet kurio verslo vertybei.“

 

Renginio rėmėjai

Tema:

Vidinė komunikacija

Forma:

Seminaras

Trukmė:

~ 1:15 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

 Renginio įrašo peržiūra:

Renginio įrašas prieinamas tik LiMA nariams pratęsusiems arba įsigijusiems narystę 2021 m.: nemokamai

 

Renginio įrašas LiMA nariams →

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas?

Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)

Įsigykite seminarų abonementą →

Bilietų grąžinimo politika

Registruotis
Registracija priimama iki 2021-10-14