Pradžia

[LiMA TALKS] Viešasis kalbėjimas: kaip sukurti „AHA!“ efektą auditorijai?

[LiMA TALKS] Viešasis kalbėjimas: kaip sukurti „AHA!“ efektą auditorijai?

[LiMA TALKS] Viešasis kalbėjimas: kaip sukurti „AHA!“ efektą auditorijai?

2021-04-28 16:00, Online | Dalyvauja: 157 Registracijos terminas: 2021-04-28

 

 

LiMA kartu su FABULA RUD PEDERSEN GROUP pristato viešojo kalbėjimo projektą LiMA TALKS, kuriame LiMA nariai tobulins viešojo kalbėjimo įgūdžius ne tik kalbėtojų, bet ir klausytojų rolėse!

Marketingo specialistai ir vadovai su viešuoju kalbėjimu susiduria dažnai - pristatant idėjas komandai, rezultatus valdybai, bendraujant su klientais ar dalijantis įžvalgomis su rinkos kolegomis. 

Viešasis kalbėjimas ne tik viena įtakingiausių, bet kartu ir sudėtingiausių bendravimo formų. Tam, kad būtų galima per trumpą laiką užmegzti ryšį su auditorija, ją įtraukti ir įtikinti, nepasiduoti viešo kalbėjimo stresui reikia būti gerai pasiruošusiam.

Kviečiame viešąjį kalbėjimą tobulinti LiMA TALKS projekte! 

LiMA TALKS formatas ir eiga:

1. Esate LiMA narys? Turite kuo pasidalinti su LiMA bendruomene? Norite patobulinti savo viešojo kalbėjimo įgūdžius? Kviečiame iki 04 30 registruotis kalbėtojus užpildant registracijos formą čia.

2. LiMA TALKS komisija atrinks 5 kalbėtojus ir juos informuos asmeniškai.

3. 5 LiMA TALKS kalbėtojai ruoš 7 min. pranešimus kartu su FABULA RUD PEDERSEN GROUP viešojo kalbėjimo ekspertais.

4. 05 20 LiMA TALKS renginio metu 5 kalbėtojai skaitys savo pranešimus, klausytojai juos vertins specialiose viešojo kalbėjimo formose, o komisija išsakys grįžtamąjį ryšį, naudingą visiems renginio dalyviams. 

Planuojama, kad LiMA TALKS renginiai vyks kas 3 mėnesius.

 

Kviečiame į LiMA TALKS pristatymo renginį, kuriame viešojo kalbėjimo kalbėjimo ekspertai pasidalins:

Tad kokie pagrindiniai sėkmingo pranešimo elementai? Kaip pritraukti ir išlaikyti auditorijos dėmesį? Su kokiais iššūkiais ir rizikomis susiduria į sceną žengiantis kalbėtojas?

 

LiMA TALKS ekspertai ir pristatymo renginio pranešėjai:

 

 

„AHA!“ efektas: kaip jį sukurti kalbant auditorijai?

Koks yra veiksmingiausias būdas viešojo kalbėjimo stresui įveikti? Kaip pritraukti ir išlaikyti auditorijos dėmesį? Kokie pagrindiniai sėkmingo pranešimo ingredientai?

Mokymų vadovas, komunikacijos konsultantas Balys Narbutas 

Viešosios komunikacijos srityje Balys dirba nuo 2002 m., kuomet pradėjo eiti korespondento pareigas „Žinių radijuje“. Vėliau dirbo vienos iš parlamentinių frakcijų atstovu spaudai, o 2007 m. prisijungė prie agentūros komandos, kur netrukus įsitraukė į mokymų ir konsultavimo veiklą. Sukūrė bei įgyvendino daugelį kompleksinių ugdymo programų, apimančių asmeninius komunikacijos gebėjimus ir lyderystę, viešąjį kalbėjimą ir bendravimą su žiniasklaida, vidinę komunikaciją, darbuotojų motyvaciją ir organizacijų psichologiją, komunikacijos krizių valdymą. Balys nuolat veda mokymus bei teikia konsultacijas įvairių organizacijų darbuotojams, vadovams, verslo ir visuomenės lyderiams.

 

Viešojo kalbėjimo rizikos

Su kokiais iššūkiais ir rizikomis susiduria į sceną žengiantis žmogus, kalbėtojas? Kokios pagundos tyko kalbėtojo, siekiančio užmegzti ryšį su auditorija? Ar verta pagundoms pasiduoti, o gal verčiau – susiturėti? Pasakodamas savo patirtį pranešėjas kvies diskutuoti, dalytis mintimis, kada ir kaip pranešimai pavyksta, o kada – lieka nepastebimi.

FABULA RUD PEDERSEN GROUP turinio redaktorius Artūras Pučėta 

Daugiau negu 10 metų dirbo žiniasklaidoje, LRT ir „Lietuvos ryto“ portaluose. Prieš 5 metus pradėjo dirbti komunikacijos agentūroje, kur padeda klientų prekių ženklams pasakoti savo istorijas, bendrauti su auditorija. Taip pat priklauso viešojo kalbėjimo ir lyderystės organizacijai “Toastmasters”, buvo šio klubo prezidentas, bendramintis, mentorius.

 

 

LiMATALKS pristatymas ir projekto atidarymas

Sėkmingo viešojo kalbėjimo paslaptis - ne tik turimos žinios, bet ir daug praktikos. LiMA kartu su FABULA RUD PEDERSEN GROUP pristato viešojo kalbėjimo projektą LiMATALKS!

Kas yra LiMATALKS ir kuo išskirtinis šis formatas? Kas gali jame dalyvauti ir kaip vyks visas procesas? Kas lauks projekto dalyvių?

Lietuvos marketingo asociacijos direktorė Alvydė Palaimaitė

Renginys tik LiMA nariams!

 

 

Pagrindinė renginio informacija:

Tema:

Viešasis kalbėjimas

Forma:

Seminaras ir naujo projekto pristatymas

Data:

2021 m. balandžio 28 d. (trečiadienis) 16:00 val.

Trukmė:

~ 1,5 val.

Organizatorius:

LiMA administracija ir FABULA RUD PEDERSEN GROUP, info@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams susitikimo nuorodą ir prisijungimo duomenis.

Dalyvavimas: 

Renginys nemokamas ir skirtas tik LiMA nariams!

 

Registracija LiMA nariams →


Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas?


Tapkite LiMA nariu →