LiMA NARIAMS TAIKOMA SPECIALI KAINA!
Medijų planavimo pagrindų kurso metu jums dėstys geriausi savo srities profesionalai - Domantas Gailius, Jurgis Šimelionis, Miglė Grigaitė, Gedas Kučinskas ir Darius Rinkūnas.
Didžiausias dėmesys bus skiriamas praktiniams reklaminių kampanijų planavimo ir įgyvendinimo masinės (TV, radijas, spauda ir kiti) ir skaitmeninės žiniasklaidos (baneriai, socialiniai tinklai ir video) priemonėse aspektams. Dalyviai įgys bazinių žinių ir išmoks pasirinkti tinkamiausią strategiją ir media miksą priklausomai nuo prekės ženklo ir reklamos kampanijos tikslų.
Mokymų metu tyrinėsime:
• Žiniasklaidos planavimo terminologiją
• Auditorijų duomenis ir tyrimus
• Masinių žiniasklaidos kanalų planavimą
• Skaitmeninių žiniasklaidos kanalų planavimą
• Žiniasklaidos planavimo strategiją
• Medijos inovacijos ir sėkmingi pavyzdžiai
Viską vainikuos praktinės dirbtuvės, kurių tikslas – pasirinkti prekės ženklą ir suplanuoti jam masinės žiniasklaidos ir skaitmeninės žiniasklaidos kanalus.
Kursas skirtas:
iki 2-3 metų patirtį rinkodaroje/ valdant rinkodaros projektus/ leidžiant reklamos kampanijas turintiems specialistams tiek klientų, tiek agentūrų pusėje. Taip pat tiems tiems, kas iki šiol daugiausiai dirbo su skaitmeninių kampanijų paleidimu, bet nori suprasti ir išmanyti masinės žiniasklaidos kanalus.
Kurso pradžia:
Gegužės 18 d., kursas vyks penkis vakarus po 2 - 3 valandas.
Kurso kaina: 550 Eur
LiMA nariams: 490 Eur
Registracija ir daugiau informacijos
VISŲ KLAUSIMŲ ATSAKYMAI:
info@atomicgarden.lt arba +37066611233
Sritis: |
Medijų planavimo pagrindai |
Forma: |
Online mokymai |
Vieta: |
Online |
Kaina: |
Kurso kaina: 550 Eur |
Mokymų pradžia: |
2021.05.18 |
Organizatoriaus kontaktai pasiteiravimui: |
|
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) neatsako už renginio organizavimo ir turinio kokybę. |