PRISTATO
Dažnas marketingo specialistas per savo karjerą susiduria su brendingo, rebrendingo, facelifto arba kitais strateginiais bei vizualiniais įmonės pokyčio klausimais. Tačiau tai nėra kasdienė veikla. Šis procesas yra apipintas daugybe neatsakytų klausimų, mitų, nuomonių ir taktikų.
Renginio tikslai:
dalyviams suteikti žinias, kurios padėtų 1) identifikuoti, ar verslui yra reikalingas prekės ženklo ar jo strategijos atnaujinimas, 2) identifikavus poreikį, gebėti atsirinkti įmonei labiausiai tinkantį dizaino paslaugų tiekėją, o vėliau su juo sklandžiai bendradarbiauti bei sėkmingai implementuoti dizainą savo organizacijoje.
Renginio metu dalyviai išgirs:
- Kaip sėkmingai atnaujinti prekės ženklą ir jo vizualinį identitetą?
- Kaip atsirinkti geriausią dizaino paslaugų tiekėją?
- Kaip organizuoti konkursą ir kokių klausimų klausti, o galbūt pasitikėti portfolio?
- Kaip dirbti su dizaineriais, formuluoti pataisymus, reikšti kritiką, motyvuoti?
- Kaip implementuoti dizainą ir naudotis prekės ženklo vadovu po atsinaujinimo?
Renginys skirtas: marketingo specialistams, prekės ženklų savininkams, verslo plėtros vadovams bei visiems besidomintiems vizualiniais įmonės pokyčio klausimais.
Renginio pranešėjai:
|
Transformatyvus prekės ženklas: kaip įgalinti teigiamus pokyčius versle
Rapolas Ručinskas, SYNTHESIS CONSULTING GROUP strategas
|
|
"The brand (buy) book" gido pristatymas
Augustinas Paukštė, SYNTHESIS CONSULTING GROUP dizaino konsultantas, ANDSTUDIO partneris
|
Diskusijos „Kaip sėkmingai atnaujinti prekės ženklą ir jo vizualinį identitetą?“ dalyviai:
|
Gediminas Užkuraitis
SYNTHESIS CONSULTING GROUP partneris, sesijos moderatorius |
|
Paulius Pocius
ŠIAULIŲ BANKO rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius |
|
Vaida Karaliūnaitė
NANOAVIONICS marketingo vadovė |
|
Algirdas Orantas
CRITICAL partneris, Lietuvos dizaino asociacijos pirmininkas, Lietuvos dizaino tarybos narys |
|
Augustinas Paukštė
SYNTHESIS CONSULTING GROUP dizaino konsultantas, Andstudio partneris |
Renginio programa:
16:00 – 16:10 | Renginio atidarymas |
16:10 – 16:30 |
Rapolas Ručinskas | Transformatyvus prekės ženklas: kaip įgalinti teigiamus pokyčius versle |
16:30 – 17:10 | Diskusija | Kaip sėkmingai atnaujinti prekės ženklą ir jo vizualinį identitetą? |
17:10 – 17:35 |
Augustinas Paukštė | "The brand (buy) book" gido pristatymas |
Renginio rėmėjai
Tema: |
Įmonės vizualinis identitetas |
Forma: |
Seminaras ir diskusija |
Data: |
2021 m. gegužės 13 d. (ketvirtadienis) 16:00 val. |
Trukmė: |
~ 2 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Prisijungimo nuoroda: |
Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams susitikimo nuorodą ir prisijungimo duomenis. |
Dalyvio mokestis: |
Bilieto kaina: 29 Eur |
LiMA nariams: nemokamai
|
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai |