Jau prieinamas renginio įrašas
Apžvalga | Pranešėjai | Programa | Bilietų kainos
Visos dienos konferencija gyvai ir internetu!
300+ min. marketingo ir komunikacijos turinio, 15 pranešėjų
300+ marketingo, pardavimų ir verslo atstovų
Vakarinis networking'as Klaipėdoje
Interactio: Kaip užkariauti pasaulinę rinką su perversmą nešančiu prekės ženklu ir kultūra
Pranešimo metu Henrikas Urbonas pasidalins patirtimi kaip įsiveržti į beveik dešimties milijardų dolerių vertės rinką, kurioje per daugiau nei penkis dešimtmečius nesikeitė technologijos? Kaip su savo novatorišku produktu daryti perversmą? Kaip vyksta sinchroninis vertimas versle bei valstybinėse institucijose? Henrikas Urbonas, INTERACTIO bendraįkūrėjas ir vadovas |
Kada leisti sau kūrybinę agentūrą?
Tikrasis kūrybingumas yra prabanga - jums nebūtinai to reikia. Kaip įsivertinti, ar Jūsų verslui reikia kūrybinės agentūros? Ir jei ryžotės sau tai leisti - ko iš reklamos strategų bei kūrybininkų tikėtis bei reikalauti? Ko galima pasimokyti iš reklaminių kampanijų Klaipėdoje? Giedrė Ona Šileikytė, AUTORIAI įkūrėja ir vadovė |
12 rinkodaros partnerysčių verslo augimui
Strateginės partnerystės rinkodaroje didžiosioms kompanijoms ne naujiena: Starbucks ir Spotify, Google ir Nestle, Tinder ir Mustang ir n+k kitų. Tačiau 83% smulkiųjų verslų ir net 67% rinkodaros specialistų niekada apie tai nepagalvojo, nors pamatę sėkmės istorijas užsidega ambicija tai išbandyti. Kad toks noras virstų rezultatu, šio pranešimo metu sužinosite 12 pagrindinių rinkodaros partnerysčių tipų, kurias galėsite pasitelkti savo verslo augimui. Dr. Donatas Jonikas, MARKETOLOGAI direktorius, konsultantas |
Ką daryti, kai nežinai, ką daryti?
Pranešimas apie netikėtus, bet drąsius sprendimus, kurie padeda pasiekti didžiausias pergales. Tadas Burgaila, KILO HEALTH bendraįkūrėjas ir vadovas
|
|
Tvarumo komunikacija: buzzword'as, trendas ar būtinybė?
Kalbėti apie skolos pasauliui grąžinimą, gamtos ir išteklių tausojimą, įmonių socialinę atsakomybę tampa vis madingiau. Kodėl svarbi ir kuo pasižymi tvarumo komunikacija? Ką daryti marketingo specialistui, kai visi imasi gelbėti visatą? Rūta Diržanauskaitė, Integruotos komunikacijos agentūros CO:AGENCY partnerė |
|
Marketingo strategijos ir taktikos draugystė – kelias į verslo augimą
Sun Tzu - kinų mąstytojas, karo teoretikas, parašęs veikalą „Karo menas“, jau senų senovėje teigė, jog strategija be taktikos - lėčiausias kelias į pergalę, o taktika be strategijos tėra triukšmas prieš pralaimėjimą. Kaip keitėsi ir keičiasi šių dviejų verslo komponenčių įtaka verslo augime? Kaip stiprinti šią draugystę? Kam kasdienėje veikloje skirti daugiau pastangų? Dr. Lineta Ramonienė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė, CRC PROJECTS vadybos konsultantė ir vadovaujanti partnerė |
Pandemijos iššūkiai versle: kūrybiški sprendimai, kurie pasiteisino ir naujos verslo plėtros galimybės
Kaip išsilaikyti rinkoje pandemijos metu? Greitai keičiantis verslo aplinkai yra būtina aktyviai koreguoti savo veiklos modelius. Tad pranešimo metu Aušra pasidalins sėkmingais verslo modelio pavyzdžiais, kurie pagrįsti bendradarbiavimu. O taip pat pasidalins įžvalgomis, kaip išskirtinė verslo koncepcija leido sėkmingai augti pandemijos metu. Aušra Pacevičiūtė, 10 TILTŲ bendraįkūrėja |
|
H2H: kada vartotoją vadinsime žmogumi?
Pranešimo metu Indrė kalbės apie vartotojo elgsenos tendencijas bei pokyčius: koks vartotojas buvo vakar, kas vyksta šiandien ir ko laukti rytoj? Paanalizuosime naujus bei senus vartotojo elgsenos mitus kartu su neurorinkodaros įžvalgomis. Galiausiai, visi kartu ieškosime atsakymo, kada vartotoją vadinsime žmogumi ir kodėl šis požiūris svarbus šiandienos marketingo strategijoje. Indrė Razbadauskaitė-Venskė, marketingo konsultantė, LiMA Klaipėda tarybos pirmininkė |
|
Privatumas ir lojalumo programos – (ne)suderinama?
Duomenų apie klientus rinkimas iš „pirmų rankų“ tampa vėl vis labiau aktualus tiek Google, tiek kitoms paieškos sistemos įgyvendinant planus neleisti naudoti slapukų. Viena iš priemonių tiesiogiai gauti tokius duomenis – lojalumo programos. Privatumui bei asmens duomenų apsaugai keliamų reikalavimų užtikrinimas kuriant bei įgyvendinant tokias programas iš pirmo žvilgsnio yra tikras „galvos skausmas“. Tačiau ar tai turi gąsdinti? Kaip tai suderinti? Giedrė Dailidėnaitė, PRIMUS partnerė advokatė |
|
Rinkodara ne pagal standartąDalia Gun, KLAIPĖDOS VALSTYBINIO JŪRŲ UOSTO DIREKCIJA, Rinkodaros skyriaus vadovė |
Akivaizdu: grožis pasaulio nebeišgelbės. O ar reklamos dizainas gali išgelbėti pardavimus?
F. Dostojevskis yra pasakęs: „Grožis išgelbės pasaulį“. Šiandien pasidarė per daug banalu kalbėti apie grožį, o „cool“ kultūros palydėtuvės senai įvyko. Ar vis dar vertiname reklamos dizainą pagal grožio skalę? Kokio „grožio“ standartai reikalingi šiandien ir kaip įtikti jaunajai kartai? Kokias vertybes atspindi dizainas šiandien, kur ieškoti įkvėpimo ir kaip praeities pamokas galime išnaudoti dizaine? Inesa Budginė, STAND UP įkūrėja ir kūrybos vadovė
|
Daugiau pardavimų marketingo automatizavimo pagalba
Nesvarbu tai pirmas ar 10000 vartotojas besikreipiantis į Jus, idealiu atveju jis turėtų gauti vieningą patirtį visose savo kelionės etapuose. Užtikrinti šią patirtį žmogiškųjų resursų pagalba tampa vis brangiau, todėl verslai ieško galimybių kaip skaitmenizuoti bei automatizuoti pardavimo bei aptarnavimo procesus. Pranešimo metu aptarsime, kuo skirtingiems verslo segmentams gali padėti populiariausios Lietuvoje marketingo automatizavimo ir naujienlaiškių platformos automatizuotai gerindamos vartotojo patirtį bei didindamos pardavimus. Matas Pocius, NFQ.email komandos vadovas, LiMA valdybos narys |
B2B: kaip klientams nutiesti raudoną kilimą, kai viskas persikėlė į skaitmeną?
B2B įmonės 2021 metus pradėjo iš geresnių pozicijų, nei B2C. Kokios tendencijos palies B2B rinkodarą? Kaip susigaudyti pokyčių karuselėje ir išnaudoti atsiradusias galimybes? Pamirškime tai, ką žinojome anksčiau, nes dabar laikas augti kitokioje realybėje. Julius Kaknevičius, WE ARE MARKETING partneris |
Kaip įgalinti socialinius tinklus pardavimo didinimui?
Pranešimo metu išgirsite socialinių tinklų tendencijas ir praktikas - Kaip vartotojai elgiasi socialiniuose tinkluose? Ar gali socialiniai tinklai padėti kurti darbdavio įvaizdį? Ar reikia būti TikTok‘e? Ar influenceriai vis dar efektyvūs? Mindaugas Lataitis, SUPERYOU vadovas |
|
Gintarė Surgutanovienė, SUPERYOU verslo vystymo vadovėGintarė turi ilgametės patirties rinkodaros srityje: profesinę karjerą pradėjo nuo rinkos tyrimų, vėliau dirbo žiniasklaidos planavimo agentūroje, šiuo metu yra verslo vystymo vadovė turinio agentūroje SUPERYOU. Socialinių tinklų discipliną dėsto Kazimiero Simonavičiaus universitete bei Edumint mokymų namuose. Prekių ženklai, su kuriais šiuo metu dirba Gintarė: Tele2, Vinted, Swedbank, Maxima. |
10:00 – 10:10 | Konferencijos atidarymas |
10:10 - 10:35 |
Dr. Lineta Ramonienė | Marketingo strategijos ir taktikos draugystė – kelias į verslo augimą |
10:35 - 11:00 | Henrikas Urbonas | Interactio: Kaip užkariauti pasaulinę rinką su perversmą nešančiu prekės ženklu ir kultūra |
11:00 - 11:25 | Dr. Donatas Jonikas | 12 rinkodaros partnerysčių verslo augimui |
11:25 - 11:45 | Aušra Pacevičiūtė | Pandemijos iššūkiai versle: kūrybiški sprendimai, kurie pasiteisino ir naujos verslo plėtros galimybės |
11:45 - 12:10 | Pertrauka |
12:10 - 12:35 | Mindaugas Lataitis ir Gintarė Surgutanovienė | Kaip įgalinti socialinius tinklus pardavimo didinimui? |
12:35 - 13:00 | Matas Pocius | Daugiau pardavimų marketingo automatizavimo pagalba |
13:00 - 13:25 | Giedrė Dailidėnaitė | Privatumas ir lojalumo programos – (ne)suderinama? |
13:25 - 14:00 | Pietų pertrauka |
14:00 - 14:25 | Inesa Budginė | Akivaizdu: grožis pasaulio nebeišgelbės. O ar reklamos dizainas gali išgelbėti pardavimus? |
14:25 - 14:55 | Giedrė Ona Šileikytė | Kada leisti sau kūrybinę agentūrą? |
14:55 - 15:20 | Julius Kaknevičius | B2B: kaip klientams nutiesti raudoną kilimą, kai viskas persikėlė į skaitmeną? |
15:20 - 15:40 | Dalia Gun | Rinkodara ne pagal standartą |
15:40 - 16:00 | Pertrauka |
16:00 - 16:25 | Tadas Burgaila | Ką daryti, kai nežinai, ką daryti? |
16:25 - 16:50 | Rūta Diržanauskaitė | Tvarumo komunikacija: buzzword'as, trendas ar būtinybė? |
16:50 - 17:20 | Indrė Razbadauskaitė-Venskė | H2H: kada vartotoją vadinsime žmogumi? |
17:20 - ... | Vakarinis networking'as |
DALYVAUKITE KONFERENCIJOJE GYVAI* (vietų skaičius yra ribotas) |
STEBĖKITE KONFERENCIJĄ INTERNETU |
LiMA Klaipėdos skyriaus nariams: 0 Eur LiMA nariams: 49 Eur Svečiams: 79 Eur* *LiMA ambasadoriaus kodų ir Perkant 3+ bilietus taikomos nuolaidos. |
LiMA Klaipėdos skyriaus nariams: 0 Eur LiMA nariams ir LiMA seminarų 0 Eur Svečiams: 49 Eur* *LiMA ambasadoriaus kodų Perkant 3+ bilietus taikomos nuolaidos. |
Pirkti bilietą | Pirkti bilietą |
*SVARBI INFORMACIJA DALYVAUJANTIEMS GYVAI:
Konferencijoje dalyvauti gyvai bus galima turint birželio 17 d. galiojantį galimybių pasą.
Jei konferencijos dieną dar neturėsite galiojančio galimybių paso, LiMA partneriai tarptautinė medicinos tyrimų laboratorija SYNLAB suteiks galimybę atlikti SARS-CoV-2 greitojo antigeno tyrimą SYNLAB laboratorijoje NEMOKAMAI.
Tyrimą atlikti reikia ne ankščiau nei 48 val. ir ne vėliau nei 1 val. iki Jūsų atvykimo į konferencijos vietą.
Dėl galimybių paso ar registracijos greitajam testui susisieksime atskirai su visais įsigijusiais bilietą dalyvauti konferencijoje gyvai.
SYNLAB tarptautinė medicinos tyrimų laboratorija, pasižyminti ilgalaike patirtimi diagnostikos srityje, stipria moksline ir konsultacine baze ir klinikinėmis studijomis grįstomis technologijomis. SYNLAB laboratorijos adresus galite rasti ČIA.
SAUGUMAS:
Dalyvių, pranešėjų ir personalo saugumas yra svarbiausias LiMA komandos prioritetas. Todėl, laikydamiesi Nacionalinio visuomenės sveikatos centro, LR Vyriausybės nurodymų ir rekomendacijų, imsimės visų atsargumo priemonių, kad konferencija vyktų saugiai.
Konferencijos vizualinis identitetas
Pagrindinis rėmėjas
Su kodu LIMA yra suteikiama 15% nuolaida apsistoti viešbutyje „National Hotel“.
Nuolaida galioja iki rugpjūčio 31 d. rezervuojant nakvynę per www.nationalhotel.lt
Konferencijos vieta
Informaciniai partneriai
Rėmėjai
Transliacijos partneriai
Transliacija rūpinasi zoomtv.lt. Daugiau informacijos
apie mūsų transliacijos partnerius - https://www.zoomtv.lt
Sritis: |
Marketingas, komunikacija, verslas, pardavimai |
Tema: |
Marketingo įžvalgos pardavimams didinti |
Forma: |
Konferencija |
Data: |
2021 m. birželio 17 d. (ketvirtadienis) |
Vieta: |
• Gyvai Kultūros fabrikas, Bangų g. 5A, Klaipėda |
Trukmė: |
Konferencija ~ 8 val. (10:00-18:00) |
Organizatorius: |
LiMA Klaipėdos skyriaus valdyba ir LiMA administracija, info@lima.lt |
Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, kurie gali būti patalpinti viešai prieinamose vietose: socialiniuose tinkluose, žiniasklaidoje bei tolimesnėje renginio komunikacijoje.
LiMA DAY KLAIPĖDA’19 dalyvavo: ACC DISTRIBUTION, ACME EUROPE, ADAMPOLIS, ADVOKATŲ KONTORA, ARIJUS, ARMARIS, ATOSTOGŲ PARKAS, ATRANKA360, AUTOAIBĖ, BALTICUM TV, BALTIJOS VERTIMAI, BALTIKA LIETUVA, BE-GE BALTIC, BEINITAS, BGP PRODUCTS, BIOK LABORATORIJA, CLINIC DPC, ČILI PIZZA, D. KAČINSKO VAKARŲ REKLAMA, DB OUTLET, DENIA SOLUTIONS, DFDS SEAWAYS, DIGISIMO, DINO.LT RADAILIIAI, DOTNUVA BALTIC, DR. A. ALBERTJAN KLINIKA, DSK CAPITAL, EFEKTO INŽINERIJA, EG MEDIA, EUROBIURAS, FITCLUB, FITNESO AKADEMIJA, FREELANCE, GERUVIS, GITANA, GLOBALIOS IDĖJOS, GLOMERA, GRAFŲ BALDAI, IGNITIS GRUPĖ, IMPROVEMENT, IN YOUR POCKET, INVESTUOK LIETUVOJE, ISTORINĖ VIRTUVĖ, ITCC, IV DIGITAL TOUCH, JUMIRA, KAUNO KOLEGIJA, KAVOS DRAUGAS, KERPITA, KLAIPĖDOS ARENA, KLAIPĖDOS BASEINAS, KLAIPĖDOS JAUNIMO TEATRAS, KLAIPĖDOS KULTŪRŲ KOMUNIKACIJŲ CENTRAS, KLAIPEDOS PIENAS, KLAIPĖDOS STATYBOS KOMPANIJA, KLAIPĖDOS VALSTYBINĖ KOLEGIJA, KOKOSAS, KOMODA, KRETINGOS SMAGRATIS, LAURESTA, LAUSNA, LAVIGA, LCC TARPTAUTINIS UNIVERSITETAS, LEMONA, LIETUVOS AUKŠTOJI JŪREIVYSTĖS MOKYKLA, LIETUVOS ENERGIJOS, LIETUVOS GELEŽINKELIAI, LIETUVOS RYTAS, LIETUVOS ŽEMĖS ŪKIO KONSULTAVIMO TARNYBA, LIGHT HOUSE, MIDA LT, MILIVA, NEPTŪNO KREPŠINIO KLUBAS, NORTHWAY MEDICINOS CENTRAI, PAJŪRIO TARPININKAS, PAŽINTYS, PERSĖ, REGSEDA, RŪTA, S. JOKUŽIO LEIDYKLA – SPAUSTUVĖ, SB DANTŲ KLINIKA , SIDABRINĖ SROVĖ, SMK, SOLVENTUS, SPORTGATES, SVEIKATOS IR GROŽIO KLINIKA, ŠIAULIŲ VALSTYBINĖ KOLEGIJA, TELŠIŲ AUTODALYS, TEREKAS, TOBULĖJIMO PROJEKTAI, TU MATOMAS, VERSLO RINKODARA, VIRTUVĖS TECHNIKA, VISTRONA, Z.I.M.WAY.