Kaip komunikuoti, kad būtum įdomus Švedijos rinkoje?
(Renginys anglų kalba)
LiMA nariams taikoma 25% nuolaida!
Nuolaidos kodą rasite vidinėje komunikacijos sistemoje.
Prisijungti prei vidinės komunikacijos sistemos čia.
Kokie socialinės medijos kanalai populiariausi ir efektyviausi Švedijoje, kuo skiriasi komunikacija Stokholme ir kitose Švedijos dalyse, kaip pasirinkti vietinius komunikacijos partnerius, kaip patekti į Švedijos verslo žiniasklaidos puslapius, kas labiausiai įtraukia vietines auditorijas, kaip švedai žiūri į mažiausiai iš Baltijos šalių jiems žinomą šalį – Lietuvą, kaip papasakoti savo legendą Švedijos pirkėjams, kokius kultūrinius skirtumus verta žinoti prieš žengiant į Švedijos rinką?
Sulaukiame daugybę panašių jūsų klausimų, į kuriuos birželio 7 d. 15 val. renginyje atsakys strateginės komunikacijos ekspertas iš Švedijos Lennart Nordfors ir Lietuvos komercijos atašė Švedijoje Aleksandras Laurinavičius.
Lennart Nordfors
Lennart Nordfors yra vyriausiasis partneris vienoje iš didžiausių Švedijos komunikacijos agentūrų „Gullers Grupp“. Sukaupęs daugiau kaip 25 metus patirties Švedijos komunikacijos rinkoje, Lennart turi gilių žinių apie tendencijas ir pokyčius Švedijos rinkoje. Renginyje Lennart papasakos, ką svarbiausia žinoti apie vartotojų vertybes, rinkos segmentavimą, skaitmeninimą ir kaip pasakoti savo istorijas šiuolaikinėje Švedijoje.
Be to, Lennart panagrinės du realius atvejus – kaip verslų savininkams mąstyti žengiant į Švedijos rinką, kaip suformuluoti savo unikalų pasiūlymą, kaip poziciuonuoti savo prekės ženklą, prekes ar paslaugas.
Pirmo atvejo analizė: Lietuvos įmonė (20 darbuotojų) gamina lininius moteriškus ir vaikiškus drabužius, turi savo internetinę parduotuvę, parduodančią prekes keliose šalyse; siekia patekti į Švedijos rinką; ieško būdų, kaip užmegzti ryšius ir pradėti prekybą su Švedijos butikais, Švedijos internetinėmis parduotuvėmis ar prekiauti per savo internetinę parduotuvę Švedijos pirkėjams.
Antro atvejo analizė: Lietuvos medinių baldų gamintojas (100 darbuotojų) gamina privačių prekių ženklų baldus kai kurioms tarptautinėms baldų įmonėms, gamina ir parduoda savo pavadinimų baldus Lietuvoje; nori susirasti partnerių Švedijoje; susiduria su iššūkiu – įvertinti resursus norint įvesti savo prekės ženklą į Švedijos rinką.
Aleksandras Laurinavičius
Komercijos atašė Švedijos Karalystėje Aleksandras Laurinavičius renginyje pasidalins įžvalgomis, kaip geriausia kontaktuoti su Švedijos įmonėmis ir organizacijomis, kad sudomintum vietinius žaidėjus savo pasiūlymu; kas primygtinai rekomenduojama bendraujant su švedais ir ko geriau nedaryti/nesakyti.
Po dviejų pranešimų visą laiką skirsime jūsų klausimams ir atsakymams, kuriuos galite siųsti iš anksto kia@komunikacija.lt arba užduoti tiesiogiai renginio metu.
Renginį moderuoja Komunikacijos industrijos asociacijos Tarybos pirmininkas Artūras Jonkus.
How to Communicate to be Attractive on Swedish Market?
(Online Event in English)
What are the most popular and effective social media channels in Sweden, how to involve local audiences, how to tell your legend to Swedish buyers, how do communication in Stockholm and other parts of Sweden differ, how to choose local communication partners, how to get into Swedish business newspapers, what cultural differences are worth knowing before entering the Swedish market?
We receive many of your similar questions, which will be answered on June 7th by strategic communication expert from Sweden Lennart Nordfors and Lithuanian Commercial Attaché in Sweden Aleksandras Laurinavičius.
Lennart Nordfors
Lennart Nordfors is a senior partner at Gullers Grupp, one of Sweden´s leading communications agencies. With 25 years of experience of communicating in a Swedish setting, he has profound knowledge of trends and developments on the Swedish market. He also has a background in politics and as an academic in political science. Lennart will be talking about the current situation concerning consumer values, market segmentation, digitialization, storytelling etc. when communicating in Sweden.
Lennart will also share his insights on two real cases – how to think, how to find your unique selling point, how to position yourself in Swedish market.
Case 1. Lithuanian linen garments producer (20 employees) produces women and children outerwear from linen, has international sales through its online shop, needs to enter Swedish market with own label, interested to get contacts with boutiques, sell products through Swedish online platforms or company’s platform.
Case 2. Lithuanian wooden furniture producer (100 employees) produces private label furniture for some international furniture companies, produces and sells own label furniture in Lithuania, needs to find private label partners in Sweden, needs to evaluate entering into the Swedish market with own label.
Aleksandras Laurinavičius, Commercial Attaché, Embassy of the Republic of Lithuania to the Kingdom of Sweden.
Aleksandras will share his insights on entering Swedish market:
- Main ways of contact
- Dos and don’ts
After two presentations, we will dedicate an entire hour to your questions and answers. You may send your questions in advance to kia@komunikacija.lt or ask them during the event.
Moderator: Artūras Jonkus, Council Chair of the Association of Communication Industry.
LiMA nariams: 25% nuolaida.
Nuolaidos kodą rasite vidinėje komunikacijos sistemoje. Prisijungti prie vidinės komunikacijos sistemos.
Sritis: |
Komunikacija |
Forma: |
Mokymai |
Vieta: |
Gyvai internetu |
Data ir laikas: |
Birželio 7 dieną (15:00 val.) |
Kaina: |
LiMA nariams: 25% nuolaida. Nuolaidos kodą rasite vidinėje komunikacijos sistemoje. Prisijungti prie vidinės komunikacijos sistemos. |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) neatsako už renginio organizavimo ir turinio kokybę. |