Renginio įrašo turinys:
Vartotojai visame pasaulyje vis labiau juda nuo prekių ir paslaugų įsigijimo link nuomos modelio. Prekės ženklai vis dažniau nori bendrauti su vartotojais tiesiogiai, o investuotojai tiesiog dievina prenumeratos verslus. Prenumeratų modelis yra tinkamas beveik bet kokiam verslui, todėl yra įdomus ir vystantiems turinį, ir prekiaujantiems apranga.
Subscription Economy Index duomenimis, prenumeratos verslo modelį naudojantys verslai per pastaruosius 9 metus išaugo 6 kartus. 2020 m. indekse skaičiuojamos kompanijos vidutiniškai augo 11,6%, o produktus parduodančių kompanijų pajamos sumažėjo 1,6%.
Gartner prognozuoja, kad 75% direct-to-consumer verslų turės vienokią ar kitokią prenumeratą. Kodėl prenumeratos verslo modelis yra toks patraukus?
Renginyje atsakysime į pagrindinius klausimus ir pasidalinsime sėkmės pavyzdžiais:
- Kokios pasaulinės prenumeratos ekonomikos tendencijos?
- Kokias galimybes verslams atveria prenumeratos verslo modelis?
- Kokie pagrindiniai prenumeratos verslo principai?
- Ar kiekvienas verslas gali turėti prenumeratos modelį?
- Kas svarbiausia galvojant apie prenumeratos verslo modelį?
- Kuo išsiskiria marketingo strategija prenumeratos modeliui?
Seminaras skirtas: marketingo, verslo vystymo, komercijos ir produktų vadovams bei smulkių ir vidutinių įmonių vadovams, ir visiems, kas nori daugiau sužinoti apie prenumeratos verslo modelį ar jau galvoja apie prenumeratos modelio diegimą įmonėje.
Online renginys vyko 2021 m. birželio 8 d., 15 val.
Renginio įrašo trukmė - 2 valandos
LiMA nariams - 0 Eur
Renginio įrašo kaina - 19 Eur
20% nuolaida taikoma:
- turintiems LiMA ambasadoriaus kodą;
50% nuolaida taikoma:
- studentams.
Į renginio įrašo kainą įeina:
- Renginio, vykusio birželio 8 d., įrašas;
- Pranešėjų skaidrės.
Daugiau informacijos apie įrašo įsigijimo eigą ir sąlygas rasite žemiau.
Renginio pranešėjai ir temos:
|
Kodėl prenumeratos dabar yra karščiausias verslo modelis?Vartotojai visame pasaulyje vis labiau juda nuo prekių ir paslaugų įsigijimo link nuomos modelio. Prekės ženklai vis dažniau nori bendrauti su vartotojais tiesiogiai, o investuotojai tiesiog dievina prenumeratos verslus. Kodėl prenumeratos verslo modelis yra toks patraukus ir kokios prenumeratos tendencijos vyrauja pasaulyje? Ar kiekvienas verslas gali turėti prenumeratos modelį ir kokie pagrindiniai prenumeratos verslo principai. Kokios pasaulinės prenumeratos ekonomikos tendencijos? Kokias galimybes verslams atveria prenumeratos verslo modelis? Kas svarbiausia galvojant apie prenumeratos verslo modelį?
|
|
Už kokį turinį (ne)moka lietuviai
Prenumeratos iš esmės pasikeitė – seniau žmonės prenumeruodami gaudavo preumeratą fiziškai savo į pašto dėžutę (žurnalai, laikraščiai, receptų kortelės, kojinės, vitaminai ir t.t.). Tai vartotojams suteikdavo emocinę laukimo, daikto gavimo patirtį. Digital prenumeratų patirtis skiriasi. Už kokį turinį dabar lietuviai linkę mokėti? – pasidalinsiu “Delfi” vykdytos apklausos duomenimis. Taip pat papasakosiu, kaip “Delfi Plius” sekėsi žengi į prenumeratų pasaulį, kokios buvo klaidos ir kas suveikė geriausiai.
|
|
Prenumeratos modelio verslų marketingo strategija. „Surfshark“ pavyzdys
Kuo išsiskiria prenumeratos modelio verslų marketingo strategija ir kaip ją sėkmingi kurti? Koks yra prenumeratos vartotojas? Kaip jį pritraukti ir išlaikyti? „Surfshark“ sėkmės pavydžiai ir išmoktos pamokos.
|
Diskusijos „Prenumeratos verslo modelis: kodėl, kada ir kaip?“ dalyviai:
|
Gediminas Galkauskas
Asocijuotas HUNGRY SCOUT strategas, naujienlaiškio mediax.lt autorius |
|
Irmantas Matilionis
DELFI rinkodaros vadovas
|
|
Regimantas Urbanas
SURFSHARK CMO
|
Renginio moderatorius:
|
Andrius Milinavičius
BALTIC SANDBOX verslo plėtros vadovas, LiMA valdybos narys |
Renginio rėmėjai
Tema: |
Prenumeratos verslo modelis |
Forma: |
Seminaras ir diskusija |
Trukmė: |
~ 2 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Renginio įrašo įsigijimas: |
Renginio įrašo įsigijimo eiga: |
Renginio įrašo kaina: |
Kaina: 19 Eur |
LiMA nariams: nemokamai
|
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai
Renginio įrašas LiMA seminarų abonementų savininkams → |