Pradžia

Renginio įrašas | LiMA CMO MASTERCLASS: Kokius KPI turi stebėti ir matuoti marketingo vadovas?

Renginio įrašas | LiMA CMO MASTERCLASS: Kokius KPI turi stebėti ir matuoti marketingo vadovas?

Renginio įrašas | LiMA CMO MASTERCLASS: Kokius KPI turi stebėti ir matuoti marketingo vadovas?

2021-11-25 00:00, Online | Dalyvauja: 55 Registracijos terminas: 2021-11-25

Pristatome vieną iš dviejų LiMA CMO MASTERCLASS sesijų! 

 

Kokius KPI turi stebėti ir matuoti marketingo vadovas?
Su Domantu Gailiumi ir dr. Eleonora Šeimiene

Renginio įrašo turinys:

Šiuo metu įmonės ir prekių ženklai susiduria ne su informacijos ar duomenų apie jų veiklą trūkumu, bet su tokios informacijos pertekliumi. Tas pats galioja ir rinkodaros bei komunikacijos KPI: jų daug, jie įvairūs, dažnai per sudėtingi ar tikrai ne visi reikalingi. Ši sesija padės susigaudyti tarp skirtingų rodiklių, įvardins pagrindinius ir aktualiausius – paprastai ir suprantamai.

Sesija bus sudaryta iš dviejų dalių: 

1. Rinkodaros „Kietųjų“ ir „minkštųjų“ KPI apžvalga: ką prasminga sekti ir matuoti, o kas yra perteklinė informacija? Aptariama rinkodaros ir komunikacijos KPI sąsajos su verslo situacija, rinkodaros ir komunikacijos „kietieji“ rodikliai. „Minkštųjų“ rodiklių pasiteisinusi praktika: vartotojų nuostatos prekės ženklo ar paslaugų tiekėjo atžvilgiu, prekės ženklo „tunelis“ ir jo sudėtinės dalys, klientų patirtis ir rekomendacija. Skirtingi KPI priklausomai nuo produktų ar paslaugos kategorijos, verslo dinamikos ir tikslų. 

2. KPI dirbtuvės. Praktinės sesijos dalyviai gauna užduotį - klientą, kuriam turi išdiskutuoti ir rekomenduoti stebėti bei matuoti svarbiausius KPI. Rekomendacijos aptariamos su lektoriais ir kitais dirbtuvių dalyviais.

Sesijos metu sužinosite: 
• Kuriuos rinkodaros ir komunikacijos „kietus“ ir „minkštus“ KPI turi sekti savo veikloje;
• Kaip apginti ir pristatyti kitiems KPI ir jų įtaką verslui;
• Kaip atskirti tikrai svarbius KPI nuo to, ką tiesiog įdomu sekti;
• Kaip įtraukti į tyrimą savo prekės ženklui ar įmonei svarbius parametrus;

Sesija skirta: 
marketingo vadovams, marketingo projektų vadovams, kitiems su marketingu susijusios srities vadovams, organizacijų vadovams ir verslo lyderiams, kurie nori suprasti CMO vaidmenį organizacijoje, kylančius iššūkius bei potencialą.

Online renginys vyko 2021 m. birželio 9 d., 15 val.
Renginio įrašo trukmė - 2 valandos 15 minučių

LiMA nariams - 0 Eur

 

Renginio įrašas LiMA nariams

 

 

Renginio įrašo kaina - 29 Eur
20% nuolaida taikoma:
- turintiems LiMA ambasadoriaus kodą;

Į renginio įrašo kainą įeina:
- Renginio, vykusio birželio 9 d., įrašas;
- Pranešėjų skaidrės.

Daugiau informacijos apie įrašo įsigijimo eigą ir sąlygas rasite žemiau.

Pirkti renginio įrašą

 

Sesijos lektoriai

 

Domantas Gailius

KOG INSTITUTO įkūrėjas ir partneris

20+ metų patirtį turintis rinkodaros komunikacijos strategas ir praktikas, konferencijų „Password“, „LiMA Day“, „Delfi“ verslo sesijų pranešėjas.

 

Dr. Eleonora Šeimienė

KOG INSTITUTO vadovė

15+ metų patirtis rinkos tyrimų srityje, konsultuojant ir teikiant įžvalgas prekių ženklų augimui bei vartotojų patirties stiprinimui. Neurorinkodaros tyrimų praktikė, socialinių mokslų daktarė, ISM Universiteto docentė.

 

Vienintelės marketingo vadovų konferencijos

Lietuvoje LiMA CMO SUMMIT'21 
video įrašas

 

 

Konferencija skirta kelti CMO kompetencijas ir skatinti tobulėti,
stiprinti CMO svarbą kompanijoje bei įvaizdį visuomenėje.


Pranešimus apie marketingo vadovo iššūkius, karjerą ir perspektyvas skaitys
ir sėkmės pavyzdžiais dalinsis daugiau negu 15 Lietuvos ir užsienio ekspertų ir praktikų.


Online konferencija vyks birželio 4 d., kurią vainikuos
„Metų CMO‘21“ nugalėtojo paskelbimas ir apdovanojimai!

Įsigykite vienintelės marketingo vadovų konferencijos Lietuvoje -
LiMA CMO SUMMIT'21 video įrašą ir 2 MASTERCLASS sesijos įeis į bilieto kaina!


Daugiau informacijos apie video įrašą

  

Sritis:

Karjeros planavimas, vadyba, marketingas, strategija, asmeninis įvaizdis

Tema:

Marketingo vadovo karjera

Forma:

MASTERCLASS sesija internetu

Trukmė:

2 valandos 15 minučių

Renginio įrašo įsigijimas:

Renginio įrašo įsigijimo eiga:
1. Norėdami nusipirkti renginio įrašą, spauskite mygtuką „Registruotis“
2. Renginio įrašas bus prieinamas prisijungiant su Google paskyra, todėl prašome nurodyti registracijoje savo Gmail el. paštą
3. Pasirinkę mokėjimo būdą, apmokėkite nurodytą mokestį
4. LiMA komanda tyrimo ataskaita, pranešėjų skaidrėmis ir renginio įrašu pasidalins per 1 d.d. nuo apmokėjimo gavimo jūsų nurodytu el. paštu.

Organizatorius:

LiMA administracija,  info@lima.lt

Renginio įrašo kaina:

Kaina: 29 Eur
20% nuolaida taikoma:
- turintiems LiMA ambasadoriaus kodą;

Pirkti įrašą →

 

LiMA nariams: nemokamai

Renginio įrašas LiMA nariams →

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas?

Tapkite LiMA nariu →

  LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

Renginio įrašas LiMA seminarų abonementų savininkams →

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)

Įsigykite seminarų abonementą →
Registruotis
Registracija priimama iki 2021-11-25