Pristatome vieną iš dviejų LiMA CMO MASTERCLASS sesijų!
Kokius KPI turi stebėti ir matuoti marketingo vadovas?
Su Domantu Gailiumi ir dr. Eleonora Šeimiene
Renginio įrašo turinys:
Šiuo metu įmonės ir prekių ženklai susiduria ne su informacijos ar duomenų apie jų veiklą trūkumu, bet su tokios informacijos pertekliumi. Tas pats galioja ir rinkodaros bei komunikacijos KPI: jų daug, jie įvairūs, dažnai per sudėtingi ar tikrai ne visi reikalingi. Ši sesija padės susigaudyti tarp skirtingų rodiklių, įvardins pagrindinius ir aktualiausius – paprastai ir suprantamai.
Sesija bus sudaryta iš dviejų dalių:
1. Rinkodaros „Kietųjų“ ir „minkštųjų“ KPI apžvalga: ką prasminga sekti ir matuoti, o kas yra perteklinė informacija? Aptariama rinkodaros ir komunikacijos KPI sąsajos su verslo situacija, rinkodaros ir komunikacijos „kietieji“ rodikliai. „Minkštųjų“ rodiklių pasiteisinusi praktika: vartotojų nuostatos prekės ženklo ar paslaugų tiekėjo atžvilgiu, prekės ženklo „tunelis“ ir jo sudėtinės dalys, klientų patirtis ir rekomendacija. Skirtingi KPI priklausomai nuo produktų ar paslaugos kategorijos, verslo dinamikos ir tikslų.
2. KPI dirbtuvės. Praktinės sesijos dalyviai gauna užduotį - klientą, kuriam turi išdiskutuoti ir rekomenduoti stebėti bei matuoti svarbiausius KPI. Rekomendacijos aptariamos su lektoriais ir kitais dirbtuvių dalyviais.
Sesijos metu sužinosite:
• Kuriuos rinkodaros ir komunikacijos „kietus“ ir „minkštus“ KPI turi sekti savo veikloje;
• Kaip apginti ir pristatyti kitiems KPI ir jų įtaką verslui;
• Kaip atskirti tikrai svarbius KPI nuo to, ką tiesiog įdomu sekti;
• Kaip įtraukti į tyrimą savo prekės ženklui ar įmonei svarbius parametrus;
Sesija skirta:
marketingo vadovams, marketingo projektų vadovams, kitiems su marketingu susijusios srities vadovams, organizacijų vadovams ir verslo lyderiams, kurie nori suprasti CMO vaidmenį organizacijoje, kylančius iššūkius bei potencialą.
Online renginys vyko 2021 m. birželio 9 d., 15 val.
Renginio įrašo trukmė - 2 valandos 15 minučių
LiMA nariams - 0 Eur
Renginio įrašo kaina - 29 Eur
20% nuolaida taikoma:
- turintiems LiMA ambasadoriaus kodą;
Į renginio įrašo kainą įeina:
- Renginio, vykusio birželio 9 d., įrašas;
- Pranešėjų skaidrės.
Daugiau informacijos apie įrašo įsigijimo eigą ir sąlygas rasite žemiau.
Sesijos lektoriai
|
Domantas GailiusKOG INSTITUTO įkūrėjas ir partneris 20+ metų patirtį turintis rinkodaros komunikacijos strategas ir praktikas, konferencijų „Password“, „LiMA Day“, „Delfi“ verslo sesijų pranešėjas. |
|
Dr. Eleonora Šeimienė
KOG INSTITUTO vadovė 15+ metų patirtis rinkos tyrimų srityje, konsultuojant ir teikiant įžvalgas prekių ženklų augimui bei vartotojų patirties stiprinimui. Neurorinkodaros tyrimų praktikė, socialinių mokslų daktarė, ISM Universiteto docentė. |
Vienintelės marketingo vadovų konferencijos
Lietuvoje LiMA CMO SUMMIT'21 video įrašas
Konferencija skirta kelti CMO kompetencijas ir skatinti tobulėti,
stiprinti CMO svarbą kompanijoje bei įvaizdį visuomenėje.
Pranešimus apie marketingo vadovo iššūkius, karjerą ir perspektyvas skaitys
ir sėkmės pavyzdžiais dalinsis daugiau negu 15 Lietuvos ir užsienio ekspertų ir praktikų.
Online konferencija vyks birželio 4 d., kurią vainikuos
„Metų CMO‘21“ nugalėtojo paskelbimas ir apdovanojimai!
Įsigykite vienintelės marketingo vadovų konferencijos Lietuvoje -
LiMA CMO SUMMIT'21 video įrašą ir 2 MASTERCLASS sesijos įeis į bilieto kaina!
Daugiau informacijos apie video įrašą
Sritis: |
Karjeros planavimas, vadyba, marketingas, strategija, asmeninis įvaizdis |
Tema: |
Marketingo vadovo karjera |
Forma: |
MASTERCLASS sesija internetu |
Trukmė: |
2 valandos 15 minučių |
Renginio įrašo įsigijimas: |
Renginio įrašo įsigijimo eiga: |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Renginio įrašo kaina: |
Kaina: 29 Eur |
LiMA nariams: nemokamai |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai Renginio įrašas LiMA seminarų abonementų savininkams → 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas) Įsigykite seminarų abonementą → |