Jau prieinamas renginio įrašas!
Renginio įrašas
Lietuvoje 42 proc. visų interneto pirkėjų e. parduotuvėse perka bent kelis kartus per mėnesį, o kone kas penktas gyventojas (18 proc.) tą daro kelis kartus per savaitę ar net kasdien – rodo naujausi SWEDBANK apklausos duomenys (2021 04).
Pandemijos sąlygos ne tik paskatino sparčią e-komercijos verslų plėtrą, bet ir tradicinius verslus privertė greitai prisitaikyti ir išbandyti e-komercijos galimybes. Nuo pasirinktos e-komercijos marketingo strategijos priklauso e-parduotuvės sėkmė.
Kokios e-komercijos tendencijos?
Kokios e-komercijos marketingo strategijos didina e-komercijos sėkmę?
Kaip pritraukti vartotojų srautą į savo e-parduotuvę?
Kaip efektyviai išnaudoti skaitmeninio marketingo kanalus?
Kaip užtikrinti pirkėjų lojalumą?
Renginio pranešėjai:
|
Kas trukdo Lietuvos pirkėjams pirkti internetu dažniau, o kas motyvuojaJustinas Pileckas, OMNIVA LT komercijos direktorius Justinas Pileckas turi daugiau nei 10 metų patirtį dirbant su elektroninės prekybos verslais. |
|
E. komercijos strategijaSimas Šarmavičius, SARMAVICIUS.LT el. prekybos strategas Simas Šarmavičius yra el. prekybos strategas, turintis 9 metų patirtį kuriant el. prekybos verslus, plečiant juos į užsienio rinkas bei kuriant prekyvietes (angl. marketplaces). Jis pats valdė reklamos kanalus, kūrė el. parduotuves, o vėlesniuose etapuose vadovavo tai įgyvendinančiai el. prekybos komandai. Šiuo metu Simas valdo savo el. prekybos konsultacijų įmonę ir dirba su smulkaus, vidutinio dydžio Lietuvos įmonėmis, padėdamas joms augti vietinėse ir užsienio rinkose. |
|
Marketingas AMAZON platformojeKlaidas Šiuipys, SHAYZ CONSULTING vadovas Klaidas Šiuipys yra „Amazon“ prekybos konsultantas, paskyrų administratorius ir ekspertas, šioje srityje dirbantis nuo 2015 metų. SHAYZ CONSULTING agentūra administruoja dešimtis „Amazon“ verslų Lietuvoje ir užsienyje, o administruojamos paskyros generuoja virš $ 2M mėnesinių pardavimų „Amazon" platformoje. |
|
Category Management for e-commerce**Pranešimas vyks anglų kalbaJana Volovika, NIELSENIQ kategorijų valdymo ekspertė, Kategorijų valdymo asociacijos valdybos patarėja Jana turi daugiau nei 10 metų patirties mažmeninės prekybos srityje, pradedant parduotuvių veikla, kategorijų valdymu, privačių prekių ženklų kūrimu ir prekės ženklo valdymu. Šiandien Jana Volovika specializuojasi strategijos kūrimo ir vykdymo srityje bei ją labiausiai domina pirkėjų ir klientų elgsenos, tvarumo ir verslo atsakomybės temos. Jana vadovauja „NielsenIQ“ kategorijos valdymo konsultacijoms EE regione ir nuo 2020 m. vasario priklauso Kategorijų valdymo asociacijos valdybos patarėjų grupei. |
E. komercijos svetainės struktūra be SEO - nei žingsnioMantvydas Leknickas, WHATABOUT vadovas Mantvydas vadovauja Whatabout agentūrai, padedančiai prekės ženklams pasiekti ambicingų tikslų digital marketinge. |
Reik testuot. Konversijų Rodiklio OptimizavimasRadvilas Šeputis, UNCONDITIONAL AGENCY įkūrėjas ir EVOLVERY partneris Radvilas Šeputis padeda pradedantiesiems verslams ir rinkos lyderiams įeiti į naujas rinkas ir paleisti naujus produktus. Radvilo, kaip stratego, pagrindinė užduotis yra padėti suprasti, kaip prekės ženklas, naudodamasis skaitmeninėmis priemonėmis, gali sukurti maksimalią vertę savo klientams. Radvilas taip pat yra LiMA B marketingo vadovo kursų lektorius. |
|
Socialinė komercija: kodėl vis dažniau pirksime tiesiogiai Facebooke?
Gediminas Galkauskas, Asocijuotas HUNGRY SCOUT strategas, naujienlaiškio mediax.lt autorius Rinkodaros strategas ir tendencijų analitikas. Rinkodaros industrijoje dirba nuo šio amžiaus pradžios, dešimtmetį praleido dirbdamas medijose: TV3, Viasat, 15min, Aerotime. Analizuoja naujausias vartotojų ir technologijų tendencijas, ieško būdų kaip jas pritaikyti praktiškai ir padėti verslams augti bei įgyvendinti savo tikslus. Yra savaitinio naujienlaiškio apie medijų, technologijų, rinkodaros ir e-komercijos sankirtas Media X (www.mediax.lt) autorius. |
Pagrindiniai skaitmeninės reklamos rodikliai el. komercijai ir kampanijų optimizavimas siekiant išgauti kuo didesnę naudą. Tips & Tricks
Igoris Voičenica, DIGITAL ACADEMY lektorius, ORDOLINE marketingo vadovas Digital Academy ir „Auk su Google" programos lektorius, skaitmeninio marketingo ekspertas, praktikas ir strategas. Per 8 metų patirtį Igoris gilino skaitmeninės reklamos ir marketingo žinias startuoliuose, reklamos technologijų platformose, agentūrose ir el. komercijos įmonėse. Šiuo metu Igoris yra Ordoline globalaus marketingo vadovas, konsultuoja įvairius internetinius verslus ir veda mokymus rinkodaros temomis. |
Renginio programa:
15:00 – 15:25 | Simas Šarmavičius | E. komercijos strategija |
15:25 – 15:50 |
Justinas Pileckas | Kas trukdo Lietuvos pirkėjams pirkti internetu dažniau, o kas motyvuoja |
15:50 – 16:15 | Gediminas Galkauskas | Socialinė komercija: kodėl vis dažniau pirksime tiesiogiai Facebooke? |
16:15 – 16:40 |
Klaidas Šiuipys | AMAZON marketingas |
16:40 – 16:50 | Pertrauka |
16:50 - 17:15 | Jana Volovika | E.category management tips |
17:15 - 17:40 | Radvilas Šeputis | Reik testuot. Konversijų Rodiklio Optimizavimas |
17:40 - 18:05 | Mantvydas Leknickas | E.komercijos svetainės struktūra be SEO - nei žingsnio |
18:05 - 18:30 | Igoris Voičenica | Pagrindiniai skaitmeninės reklamos rodikliai el. komercijai ir kampanijų optimizavimas siekiant išgauti kuo didesnę naudą. Tips & Tricks |
Renginio partneriai:
Sritis: |
Marketingas, e-komercija |
Forma: |
Seminaras |
Vieta: |
INTERNETU |
Data: |
2021 m. rugsėjo 14 d. (antradienis), 15:00 - 18:30 |
Trukmė: |
~ 3,5 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
Dalyvavimo mokestis svečiams INTERNETU: 35 Eur
Registracija → |
Dalyvavimo mokestis LiMA nariams INTERNETU: Nemokamai Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu → |
|
Dalyvavimo mokestis LiMA seminarų abonementų savininkams INTERNETU: Nemokamai
|
|
Filmavimas ir fotografavimas: |
Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, kurie gali būti patalpinti viešai prieinamose vietose: socialiniuose tinkluose, žiniasklaidoje bei tolimesnėje renginio komunikacijoje. |