LiMA nariams taikoma -25% nuolaida.
Nuolaidos kodą rasite vidinėje komunikacijos sistemoje.
Shopper Centric Category Management Workshop September 28-29
Workshop:
■ Adapt execution to different shopper profiles based on segmentation and store clustering
■ Apply a relevant mix of assisting and influencing shoppers when deciding on assortment, placement, price and promo
■ Understand and leverage shopper needs to capitalize opportunities for your business
Key topics:
■ 8 steps of category management focusing less on numbers and more on shopper insights
■ How will your decision making change, given different shopper segments?
■ Discuss how we can influence and help the shoppers make choices in the store
■ Creating insights to reflect them in the in-store tactics like assortment,merchandising, price and promotions.
Agenda:
DAY 1: 09:00 – 12:00 & 13:00 – 16:00 |
DAY 2: 09:00 – 12:00 & 13:00 – 16:00 |
■ Introduction – Why Shopper-Centric • Opportunities arising from improved shopper understanding ■ Category Management recap |
■ Day 1 Review |
Registracija:
■ Registracija vyksta iki rugsėjo 27 d. šiuo adresu:
■ Renginio kaina: 800€ + PVM
LiMA nariams taikoma -25% nuolaida!
Nuolaidos kodą rasite vidinėje komunikacijos sistemoje. Prisijunkite!
Sritis: |
Kategorijų valdymas |
Forma: |
Internetu; Baltijos šalių įžvalgos; Diskusijos; Praktinės užduotys; Q&A |
Vieta: |
Internetu |
Kaina: |
Bilieto kaina: 800€ + VAT |
Data: |
2021 m. rugsėjo 28 - 29 d. |
Organizatorius: |
NielsenIQ, aidas.demenius@nielseniq.com, +370 68163034 |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) neatsako už renginio organizavimo ir turinio kokybę. |