[LIMA REKOMENDUOJA] E-Category management

[LIMA REKOMENDUOJA] E-Category management

2021-10-19 09:00, Online | Dalyvauja: 0 Registracijos terminas: 2021-10-19

LiMA nariams taikoma -25% nuolaida.

Nuolaidos kodą rasite vidinėje komunikacijos sistemoje.

Kviečiame prisijungti!

 

 

E-Category Management October 19-20

Workshop:

■ Understand how to apply Category Management concepts into the online channe
■ Know the benefits of trade partnerships to develop categories online
■ Deep dive in each step of the 5D E-Commerce Category Management approach
■Win in the environment with unlimited possibilities and comparable prices

Key topics:

■ Define category potential
■ Discover shopper targeting
■ Design strategies
■ Develop activation plan
■ Deliver measurable results

Agenda:

DAY 1: 09:00 – 12:00 & 14:00 – 17:00

DAY 2: 09:00 – 12:00 & 14:00 – 17:00

Introduction – Why eCatMan

• E-commerce trending facts

E-commerce challenges

• Category Management recap

• Key principles of Category Management

• How do retailers/manufacturers collaborate

• How to apply eCatMan to E-commerce

• 5D Process

• Define

• Category potential

• Capabilities

• Select partners

• Align objectives

• Category definition

• Category role

 

Day 1 Review

• Discover

• Shopper targeting

• Journey map

• Business performance

• Opportunities

• Design

• Strategies

• Tactics

• Develop

• Tactics alignment

• Activation plan

• Scorecard

• Deliver

• Activation

• Scorecard measurement

• Plan review

• Q&A


Registracija:

■ Registracija vyksta iki d. šiuo adresu:

REGISTRACIJA

Renginio kaina: 800€ + PVM
LiMA nariams taikoma -25% nuolaida! 
Nuolaidos kodą rasite vidinėje komunikacijos sistemoje. Prisijunkite!

PLAČIAU APIE RENGINĮ

Su lektore ir renginio tema kviečiame susipažinti ir dalyvauti rugsėjo 22 d. LiMA ir NielsenIQ renginyje „Praktinė sesija: elektroninė prekyba FMCG sektoriui“ su Jana Volovika.

  

Praktinės sesijos tikslas: atskleisti pagrindinius principus, kad internetinis verslas taptų perspektyvi apsipirkimo galimybė klientams ir verslas, į kurį verta investuoti.

Dalyviai sesijos metu:
• Išgirs, į ką svarbiausia atkreipti dėmesį vystant elektroninę prekybą FMCG sektoriuje;
• Sužinos, kokie yra pirkėjų poreikiai ir lūkesčiai, susiję su pirkimu internetu;
• Išgirs, kaip padidinti pardavimus ir pelną internetinėje parduotuvėje;
• Apžvelgs, svarbiausius su elektronine prekyba susijusius statistinius duomenis ir atvejus;
• Supras, ką galima pagerinti savo internetinėje parduotuvėje.

Plačiau apie renginį

Sritis:

E-komercija

Forma:

Internetu; Baltijos šalių įžvalgos; Diskusijos; Praktinės užduotys; Q&A

Vieta:

Internetu

Kaina: 

Bilieto kaina: 800€ + VAT 

LiMA nariams taikoma -25% nuolaida!
Nuolaidos kodą rasite vidinėje komunikacijos sistemoje. Prisijunkite!

Data:

2021 m. spalio 19 - 20 d.

Organizatorius:

NielsenIQ, aidas.demenius@nielseniq.com, +370 68163034

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) neatsako už renginio organizavimo ir turinio kokybę.