Programa
09:15 - 10:00 | Registracija su rytiniu kavos puodeliu |
10:00 – 11:00 |
Eriks Shultz , Brandbox (Latvia) Trends of visual communication, corporate and product design Pranešimas anglų kalba |
11:00 – 12:00 |
Edvardas Kavarskas (VDA dizaino doktorantas, LGDA valdybos narys) Neurodizaino galimybės pakuočių kūrime |
12:00 – 13:00 | Pietūs ( pietus „medžiojamės“ patys) |
13:00 – 13:30 |
Kūrybinė diskusija su Edvardu Kavarsku - „Čia gali būti aptariami Jūsų produktai ar paslaugos“ |
13.30 – 14.30 |
Paulius Nezabitauskas Kokie iššūkiai mūsų laukia vaizdo transliavimo reklamos srityje? Kaip pritraukit ir išmatuoti vaizdo reklamos poveikį vartotojams? |
14:30 – 15:00 |
Kava ir ledai |
15:00 - 16:00 |
Aivaras Matulis (MTG group) Turinys karalius |
16:00 – 17:00 |
Linas Šiautkulis (Adnet) Neuromarketingas internete - įtakos principai, veikiantys šiandieninį interneto vartotoją |
17:00 – 18:00 |
Aleksandras Pogrebnojus (dizaineris) Nuo koncepcijos iki galutinio produkto |
18:00 – 19:00 | Diskusijos prie vyno taurės ir skanėstų... |
Pranešimai:
Neurodizaino galimybės pakuočių kūrime
Dizainas tapo integralia sėkmingo verslo dalimi, o neurodizainas – dizainerių, neuromokslininkų ir marketingo specialistų komandinio darbo rezultatu. Visada ieškojau įrodymų, kaip tai, ką siūlome, veikia arba ne. Jau eilę metų pasaulyje vykdomi vartotojų neuromokslų tyrimai siūlo atsakymus. Tarpdisciplininių žinių ir įvairios įrangos pagalba gaunami duomenys apie vartotojų elgesį ir reakcijas į išorinius stimulus, leidžia pagrįsti ir tobulinti vizualinės komunikacijos sprendimus. Pranešime papasakosiu apie nevalingo (bottom-up) ir valingo (top-down) dėmesio skirtumus, vizualinio reikšmingumo (visual saliency) ypatumus ir įkūnyto pažinimo (embodied cognition) svarbą pakuočių dizaine.
Pranešėjas: Edvardas Kavarskas - VDA dizaino doktorantas, LGDA valdybos narys, LiMA narys. |
Nuo koncepcijos iki galutinio produkto
Kaip jausmu ar nuojauta paremta dar rūko pavidalo idėja gali materializuotis ir ją prisijaukinus įgauti kūną bei tapti naujuoju Jūsų produkto Trojos arkliu.
Pranešėjas: Aleksandras Pogrebnojus - dizaineris |
Trends of visual communication, corporate and product design
It’s a great time for design! Never in the history it has been so valuable as an economic force or so influential as culture. Insight into trends of visual communication, corporate and product design - its value.
Pranešėjas: Eriks Shultz |
Neuromarketingas internete - įtakos principai, veikiantys šiandieninį interneto vartotoją
"Ką tik paspaudžiau nuorodą ir ką tik nusipirkau naują prekę internete. Esu įsitikinęs, kad iš visų pateiktų alternatyvų pasirinkau geriausią ir mano sprendimas pirkti buvo racionalus. Ir taip kiekvieną kartą - nusipirkus prekę, kurios man niekada ir nereikėjo”
- Vartotojo elgsenos trigeriai internete
- Ko negali ignoruoti jūsų smegenys
- ŽŽodžžiai, skatinantys veikti
- Vaizdai, skatinantys pirkti
Pranešimo metu analizuojami įtakos principai ir jų naudojimas interneto rinkodaroje bei žiniasklaidoje.
|
Pranešėjas: Linas Šiautkulis, skaitmeninės rinkodaros ekspertas, interneto reklamos tinklo „Adnet Media“ direktorius. Linas turi tryylikos metų patirtį rinkodaros srityje. Konsultuoja daugelį Lietuvos įmonių, kaip išnaudoti internetą efektyvesnei marketingo komunikacijai, vadovauja vienam didžiausių interneto media kanalų Baltijos šalyse bei aktyviai dalyvauja edukacinėje marketingo veikloje, skaito pranešimus universitetuose ir konferencijose internetinio marketingo ir komunikacijos, vartotojų psichologijos ir elgsenos temomis.
|
Kokie iššūkiai mūsų laukia vaizdo transliavimo reklamos srityje? Kaip pritraukti ir išmatuoti vaizdo reklamos poveikį vartotojams?
Konferencijos metu bus pristatytas interaktyvus reklamos stendo su vartotojų analizavimo sistema projektas. Kartu su KTU mokslininkais, studentais, inžinieriais ir startuoliais kurtas interaktyvusis reklamos stendas su vartotojų analizavimo sistema greitai bus paleistas į rinką. Pranešimo metu bus pristatoma stendo technologija, nauda reklamos užsakovams (prekybos centrai, biurai, universitetai ir kitos viešosios erdvės), veikimo principas ir vartotojų elgesio analizės sistema bei tolimesnė plėtra, tendencijos.
|
Pranešėjas: Paulius Nezabitauskas - komunikacijos specialistas, dirbantis šioje srityje daugiau nei 10 metų. Šiuo metu atstovauja Kauno technologijos universitetą Nacionalinį inovacijų ir verslo centrą. (KTU NIVC) www.nivc.ktu.edu apjungė savo žinias ir patirtį reklamos, viešųjų ryšių srityje dirbant įvairiose verslo įmonėse, universitete, reklamos agentūroje bei pasinėrė į inovatyvių technologijų vystymą. „Nėra neišmatuojamos reklamos, yra tik netinkamos priemonės ar neteisingai pasirinktos matavimo metodikos. Net ir vizuali reklama gali būti išmatuojama, tiesiog reikia kurti, bandyti, taisyti klaidas ir mokytis iš patirties.“ |
|
Pranešėjas: Aivaras Matulis 8 metus dirba "MTG group" televizijos pardavimų srityje. Šiuo metu vadovauja "MTG media grupės" pardavimo skyriui, yra atsakingas televizijos kanalų TV3,TV6,TV8, Online - TV3Play, ir radio PowerHitRadio pardavimų skyriaus strategiją ir koordinavimą. |
klaipeda@lima.lt
Kaina: