Pradžia

Renginio įrašas | E-komercijos marketingas'21: kaip pritraukti ir išlaikyti vartotojus?

Renginio įrašas | E-komercijos marketingas'21: kaip pritraukti ir išlaikyti vartotojus?

Renginio įrašas | E-komercijos marketingas'21: kaip pritraukti ir išlaikyti vartotojus?

2021-11-22 00:00, Online | Dalyvauja: 48 Registracijos terminas: 2021-11-22

Renginio įrašo turinys:

Lietuvoje 42 proc. visų interneto pirkėjų e. parduotuvėse perka bent kelis kartus per mėnesį, o kone kas penktas gyventojas (18 proc.) tą daro kelis kartus per savaitę ar net kasdien – rodo naujausi SWEDBANK apklausos duomenys (2021 04).

Pandemijos sąlygos ne tik paskatino sparčią e-komercijos verslų plėtrą, bet ir tradicinius verslus privertė greitai prisitaikyti ir išbandyti e-komercijos galimybes. Nuo pasirinktos e-komercijos marketingo strategijos priklauso e-parduotuvės sėkmė.

Kokios e-komercijos tendencijos?
Kokios e-komercijos marketingo strategijos didina e-komercijos sėkmę?
Kaip pritraukti vartotojų srautą į savo e-parduotuvę?
Kaip efektyviai išnaudoti skaitmeninio marketingo kanalus?
Kaip užtikrinti pirkėjų lojalumą?

 

Online renginys vyko 2021 m. rugsėjo 14 d., 15:00 - 18:30 val.
Renginio įrašo trukmė - 3,5 valandos.

Renginio video įrašo kaina LiMA nariams: 0 Eur.

Renginio įrašas LiMA nariams

Renginio įrašo kaina svečiams: 29 Eur.
20% nuolaida taikoma:
- turintiems LiMA ambasadoriaus kodą;
50% nuolaida taikoma:
- studentams.

Į renginio įrašo kainą įeina:
- Renginio, vykusio rugsėjo 14 d., įrašas;
- Pranešėjų skaidrės.

Daugiau informacijos apie įrašo įsigijimo eigą ir sąlygas rasite žemiau.

Pirkti renginio įrašą 

Renginio pranešėjai:

 

Kas trukdo Lietuvos pirkėjams pirkti internetu dažniau, o kas motyvuoja

Justinas Pileckas, OMNIVA LT komercijos direktorius

Justinas Pileckas turi daugiau nei 10 metų patirtį dirbant su elektroninės prekybos verslais.

 

E. komercijos strategija

Simas Šarmavičius, SARMAVICIUS.LT el. prekybos strategas

Simas Šarmavičius yra el. prekybos strategas, turintis 9 metų patirtį kuriant el. prekybos verslus, plečiant juos į užsienio rinkas bei kuriant prekyvietes (angl. marketplaces). Jis pats valdė reklamos kanalus, kūrė el. parduotuves, o vėlesniuose etapuose vadovavo tai įgyvendinančiai el. prekybos komandai. Šiuo metu Simas valdo savo el. prekybos konsultacijų įmonę ir dirba su smulkaus, vidutinio dydžio Lietuvos įmonėmis, padėdamas joms augti vietinėse ir užsienio rinkose.

 

Marketingas AMAZON platformoje

Klaidas Šiuipys, SHAYZ CONSULTING vadovas

Klaidas Šiuipys yra „Amazon“ prekybos konsultantas, paskyrų administratorius ir ekspertas, šioje srityje dirbantis nuo 2015 metų. SHAYZ CONSULTING agentūra administruoja dešimtis „Amazon“ verslų Lietuvoje ir užsienyje, o administruojamos paskyros generuoja virš $ 2M mėnesinių pardavimų „Amazon" platformoje.

 

Category Management for e-commerce*

*Pranešimas vyks anglų kalba

Jana Volovika, NIELSENIQ kategorijų valdymo ekspertė, Kategorijų valdymo asociacijos valdybos patarėja

Jana turi daugiau nei 10 metų patirties mažmeninės prekybos srityje, pradedant parduotuvių veikla, kategorijų valdymu, privačių prekių ženklų kūrimu ir prekės ženklo valdymu. Šiandien Jana Volovika specializuojasi strategijos kūrimo ir vykdymo srityje bei ją labiausiai domina pirkėjų ir klientų elgsenos, tvarumo ir verslo atsakomybės temos. Jana vadovauja „NielsenIQ“ kategorijos valdymo konsultacijoms EE regione ir nuo 2020 m. vasario priklauso Kategorijų valdymo asociacijos valdybos patarėjų grupei.

E. komercijos svetainės struktūra be SEO - nei žingsnio

Mantvydas Leknickas, WHATABOUT vadovas

Mantvydas vadovauja Whatabout agentūrai, padedančiai prekės ženklams pasiekti ambicingų tikslų digital marketinge.

Reik testuot. Konversijų Rodiklio Optimizavimas

Radvilas Šeputis, UNCONDITIONAL AGENCY įkūrėjas ir EVOLVERY partneris

Radvilas Šeputis padeda pradedantiesiems verslams ir rinkos lyderiams įeiti į naujas rinkas ir paleisti naujus produktus. Radvilo, kaip stratego, pagrindinė užduotis yra padėti suprasti, kaip prekės ženklas, naudodamasis skaitmeninėmis priemonėmis, gali sukurti maksimalią vertę savo klientams. Radvilas taip pat yra LiMA B marketingo vadovo kursų lektorius. 

 

Socialinė komercija: kodėl vis dažniau pirksime tiesiogiai Facebooke?

Gediminas Galkauskas, Asocijuotas HUNGRY SCOUT strategas, naujienlaiškio mediax.lt autorius

Rinkodaros strategas ir tendencijų analitikas. Rinkodaros industrijoje dirba nuo šio amžiaus pradžios, dešimtmetį praleido dirbdamas medijose: TV3, Viasat, 15min, Aerotime. Analizuoja naujausias vartotojų ir technologijų tendencijas, ieško būdų kaip jas pritaikyti praktiškai ir padėti verslams augti bei įgyvendinti savo tikslus. Yra savaitinio naujienlaiškio apie medijų, technologijų, rinkodaros ir e-komercijos sankirtas Media X (www.mediax.lt) autorius. 

Pagrindiniai skaitmeninės reklamos rodikliai el. komercijai ir kampanijų optimizavimas siekiant išgauti kuo didesnę naudą. Tips & Tricks 

Igoris Voičenica, DIGITAL ACADEMY lektorius, ORDOLINE marketingo vadovas

Digital Academy ir „Auk su Google" programos lektorius, skaitmeninio marketingo ekspertas, praktikas ir strategas. Per 8 metų patirtį Igoris gilino skaitmeninės reklamos ir marketingo žinias startuoliuose, reklamos technologijų platformose, agentūrose ir el. komercijos įmonėse. Šiuo metu Igoris yra Ordoline globalaus marketingo vadovas, konsultuoja įvairius internetinius verslus ir veda mokymus rinkodaros temomis. 




 
Renginio partneriai:

Sritis:

Marketingas, e-komercija

Forma:

Seminaras

Vieta: 

INTERNETU

Data:

Renginys vyko: 2021 m. rugsėjo 14 d., 15:00 - 18:30

Trukmė:

~ 3,5 val.

Organizatorius: 

LiMA administracija, info@lima.lt

Renginio įrašo įsigijimas: 

Renginio įrašo įsigijimo eiga:

1. Norėdami nusipirkti renginio įrašą, spauskite mygtuką „Registruotis“; 2. Renginio įrašas bus prieinamas prisijungiant su el.pašto adresu, todėl prašome nurodyti registracijoje savo el. paštą;

3. Pasirinkę mokėjimo būdą, apmokėkite nurodytą mokestį;

4. LiMA komanda pranešėjų skaidrėmis ir renginio įrašu pasidalins per 1 d.d. nuo apmokėjimo gavimo jūsų nurodytu el. paštu.;

 Renginio įrašo kaina:

Konferencijos įrašo kaina LiMA nariams: nemokamai

 

LiMA nariams →

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas?

Tapkite LiMA nariu →
 

Konferencijos įrašo kaina svečiams: 29 Eur


Pirkti įrašą 

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

 

Renginio įrašas LiMA seminarų abonementų savininkams →

 

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)

 

Įsigykite seminarų abonementą →

Registruotis
Registracija priimama iki 2021-11-22