Konferencijos įrašas | LiMA DAY ŠIAULIAI'21: Marketingas pardavimų augimui

Konferencijos įrašas | LiMA DAY ŠIAULIAI'21: Marketingas pardavimų augimui

2022-12-29 00:00, Online | Dalyvauja: 83 Registracijos terminas: 2022-12-29


Apžvalga | Pranešėjai | Konferencijos įrašo kaina

LiMA DAY ŠIAULIAI: Marketingas pardavimų augimui konferencijos

video įrašas!

13 ekspertų pranešimų ir sėkmės pavyzdžių
300+ min. marketingo ir pardavimų turinio
300+ marketingo, pardavimų ir verslo atstovų

LiMA DAY ŠIAULIAI'21 - didžiausia kasmetinė marketingo konferencija Šiaurės Lietuvoje, šiais metais buvo pasiekiama visiems ne tik gyvai bet ir internetu!

Šių metų konferencija dedikuota temai - Marketingas pardavimų augimui!

Marketingas ir pardavimai yra vienos svarbiausių už organizacijos augimą atsakingos sričių, todėl yra ypač svarbu nuolat tobulinti procesus ir įrankius, kurie padėtų šiems skyriams koordinuotai siekti bendrų verslo rezultatų ir ilgalaikių pardavimų rezultatų. 

Siekiant didinti pardavimus organizacijoms būtina gerai pažinti savo klientą ir jo poreikius, išsigryninti ir kurti papildomas vertes, pasirinkti vartotojui artimiausius pardavimo, komunikacijos, reklamos kanalus bei užtikrinti išskirtinę vartotojo patirtį.

Pandeminės sąlygos išryškino, jog marketingo departamento lyderystė bendradarbiaujant tarp skyrių yra ne tik svarbi verslo vystymuisi, bet ir itin kritinė greitai besikeičiančioje verslo aplinkoje.

Pirkti konferencijos įrašą

Konferencijoje bus kalbama:
• Kokios marketingo ir pardavimų strategijos spartina verslo plėtrą?
• Kokios komunikacijos ir pardavimų skatinimo priemonės užtikrina ilgalaikius rezultatus?
• Kokie marketingo taktiniai veiksmai skatina pardavimus?
• Kaip pažinti nuolat besikeičiančius kliento poreikius?
• Kaip ieškoti naujų pardavimų kanalų?
• Kaip užtikrinti sklandų marketingo ir pardavimų skyrių bendradarbiavimą?

Kam skirta konferencija?
Marketingo, pardavimų, komunikacijos, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams, verslo sektoriaus atstovams, vadovams, ir visiems, kuriems rūpi jų įmonės, organizacijos ar produkto augimas. 

Konferencijos video įrašo kaina:
Konferencijos įrašas - 39 Eur
LiMA nariams - nemokamai

Daugiau informacijos apie įrašo įsigijimo eigą ir sąlygas rasite žemiau.

 

Į konferencijos įrašo kainą įeina:

Konferencijos, vykusios rugsėjo 16 d., įrašas (6 valandos).

 

Pirkti konferencijos įrašą


Konferencijos pranešėjai: 

Kaip pritraukti talentus marketingo pagalba?

Ne paslaptis – talentų (darbuotojų) pritraukimas pastarasiais metais tapo iššūkių daugumai Lietuvos ir užsienio įmonių. Darbuotojai tapo išrankūs ir nebepakanka pasiūlyti atlyginimo ar karjeros galimybių. Dabar daug lemia įmonės įvaizdis, žinomumas, patrauklumas, vidinė ir išorinė komunikacija. Tad kaip marketingas gali (ir turi) prisidėti prie įmonės patrauklumo pritraukiant talentus?

Saulius Vanagas, VOODOOSALES ir LOVEJOB projektų įkūrėjas

Marketinge, pardavimuose, verslo plėtroje, verslo konsultacijose virš 15 metų. Paskutiniai 5 metai – darbas su VoodooSales prekiniu ženklu jo plėtra: galvų medžioklė, verslo konsultacijos mokymai. Nuo 2020 m. – Lovejob projekto verslo plėtros vadovas.

Apie tai, ko geriau nežinoti

Kada žinojimas nepadeda profesionalui ir kokie įrankiai leidžia nežinomybę paversti stiprybe? Kaip priimant sprendimus identifikuoti mus ribojančias nuostatas? Kaip objektyviai matyti produktą iš skirtingų pusių ir jį geriau parduoti?

Neringa Čeponė, NERINGAME.COM marketingo ir komunikacijos partnerė, LiMA Vilniaus skyriaus valdybos pirmininkė

„Daugiau nei 10 metų nuotykių marketinge ir komunikacijoje. Agentūroje žongliravau virš 50 prekių ženklų, korporacijoje augau su vienu galingu brand’u, startuolyje strategavau ties prekės ženklo įvedimu. Patyriau savo kailiu, kad viskas yra įmanoma - įveikti krizes mėgaujantis adrenalinu, atskleisti patrauklaus darbdavio įvaizdį skeptiškoje aplinkoje, laimėti apdovanojimus tikint komandos sėkme. Šiandien padedu klientų verslams įgauti pagreitį, o būdama LiMA Vilniaus valdybos pirmininke dalinuosi ir mokinuosi iš kiekvieno jūsų.“

 

GUBERNIJA. Grįžti ten, kur tavo namai

Gubernija „Nealkoholinis“ atnaujinimo istorija apie tai, kaip paprastumas ir buvimas savimi gali atnešti geresnių rezultatų nei įprastos vadovėlio teorijos.

Arnas Aukštikalnis, DDB VILNIUS kūrybos vadovas

„Per 12 metų reklamos industrijoje liko mažai prekės ženklų, prie kurių neteko prisiliesti. Bet man vis dar įdomu, vis dar smalsu, kas paskatina žmones atsisukti, suklusti ir … nusipirkti.”

 

Julija Dergunovė, MV GROUP PRODUCTION prekių ženklų grupės vadovė

Julija Dergunovė yra „Gubernijos“ prekės ženklo vadovė, sukaupusi ilgametę produktų kūrimo ir prekių ženklų vystymo patirtį lyderiaujančiose Lietuvos įmonėse.

 

Sell or go home

Paulius Pocius, ŠIAULIŲ BANKO rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius

Paulius rinkodaros srityje dirba jau daugiau nei 10 metų ir kaupė patirtį skirtingose srityse – nuo telekomunikacijų iki bankinės rinkodaros. 2020 m. ir 2021 m. konkursuose „Metų CMO“ pateko tarp TOP 10 geriausių marketingo vadovų, o 2021 m. pelnė nominaciją „Metų proveržis“. 

Už ar prieš nuolaidą! Kodėl?

Dažnai sau užduodame klausimą – daryti ar nedaryti kainos nuolaidą? Kodėl gi nedaryti? Tačiau kokį poveikį nuolaidos daro pirkėjų elgsenai? Kaip nuolaidos veikia įmonės pinigų srautus? Ką turime žinoti, kad nepakenktumėme pardavimams?

Dr. Indrė Radavičienė, Nepriklausoma ekspertė 

Dr. Indrė Radavičienė 15 metų dirba rinkodaros-kainodaros valdymo ir planavimo srityje. Organizacijoms kuria, modeliuoja kainodaros, vartotojų elgsenos modelius, atliekant „big data“ analizes, empirinius tyrimus kitas metrikas, siekiant didesnio veiklos efektyvumo. Dirba mokslo srityje, Vilniaus universitete gilinasi į kainos afektą, kainos sąžiningumo suvokimą, vartotojų emocinių reakcijų tyrimus. Pastarąjį dešimtmetį džiaugiasi turėdama galimybę dalintis žiniomis su studentais, verslo ir viešojo sektoriaus bendruomenėmis, akademikais. Jos teigimu, pasirinkta mokslo, praktikos kryptis nuolatos leidžia naujas idėjas realizuoti, kuriant skirtingų verslo modelių kainodaros, verslo, procesų koncepcijas, taip pat jas sėkmingai realizuojant praktikoje.

7 mąstymo pokyčiai efektyvesniam rezultatui gauti

Deividas Budginas, RELEVANT vadovas

Skaitmeninėje komunikacijoje Deividas dirba jau 8 metus, per kuriuos išbandė viską nuo skaitmeninio marketingo specialisto iki marketingo vadovo. Paskutinius 5 metus pagrindinis RELEVANT skaitmeninės komunikacijos strategas, veda mokymus, konsultuoja. Dirbęs su tokiais prekės ženklais kaip DPD, MAXIMA GROUP, LIETUVOS DRAUDIMAS, NEWSEC, OBUOLYS, KNYGOS.LT, EBAY, MODUS GROUP, GENERAL FINANCING. 

Tvarumas kaip marketingo strategija

Kartais tenka išgirsti trikdančią frazę „tvarumas dabar yra ant bangos”... Galbūt tuoj visi būsime „ant bangos”, nes klimatas toliau rekordiškai šyla, o vandenynų lygis nenustoja kilti. Ką reiškia tvarumas marketinge, ką reikia suprasti ir kaip taip prasmingai panaudoti? Tvarumas kaip taktika, strategija, o gal prekės ženklo esmė?

Gediminas Judzentas, AUGA rinkodaros ir tvarumo vadovas

Gediminas Judzentas turi ilgametę patirtį FMCG sektoriuje ir dirbo su tokiais prekės ženklais kaip „Philip Morris“, „Kraft Foods“, „Alita“, „MV Group“. Konkurse „Metų CMO‘21“ pateko tarp TOP 10 geriausių marketingo vadovų bei pelnė nominaciją už aktyvų tvarumo integravimą. 

Socialinė atsakomybė kaip veiklos tvarumo garantas

„Socialinė atsakomybė jau senai nebe rinkodarinis išskirtinumas ar pardavimų papunktis. Atsakingas verslo veikimas aplinkoje yra veiklos tvarumo garantas.“

Gintaras Šeputis, Rinkodaros - komunikacijos konsultantas

Gintaras Šeputis per 26 metų praktiką yra dirbęs vos ne su visais Lietuvoje žymesniais prekės ženklais. Yra dirbęs reklamoje ir komunikacijoje nuo kūrybininko iki didžiausios nepriklausomos kūrybinės agentūros vadovo, vadovavo Komunikacijos agentūrų asociacijai (KOMAA), vedė dešimtis strateginių seminarų įmonėse tiek Lietuvoje, tiek ir užsienyje, dėstė reklamą ir komunikaciją aukštosiose Lietuvos mokyklose. Pastaruosius 3 metus dirbo „City Service“ rinkodaros departamento vadovu 5 šalių rinkoms, šiuo metu vykdo sisteminės rinkodaros - komunikacijos konsultanto veiklą.

Marketplace iššūkiai. Kliento beieškant. GETFIX atvejis

Kaip prasidėjo „marketplace” statybos? Kokios buvo klaidos? Kaip transformavosi požiūris į klientą? Kokie iššūkiai su dabartiniu modeliu? Ko galima pasimokyti iš GETFIX atvejo?

Benas Dobrikas, GETFIX bendraįkūrėjas

Benas Dobrikas yra laisvai samdomų meistrų platformos GETFIX bendraįkūrėjas, išmanaus stalelio sumanytojas, UAB „Šiaulių tauro ryšiai“ pardavimų vadovas. 

Archetipai: ką reikia žinoti prekinių ženklų kūrėjams

Kaip archetipai įtakoja pirkėjų sprendimus? Koks yra archetipų pasirinkimo sprektras? Kokias galimybes atneša archetipų naudojimas marketinge? Kokios dažniausios klaidos archetipų taikyme bei kaip jų išvengti?

Giedrė Plukienė, Tyrimų ir mokymų konsultantė, geštalto terapijos praktikė

Giedrė Plukienė daugiau nei 20 metų  padeda organizacijoms pažinti ir suprasti jų klientų sprendimus ir elgseną, yra vedusi virš 100 fokusuotų tyrimų grupių, virš 200 pagilintų interviu su įvarių profesijų atstovais, o pastaraisiai metais veda kūrybines ir emocinio intelekto dirbtuves komandoms.

B2B praktikos Skandinavijoje, kurios parduoda. CRANBALT atvejis

Kokios marketingo bei pardavimų praktikos padėjo užkariauti didžiųjų Švedijos statybininkų pasitikėjimą bei kontraktus? Ko galima pasimokyti iš CRANBALT atvejo B2B pardavimuose??

Arvydas Bagdonas, CRANBALT generalinis direktorius

Arvydas visą savo karjerą dirbu su Skandinavijos regionu ir  Skandinaviškoje aplinkoje. Tai, pasak jo, jam padėjo suformuoti ne tik jo, kaip vadovo, pamatus, vertybes bei vadovavimo stilių, bet ir įmonės pardavimų bei marketingo strategijas. 

User-centric social media - vartotojas kaip komunikacijos ašis ir variklis

Pardavimas be pirkėjo neįmanomas: į prekės ženklo socialinių tinklų (o tuo pat ir bendro verslo) kasdienybę vertėtų įtraukti tokią komunikaciją, kurios centre yra vartotojas. Vartotojo patirtis, efektyvus klientų aptarnavimas, išorinės komunikacijos (žinutės, komentarai, pasidalinimai) priežiūra ir turinys, kurį sukuria vartotojas - tai tik keli lengvai vykdomi darbai, kuriuos vis dar pamiršta daugelis prekės ženklų. Pranešime išgirsite veiksmus, kuriuos galite pritaikyti savo prekės ženklo komunikacijai siekiant tiek verslo, tiek komunikacijos tikslų, visa ko centre išlaikant galutinį vartotoją.

Darius Gerulis, CAPTION verslo vystymo vadovas 

Dariaus misija - kad kiekvieno kliento socialinių tinklų komunikacija būtų NEPRIEKAIŠTINGA ir tik tokia, kuri pasiteisina.  Kalbindamas potencialius klientus ir rengdamas jiems pasiūlymus, per mėnesį Darius nagus prikiša prie daugiau nei 10 skirtingų prekių ženklų strategijų. 

 

Konferencijos įrašo kaina

KONFERENCIJOS ĮRAŠO KAINA
LiMA NARIAMS:
KONFERENCIJOS ĮRAŠO KAINA 
SVEČIAMS:


LiMA nariams:

0 Eur 


Svečiams:

39 Eur*

*LiMA ambasadoriaus kodų ir seminarų abonementų turėtojams

taikoma 20% nuolaida.

 *Studentams taikoma 50% nuolaida. 

Pirkti įrašą

Pirkti įrašą

 

 

Konferencijos vizualinis identitetas

  


Konferencijos vieta



Informaciniai partneriai

 

Rėmėjai

 

 

 


Transliacijos partneriai


Transliacija rūpinasi zoomtv.lt. Daugiau informacijos
apie mūsų transliacijos partnerius - https://www.zoomtv.lt

  

Sritis:

Marketingas, pardavimai, strategija

Tema:

Marketingo strategijos ir veiksmai pardavimams didinti

Forma:

Konferencija

Data:

Konferencija vyko: 2021 m. rugsėjo 16 d.

Įrašo trukmė:

6 valandos

Organizatorius:

LiMA administracija ir LiMA Šiaulių skyriaus taryba, info@lima.lt

Renginio įrašo įsigijimas:

Renginio įrašo įsigijimo eiga:
1. Norėdami nusipirkti renginio įrašą, spauskite mygtuką „Registruotis“;
2. Renginio įrašas bus prieinamas prisijungiant su el.pašto adresu, todėl prašome nurodyti registracijoje savo el. paštą;
3. Pasirinkę mokėjimo būdą, apmokėkite nurodytą mokestį;
4. LiMA komanda pranešėjų skaidrėmis ir renginio įrašu pasidalins per 1 d.d. nuo apmokėjimo gavimo jūsų nurodytu el. paštu.;