Nemokamame renginyje „GoGlobal“ geriausi pasaulio rinkodaros specialistai dalysis patikrintomis globalaus augimo pamokomis
Pirmą kartą vyksiantį renginį organizuoja didžiausia pasaulyje skaitmeninės žiniasklaidos atstovė „Aleph Holding“
Rugsėjo 29 d. vyks nemokamas vienos dienos virtualus „GoGlobal“ renginys, kuriame bus pristatomos sparčiai besikeičiančios rinkodaros strategijos. Pirmą kartą vyksiantį renginį organizuoja didžiausia pasaulyje skaitmeninės žiniasklaidos atstovė „Aleph Holding“.
Apie renginį:
„GoGlobal“ suburs pirmaujančius pasaulio rinkodaros specialistus ir pranešėjus iš tokių „Aleph“ partnerių, kaip „Facebook“, „Snapchat“ ir „TikTok“, bei reklamos specialistus, kurie sėkmingai panaudojo šias platformas puikiems rezultatams pasiekti. Renginio organizatoriai teigia, kad prie sesijų prisijungę dalyviai turės galimybę išklausykite ekspertų grupės pranešėjus, kurie pasidalins savo vidine patirtimi, padėsiančia regioniniams prekių ženklams paspartinti pasaulinį augimą, pasitelkiant reklamą socialiniuose tinkluose.
Pranešėjai:
• „Kilo Health“ rinkodaros vadovas Erikas Plotkinas,
• „Nordeus“ rinkodaros ir augimo vadovas Andrej Kugonić,
• „Wolt“ rinkodaros viceprezidentas Frederik Lucander,
• „Facebook“ besivystančių rinkų Vidurio ir Rytų Europoje vadovė Katarzyna Paliwoda,
• „Verishop“ generalinis direktorius ir vienas iš įkūrėjų Imran Khan,
• „Adweek“ prekių ženklo vadovas Danny Wright,
• „Httpool“ klientų sėkmės viceprezidentas Maris Naglis,
• Ir tai tik keletas rinkos lyderių ir rinkodaros specialistų, kurie dalysis savo išskirtinėmis įžvalgomis ir žiniomis „GoGlobal“ renginyje.
Renginys taip pat turės ir lietuvišką atspalvį, mat jame pranešimą skaitys ir savo patirtimi dalysis „Civitta“ atstovas Rokas Šalaševičius.
GO GLOBAL! RENGINIO METU SUŽINOSI:
Organizatorių teigimu, per vieną žinių kupiną dieną renginio dalyviai sužinos, kaip paspartinti savo prekių ženklo pasaulinį augimą pasitelkiant patikimą reklamos strategiją, kaip nustatyti svarbiausius našumo rodiklius ir pradėti stebėti kliento gyvavimo trukmės vertę, kaip išnaudoti prekės ženklo galią augimui skatinti ir dar daugelį kitų svarbių aspektų.
„GoGlobal“ yra pirmasis iš „Aleph“ renginių, kuriame dalijamasi žiniomis, siekiant padėti įmonėms kuo geriau išnaudoti skaitmeninimo ir socialinės žiniasklaidos teikiamas pasaulines galimybes. Šis renginys suteiks galimybę pasimokyti iš geriausių rinkos specialistų ir prekės ženklų bei išgirsti naujausias tendencijas, kaip pasiekti 4 mlrd. žmonių, kurie kasdien aktyviai naudojasi skaitmeninėmis platformomis“, – sako Maris Naglis, „Httpool“ klientų sėkmės viceprezidentas.
„Didžiuojamės galėdami dirbti su tokiais prekių ženklais kaip „Kilo“, „Wolt“, „Printful“ bei daugeliu kitų ir džiaugiamės galėdami prisidėti prie jų stulbinamo augimo per pastaruosius metus. Esame pasiryžę ir toliau vykdyti savo misiją – remti ambicingų įmonių pastangas augant vietinėse rinkose arba žengiant į naujas ir suteikti joms galimybę siekti savo globalių svajonių“, – pridūrė „Httpool Lithuania“ vadovas Šarūnas Sakalauskas.
APIE ,,ALEPH"
„Aleph“ yra didžiausia pasaulyje skaitmeninės žiniasklaidos atstovė, veikianti 85 rinkose, kuriai patikėta sujungti didžiausius skaitmeninės žiniasklaidos žaidėjus su jais pasitikinčiais reklamdaviais. Tarp išskirtinių partnerių įvairiose šalyse yra „Twitter“, „Spotify“, „Snapchat“, „LinkedIn“, „TikTok“, „Facebook“, „Twitch“, „Tripadvisor“, EA ir kt. „Httpool“ yra „Aleph Holding“ bendrovė, atstovaujanti pirmaujančioms skaitmeninės medijų platformoms daugiau nei 60 Europos ir Azijos rinkų.
Unikali prieiga prie didžiausių skaitmeninių rinkos dalyvių, patentuota technologija ir ekspertinės žinios leidžia „Httpool“ ir „IMS Internet Media Services“ remti įmones ir prekės ženklus, siekiant maksimaliai padidinti jų reklamos pastangas ir skatinti verslo sėkmę.
Renginys ,,Go Global" yra nemokamas, būtina registracija į renginį
Daugiau informacijos ir registracija
Sritis: |
Globalizacija, augimas |
Vieta: |
Online |
Data: |
2021.09. 29 13:00 |
Organizatoriaus kontaktai pasiteiravimui: |
,,Aleph Holding“ Robin Conley Baltijos ir Šiaurės šalių rinkodaros vadovas |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) neatsako už renginio organizavimo ir turinio kokybę. |