Ar kada susimąstėte, kad reklamos kūrime „koją pakišti“ gali lygių galimybių reikalavimai?
Net jei atsakėte teigiamai, dėl įvairių priežasčių tiek Lietuvoje, tiek užsienyje kasdien į eterį
išleidžiama ne viena kurią nors socialinę grupę ar grupes diskriminuojanti reklama.
Nepastebėsite patys – atsiras, kas apskundžia, todėl susipažinti su esminėmis
nuostatomis ir pasimokyti iš svetimų klaidų ne tik įdomu, bet ir naudinga.
Pranešimo metu sužinosite apie esminius iššūkius dėl lygių galimybių, su kuriais susiduria
reklamos kūrėjai ir prekių ženklų atstovai Lietuvoje. Taip pat išgirsite, kokių skundų dėl
diskriminacinės reklamos dažniausiai sulaukiama ir kokia tokių skundų baigtis. Be to,
susipažinsite su įdomiausiais diskriminacinės reklamos ir gerosios praktikos pavyzdžiais
bei suprasite, į ką reikėtų atkreipti dėmesį patiems kuriant reklamas.
Pranešėjas: Valdas Dambrava – patarėjas viešiesiems ryšiams Lygių galimybių
kontrolieriaus tarnyboje, kurioje dirba jau nuo 2004 m. Be to, Valdas įvairioms auditorijoms
skaito pranešimus ir veda seminarus lygių galimybių tematika tiek Lietuvoje, tiek
užsienyje. Marketingo ir ryšių su visuomene srityse Valdas dirba jau beveik dvidešimt
metų.
PROGRAMA:
Sritis: |
Reklama |
Tema: |
Diskriminacinė reklama: klaidos prekių ženklų, socialinių projektų ir politinėje komunikacijoje ir kaip jų išvengti? |
Skirta: |
Pradedantiems, pažengusiems, patyrusiems specialistams, vadovams |
Forma: |
Seminaras |
Vieta: |
Kaunas, viešbutis "Kaunas" |
Parkavimas: |
(...) |
Data: |
2015 m. vasario 25 d. 18:00 val. (trečiadienis) |
Trukmė: |
2 val. |
Organizatorius: |
LiMA Kauno skyriaus valdyba, kaunas@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
LiMA nariams: nemokamai |
Turintiems seminarų abonementus: nemokamai. Įsigykite seminarų abonementą --> |
|
Kitiems: vienkartinis bilietas 15 € + PVM Įsigykite vienkartinį bilietą --> |